Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle ihastuksesi?

Vierailija
21.10.2021 |

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle suorasanaisesti (ei vihjaillen) ihastuksesi?

Millainen oli menestys?

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miten naiset joko ovat passiivisia tai sitten tekevät harvat aloitteensa itseään huomattavasti tasokkaammille miehille, joilta eivät saa vastakaikua. Sitten uskottelevat itselleen, että naisen aloitteellisuus tappoi miehen kiinnostuksen. Miten sen olisi voinut tappaa, kun ei sitä koskaan ollutkaan?

Miehet saavat kiinni vihjailevastakin lähestymisestä, jos ovat itse kiinnostuneita. Kiinnostunut mies tulkitsee flirtiksi monta asiaa. Ei-kiinnostunut vaivaantuu. Olen kysynyt suoraan vain silloin kun normaalisti lähestyminen ei ole ollut mahdollista.

Vierailija
22/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan: silloin kun olin vielä vapaana, ei ollut olemassakaan Tinderiä. Jos olisi ollut, olisin saattanut olla siellä aktiivinen, en osaa sanoa. Nro 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miten naiset joko ovat passiivisia tai sitten tekevät harvat aloitteensa itseään huomattavasti tasokkaammille miehille, joilta eivät saa vastakaikua. Sitten uskottelevat itselleen, että naisen aloitteellisuus tappoi miehen kiinnostuksen. Miten sen olisi voinut tappaa, kun ei sitä koskaan ollutkaan?

Miten se taso mitataan?

Minua on sinnikkäästi yrittäneet mm. tällaiset miehet:

- pitkä, harteikas, itsevarma, sosiaalinen ja suosittu koulutettu ja hyvissä töissä oleva mies, jonka harrastuksina surffaus ja matkustelu kavereiden kanssa (tämä oli minuun niin rakastunut, että yhteisten kavereiden piti valehdella hänelle jos olin jossain viettämässä iltaa, ettei hän tulisi paikalle yrittämään minua)

- muiden naisten mielestä todella komea, ”äijämäinen” mies jolla hyvä itsetunto, ikäisekseen menestynyt, erittäin itsevarma jne. (tämä yritti myös vuosien ajan, kunnes lopulta estin sen kun ei kiinnostanut yhtään)

- porukan naisten kuolaama Steve Jobs-tyylinen tumma, pitkä ja komea älykkö, joka oli kyllä mielestäni erittäin hyvää seuraa, mutta en vaan kokenut seksuaalista vetoa häntä kohtaan (tämäkin oli pitkään minuun ihastunut)

Eli nää joiden tiedän olleen minuun pidempään ihastuneita ja sillä tavalla aivan ”jalat alta”, yrittäneet monta kertaa eivätkä luovuttaneet helpolla, ovat olleet yleisesti komeana ja miehekkäinä pidettyjä suosittuja tyyppejä, mutta minua ei vaan ole kiinnostanut yhtään.

T: tuo, joka on tehnyt aina aloitteen miehelle kun on ihastunut, ja miehet lakanneet vastaamasta viesteihin sen jälkeen (ja ottaneet myöhemmin itse yhteyttä, eli eivät ole halunneet naisen olevan aloitteellisia ja käyttäneet minun ihastusta hyväksi tai mitä lienee - näiden miesten naismaku on ollut aika erilainen kuin itse olen, mutta ei ne naiset ole olleet minua mitenkään selvästi ”tasokkaampia”)

Vierailija
24/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että yksi työkaveri otti puheeksi, että voisi joskus nähdä töiden jälkeen. Hänestä tuli vaimoni.

m 49

Vierailija
25/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Mutta eikös naiset saakaan valita?

Mites nyt näin?

Vierailija
26/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Juuri näin.

Ei meillä olisi yhtään naisia vastentahtoisesti sinkkuina jos yrittäisivät edes murto-osan siitä mitä miehet.

Esimerkiksi vaikka itseni. Mulla on 8 deittisivua ja sovellusta voimassa ja käyn niissä joka päivä tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittämässä naisille. Tulos on silti hyvin laiha. Naisilla taas voisi olla vaikka joka päivä treffit tiedossa jos yrittäisivät yhtä paljon.

Viimeksi kun kokeilin nettideittisovellusta (siitä on jo kymmenisen vuotta), löysin puolikymmentä sellaista miestä, jotka asuivat Uudellamaalla, herättivät minun kiinnostukseni JA etsivät minun kaltaistani naista (so. eivät reilusti nuorempaa, eivät luetelleet kriteereinä kauneutta tai seksikkyyttä tai pitkiä hiuksia tms). Jokaiselle lähetin viestin. Pari vaivautui vastaamaan kerran tai kaksi, siinä kaikki.

Suomen kokoisessa maassa on aivan sama, kuinka monessa sovelluksessa on, kun väki on niissä pitkälti samaa ja niitä itselle sopivia on harvassa. Puoliso löytyi ihan live-elämästä.

Vierailija
27/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kerran pyytänyt miestä "treffeille" eli siis kerroin, että voitaisiinko nähdä. Nyt me ollaan oltu jo pitkään naimisissa, joten hyvin kävi.

Vierailija
28/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Täh? Miten tästä voi päätellä, kuinka tasokkaille miehille naiset tekevät aloitteensa? 

Lisäski, itse ainakaan en ole uskotellut itselleni mitään tuollaista silloin kun ei ole "natsannut". Ajattelin vain, että mies ei syystä tai toisesta ollut kiinnostunut. 

Teet nyt vain sellaisia päätelmiä, joita alun perin halusit tehdä.

Vierailija
29/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Uteliaisuudesta mistä päättelet, että naiset olisivat tehneet aloitteen itseään huomattavasti tasokkaammille miehille? Olen itse tehnyt aloitteita naisille ja saanut naisilta aloitteita. - En osaa tai halua pitää itseäni erityisen tasokkaana vain siksi, että olen vastannut naisen aloitteseen osoittamatta erityistä vastakaikua. -Aivan jokaista saamaani tai itse tekemääni kahville pyyntöä ja tai vaikka lounas -seuraksi pyyntöä en osaa pitää erityisenä kiinnostuksen osoituksena.

Sinkkumies

Vierailija
30/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aloitteellinen ja saanut sen mitä oon halunnut.

Tai no nyksän kanssa ehkä vähän molemmat sitä aloitetta siinä puuhattiin, mä kuitenkin ehdotin seuraavaa tapaamista.

Kannattaa tehdä aloite, koska on kiva saada se kenet haluaa. Ja siitä ei sit olekaan kokemusta ettei saa. Mut uskoisin et kannattaa se yrittää. Ei se ole tyrkkyä kun sen tyylillä tekee.

Vierailija
31/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ujo goottimies missinaista tasokkaampi, jos se antaa missinaiselle pakit koska sitä ei kiinnosta naiset joilla ei ole lävistyksiä, tatuointia ja siniseksi värjättyä tukkaa?

Vierailija
32/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Joku on vain sanonut että tykkä minusta ja olen alkanut seurustella sen kanssa. Siinä seurustelun edetessä sitten on jotain tunteita tullut.

Ei pahalla mutta onnistuit antamaan itsestäsi mahd. ihan tahattomasti vähän liian helpon / "yksinkertaisen" kuvan. Tai sitten sinulla on vain käynyt hyvä tuuri kun kaikki sinua lähestyneet ovat olleet sellaisia, joita kohtaan sinulla on muodostunut ni-in myönteisiä tunteita, että olette lopulta muodostaneet yhteisen parisuhteeseen/ alkaneet seureistella; joka siis toivon mukaan on ollut yhteinen päätöksenne, eikä sellainen johon sinut on mahd. vaikka yritetty alistaa. - JA joka on ainakin minulle (miehelle) eri asia kuin satunnaien tapailu - Tosin ei tuo, kun kirjoitit. että seurustelun edetessä sitten (sinulle) on jotain tunteita tullut kovin vakuuttavalta kuullosta, vaan minusta enempi ajelehtimiselta.        

Vierailija
33/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Menestys oli 50%. Yhden kerran olen pyytänyt naista treffeille, pakit sain. ☹

Molemmat, joilta sain pakit (mies ja nainen), olivat varattuja tosin ja ammattinsa puolesta heillä oli "vähän" estettä ainakin tekosyyn verran (toinen oli opettajani, joten ei halunnut "sekaantua" reilusti nuorempaan oppilaaseensa). Kumpikin, jolta sain pakit, olivat myös itseäni reilusti vanhempia.

Se, jolta EN saanut pakkeja, oli vapaa ja suunnilleen ikäiseni. Enää en jaksa vaivautua ja olen traumatisoinut niistä saamistani pakeista sekä itsetuntoni on palasina. Mietin näitä ihmissuhteissa kokemiani vastoinkäymisiä kaihoisin mielin joka ilta käydessäni nukkumaan. Fakta.

T. Katkeroitunut ikisinkkunainen

Vierailija
34/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut montako aloitetta olen tehnyt, mutta kyllä kymmenistä puhutaan ennemmin kuin parista tai muutamasta.

Enkä siis tee aloitetta jos mies ei vaikuta kiinnostavalta vaikken sitä kiinnostustani/ihastustani kenellekään tietenkään "tunnusta" erikseen heti kättelyssä.. Ja siihen kiinnostumiseeni vaaditaan ihan muuta kuin (pelkkää) ulkonäköä eli koskaan en ole aloitetta tehnyt uppo-oudolle ja vieraalle miehelle jonka kanssa en olisi jutellut ja ollut tekemisissä ja siksi huomannut että mies vaikuttaa kiinnostavalta ja meillä on paljon yhteistä.

Pakit olen saanut aina enkä enää niitä tee. Muutama näistä toki muuttuikin tuossa vaiheessa ei-kiinnostavaksi, koska ehdottivat treffeille menon sijaan panosuhdetta.

Vierailija
35/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut aloitteellinen ja saanut sen mitä oon halunnut.

Tai no nyksän kanssa ehkä vähän molemmat sitä aloitetta siinä puuhattiin, mä kuitenkin ehdotin seuraavaa tapaamista.

Kannattaa tehdä aloite, koska on kiva saada se kenet haluaa. Ja siitä ei sit olekaan kokemusta ettei saa. Mut uskoisin et kannattaa se yrittää. Ei se ole tyrkkyä kun sen tyylillä tekee.

Riippuu paljon myös millaisesta miestyypistä kiinnostuu. Itselläni on ilmeisesti niin konservatiivinen miesmaku, ettei naisen aloite saa kovinkaan lämmintä vastaanottoa vaan nämä miehet haluaa tehdä kiinnostavalle naiselle aloitteen itse.

Vierailija
36/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa. Menestys oli 50%. Yhden kerran olen pyytänyt naista treffeille, pakit sain. ☹

Molemmat, joilta sain pakit (mies ja nainen), olivat varattuja tosin ja ammattinsa puolesta heillä oli "vähän" estettä ainakin tekosyyn verran (toinen oli opettajani, joten ei halunnut "sekaantua" reilusti nuorempaan oppilaaseensa). Kumpikin, jolta sain pakit, olivat myös itseäni reilusti vanhempia.

Se, jolta EN saanut pakkeja, oli vapaa ja suunnilleen ikäiseni. Enää en jaksa vaivautua ja olen traumatisoinut niistä saamistani pakeista sekä itsetuntoni on palasina. Mietin näitä ihmissuhteissa kokemiani vastoinkäymisiä kaihoisin mielin joka ilta käydessäni nukkumaan. Fakta.

T. Katkeroitunut ikisinkkunainen

Huokaus. Aika moni meistä (miehistä mutta nykyään yhä useammin myös naisista) saisi ja joutuisi olemaan loppuikänsä sinkkuna ja mahd. paljossa kokonaan ilman seuraa, jos muutaman torjutuksi tulemisen antaisi masentaa itseään kovin paljon. - Ja vielä jos ja tai kun kykenee hahmottamaan senkin, että ainakin osalla heistä, joille aloitteensa on tehnyt on saattanut olla ihan yleisesti hyväksytty ja perusteltu syy kieltäytyä, kuten huomattava ikäero.   

Vierailija
37/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Juuri näin.

Ei meillä olisi yhtään naisia vastentahtoisesti sinkkuina jos yrittäisivät edes murto-osan siitä mitä miehet.

Esimerkiksi vaikka itseni. Mulla on 8 deittisivua ja sovellusta voimassa ja käyn niissä joka päivä tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittämässä naisille. Tulos on silti hyvin laiha. Naisilla taas voisi olla vaikka joka päivä treffit tiedossa jos yrittäisivät yhtä paljon.

No mikä jotten jos tarkoitus on harrastaa treffailua. Itse en ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut sitä pitää harrastuksena.

Sinun kaltaiset on syy miksi en ole montaa kertaa ketään pyytänyt treffeille tai sellaisilla käynyt. Ajantuhlausta jos vastassa onkin harrastustreffaaja. Yleensä silloin kun minä vielä selvitän tätä ehtii toinen kysyä ensin.

Vierailija
38/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut mutta muutaman kymmentä kertaa joista kaikki paitsi yksi nuorena. Viimeisin vain tuotti tulosta, vaikka lähestymiseni olikin vaan läppä erästä superkomeaa kohtaan, joka vielä osoittautui rikkaaksi 😂 muut ovat olleet ihan perusmiehiä, mutta tykänneet ilmeisesti vähän laitetummista ja sosiaalisemmista naisista. Itse kun olen vahvasti intp, eli outo. Minua on lähestytty kahdesti. Toisesta en kiinnostunut, enkä ymmärrä miksi ko henkilö oli niin ihastunut muhun, toisen kanssa olinkin 10 vuotta suhteessa. Tän nykyisen kanssa nyt 5 vuotta ja pitkien suhteiden välissä 3 vuotta sinkkuna ilman mitään mieskontakteja (muutin jopa sinne sinkkumiesten vyöhykkeelle, eli maalle, mut eipä siellä ketään tavannut).

Vierailija
39/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiesten peruskaava:

”naiset tekevät aloitteita vain itseään tasokkaammille”

ja sitten kun selviää, ettei se aloitteita tehnyt nainen ole mitenkään tasoton tai kurkotellut kuuhun, niin palstamies vetää pöytään tämän kortin:

”mutta ei miehet tykkää sellasista ja tällasista, ei se kaunein oo seksikkäin”

Jne. Eli palstamiehen mielestä naisessa aina vika. Lol.

Vierailija
40/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs muista, mutta kyllähän se aloite tulee tehtyä silloin harvoin, kun oikeasti kiinnostun jostakusta. En jaksa mitään vihjailua tai pelailua, ja olen muussakin elämässä aktiivinen toiminnan ihminen, niin miksei sitten tässäkin. Ihastun vaan todella harvoin, viimeksi vuosi sitten, ja silloin kohde oli varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi