Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle ihastuksesi?

Vierailija
21.10.2021 |

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle suorasanaisesti (ei vihjaillen) ihastuksesi?

Millainen oli menestys?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kertaa. Aina pakit. Jopa yhdeltä, joka oli ihastunut myös minuun. Ihastun ylipäätään todella harvoin ja kestää ikuisuuden myöntää edes itselle, että tykkään jostakin. Eli ei koskaan enää. 

miten voit saada suhun ihastuneelta pakit?

Vierailija
102/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Ellei mies ole sen vertaa kiinnostunut että voisi tehdä aloitteen niin ei kiinnosta. Suhteesta tuollaisen lapatossun kanssa ei tulisi koskaan mitään muutenkaan.

Huvittavaa on, että kutsut aloitteen tekemätöntä lapatossuksi mutta et ilm. itse ole sen kummempi kun et ole valmis koskaan tekemään itse ensimmäistä aloitetta. - Eihän se tietenkään mikään pakko ole; minulla vain on muutakin tekemistä kuin käyttää aikani odotteluun ja elätellä toiveita, että vielä joskus mina kohtaan tekisi aloitteen se, josta olisin varmasti kiinnostunut.  

Miehet ei vaan keskimäärin halua naisten tekevän aloitetta.

Ei, vaikka sinä niin haluaisit.

Itsepetoksessa on varmaan mukavaa elää.

Huvittaa kyllä tuo, että jos naisen aloite epäonnistuu niin nainen luulee, että syy oli aloitteellisuudessa.

Itse olen huomannut, että vain matalatasoisemmat naiset tekevät aloitteen eli syy aloitteen epäonnistumiselle on naisen matalatasoisuus.

Eli vinkkinä, jos olet itse pullukka niin älä tee aloitetta treenatulle timmille miehelle jne. Pidä realismi omasta tasosta mielessä.

Väitän edelleen, että useimmat naiset ajattelevat kuten minä: miehillä on tasan kaksi tasoa, kiinnostaa ja ei kiinnosta.

Miten tuo väittämäsi itsestäänselvyys on ristiriidassa tuon kommentoimasi asian kanssa?

"Vain matalatasoisemmat naiset tekevät aloitteen" => se mies on joka tapauksessa mitä ilmeisimmin luokassa "kiinnostaa". Jos se kerran menee aina niin, että jos nainen tekee aloitteen niin se tarkoittaa, että mies on hänelle liian korkeatasoinen, niin silloinhan on turha itkeä, miksi naiset eivät tee aloitteita, eikö totta?

Kun ei se "omantasoinen" muutu kiinnostavaksi millään tasolaskuopilla.

Jos ei omantasoiset kiinnosta, niin sitten pitää olla sinkku tai harrastaa irtopanoja. Niin me miehetkin teemme.

Hetkinen, hetkinen, taasko tasoteoria siis kumottiin? Se ei siis menekään niin, että taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen?

Tai Sloman & Slomania (1988) mukaellen "Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella" (eli käytännössä sama asia)?

Mitä itseeni tulee, niin olen ollut jo vuosia parisuhteessa miehen kanssa, joka ensisilmäyksellä meni kategoriaan "kiinnostaa".

Mutta jälleenkö palstamies kumoaa tasoteorian, mielenkiintoista! Lupaan, että muistan tämän seuraavan kerran, kun joku taas valittaa naisista ja tasoteoriasta ;-)

Mikä tuossa kumosi tasoteorian?

"Jos ei omantasoiset kiinnosta niin pitää olla sinkku tai harrastaa irtopanoja."

Se kumosi. Tuohan on totaalisesti vastoin jankuttamaanne tasoteoriaa.

Joo, kirjoitin aiemmin, että minulle naisena on miehissä ollut vain kaksi tasoa, kiinnostaa tai ei kiinnosta. Olen ollut vuosia suhteessa miehen kanssa, joka oli kategoriassa kiinnostaa. Jos ei olisi kiinnostanut, en tietenkään olisi tehnyt aloitetta. Eli joko väite "vain matalatasoisemmat naiset tekevät aloitteen" on virheellinen tai sitten tasoteoria on rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Ellei mies ole sen vertaa kiinnostunut että voisi tehdä aloitteen niin ei kiinnosta. Suhteesta tuollaisen lapatossun kanssa ei tulisi koskaan mitään muutenkaan.

Huvittavaa on, että kutsut aloitteen tekemätöntä lapatossuksi mutta et ilm. itse ole sen kummempi kun et ole valmis koskaan tekemään itse ensimmäistä aloitetta. - Eihän se tietenkään mikään pakko ole; minulla vain on muutakin tekemistä kuin käyttää aikani odotteluun ja elätellä toiveita, että vielä joskus mina kohtaan tekisi aloitteen se, josta olisin varmasti kiinnostunut.  

Miehet ei vaan keskimäärin halua naisten tekevän aloitetta.

Ei, vaikka sinä niin haluaisit.

Itsepetoksessa on varmaan mukavaa elää.

Huvittaa kyllä tuo, että jos naisen aloite epäonnistuu niin nainen luulee, että syy oli aloitteellisuudessa.

Itse olen huomannut, että vain matalatasoisemmat naiset tekevät aloitteen eli syy aloitteen epäonnistumiselle on naisen matalatasoisuus.

Eli vinkkinä, jos olet itse pullukka niin älä tee aloitetta treenatulle timmille miehelle jne. Pidä realismi omasta tasosta mielessä.

Väitän edelleen, että useimmat naiset ajattelevat kuten minä: miehillä on tasan kaksi tasoa, kiinnostaa ja ei kiinnosta.

Miten tuo väittämäsi itsestäänselvyys on ristiriidassa tuon kommentoimasi asian kanssa?

"Vain matalatasoisemmat naiset tekevät aloitteen" => se mies on joka tapauksessa mitä ilmeisimmin luokassa "kiinnostaa". Jos se kerran menee aina niin, että jos nainen tekee aloitteen niin se tarkoittaa, että mies on hänelle liian korkeatasoinen, niin silloinhan on turha itkeä, miksi naiset eivät tee aloitteita, eikö totta?

Kun ei se "omantasoinen" muutu kiinnostavaksi millään tasolaskuopilla.

Jos ei omantasoiset kiinnosta, niin sitten pitää olla sinkku tai harrastaa irtopanoja. Niin me miehetkin teemme.

Hetkinen, hetkinen, taasko tasoteoria siis kumottiin? Se ei siis menekään niin, että taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen?

Tai Sloman & Slomania (1988) mukaellen "Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella" (eli käytännössä sama asia)?

Mitä itseeni tulee, niin olen ollut jo vuosia parisuhteessa miehen kanssa, joka ensisilmäyksellä meni kategoriaan "kiinnostaa".

Mutta jälleenkö palstamies kumoaa tasoteorian, mielenkiintoista! Lupaan, että muistan tämän seuraavan kerran, kun joku taas valittaa naisista ja tasoteoriasta ;-)

Mikä tuossa kumosi tasoteorian?

"Jos ei omantasoiset kiinnosta niin pitää olla sinkku tai harrastaa irtopanoja."

Se kumosi. Tuohan on totaalisesti vastoin jankuttamaanne tasoteoriaa.

Joo, kirjoitin aiemmin, että minulle naisena on miehissä ollut vain kaksi tasoa, kiinnostaa tai ei kiinnosta. Olen ollut vuosia suhteessa miehen kanssa, joka oli kategoriassa kiinnostaa. Jos ei olisi kiinnostanut, en tietenkään olisi tehnyt aloitetta. Eli joko väite "vain matalatasoisemmat naiset tekevät aloitteen" on virheellinen tai sitten tasoteoria on rikki.

Samantasoiset ylensä pariutuvat keskenään ulkonäkö edellä. Siihen ei vaatimattomamman naisen maiserinpaperit auta. Mies voi vähän parantaa asemaansa, jos on tarpeeksi statusta, eli suomeksi sanottuna rahaa.

Vierailija
104/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kiinni vain kemiasta. Syrjäytynyt narkki voi saada kauniin lekurin parisuhteeseen, jos vain on tarpeeksi kemiaa. Pitää vain uskoa unelmiin. 😍

Vierailija
105/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yhtäkään naista joka väittää miestä treffeille pyytäneensä. Sitä nyt ei vain tapahdu oikeasti.

Vierailija
106/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko yhtäkään naista joka väittää miestä treffeille pyytäneensä. Sitä nyt ei vain tapahdu oikeasti.

Ei tarvitsekaan uskoa. Itse totesin tuolla jo monta sivua sitten, että en tosiaankaan ole pyytänyt koskaan miestä treffeille. Jatkoille olen pyytänyt. Ja kaljalle tai muuhun menoon.

Vierailija
107/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan, naiset! Meille miehille tuo itsensä likoon laittaminen ja tunteiden tunnustaminen on tavallista ja silti useimmiten homma menee reisille. Mutta tähän oikeasti sopii ”se mikä ei tapa, se vahvistaa”.

Vierailija
108/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt aloitetta, enkä aio tehdä. Olen pitkässä avioliitossa. Minusta on ihan ok, että joku nainen tekee aloitteen, mutta minulle oli tärkeää, että mies oli niin kiinnostunut minusta, että näkee niin paljon vaivaa, että tekee kunnon aloitteen. Koska mitään minuun tyytyjää en huolisi, ja jos itse tekisi aloitteen, siihen olisi aina riski.

Vierailija
109/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Joku on vain sanonut että tykkä minusta ja olen alkanut seurustella sen kanssa. Siinä seurustelun edetessä sitten on jotain tunteita tullut.

Ei pahalla mutta onnistuit antamaan itsestäsi mahd. ihan tahattomasti vähän liian helpon / "yksinkertaisen" kuvan. Tai sitten sinulla on vain käynyt hyvä tuuri kun kaikki sinua lähestyneet ovat olleet sellaisia, joita kohtaan sinulla on muodostunut ni-in myönteisiä tunteita, että olette lopulta muodostaneet yhteisen parisuhteeseen/ alkaneet seureistella; joka siis toivon mukaan on ollut yhteinen päätöksenne, eikä sellainen johon sinut on mahd. vaikka yritetty alistaa. - JA joka on ainakin minulle (miehelle) eri asia kuin satunnaien tapailu - Tosin ei tuo, kun kirjoitit. että seurustelun edetessä sitten (sinulle) on jotain tunteita tullut kovin vakuuttavalta kuullosta, vaan minusta enempi ajelehtimiselta.        

Ne suhteet on ollut hyväksikäyttösuhteita miehen puolelta. Minut on opetettu toimimaan suhteessa kuin vaimo. Se on vähän kuin työ siinä sitten minulla. Minulla on väkivaltainen lapsuudenkoti joten kiinnyn myös ihmiseen joka kohtelee huonosti, koska se on ainoa rakkauden muoto mitä olen kokenut, on tuttua. En ole ikinä ollut parisuhteessa ihmisen kanssa josta olisin ennen suhdetta edes kovin pitänyt. En ole seurustellutkaan. On vain nopeasti muutettu yhteen ja minä olen alkanut hoitaa kotia. Olen nyt ymmärtänyt lukemalla ihmisten kirjoituksia että ihmiset valitsee kumppaninsa itse asettamien kriteeriensä mukaan ja arvottavat ihmisiä. Sitten testataan ja tapaillaan ja sovitaan itsensä kanssa että aletaan kehittää tunteita ja sitten edetään. Minä en ole ikinä pitänyt testejä eikä minulla ole ollut mitään listoja kriteereistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä