Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle ihastuksesi?

Vierailija
21.10.2021 |

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle suorasanaisesti (ei vihjaillen) ihastuksesi?

Millainen oli menestys?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miten naiset joko ovat passiivisia tai sitten tekevät harvat aloitteensa itseään huomattavasti tasokkaammille miehille, joilta eivät saa vastakaikua. Sitten uskottelevat itselleen, että naisen aloitteellisuus tappoi miehen kiinnostuksen. Miten sen olisi voinut tappaa, kun ei sitä koskaan ollutkaan?

Juuri näin.

Ei meillä olisi yhtään naisia vastentahtoisesti sinkkuina jos yrittäisivät edes murto-osan siitä mitä miehet.

Esimerkiksi vaikka itseni. Mulla on 8 deittisivua ja sovellusta voimassa ja käyn niissä joka päivä tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittämässä naisille. Tulos on silti hyvin laiha. Naisilla taas voisi olla vaikka joka päivä treffit tiedossa jos yrittäisivät yhtä paljon.

Hyi hitto, introvertin painajainen käydä joka päivä treffeillä eri miehen kanssa. Yleensäkin tuo tutustumisvaihe on niin rasittavaa, että siihen vielä monta ihmistä small talkeineen...

Vierailija
42/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut ensimmäisiä treffejä ainakin viisi kertaa. Melkeinpä siis kaikki ensi treffit, joilla olen käynyt. Olen nainen, treffaillut miehiä. Ihastumisesta Olen kertonut ensimmäisenä kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla mies alkoi saman tien luulla itseään liikoja ja pelaamaan jotain pelejä (aiempi miehen innokkuus vaihtui siihen, että esittikin vaikeammin tavoiteltavaa, treffien sopi isän kanssa enemmän vekslaamista jne. Ihan suoraan sanoi, että tuntui hyvältä kun nainen näytti suoraan kiinnostuksensa. No en jaksanut jahdata miestä ja se ihastus haihtui aika nopeasti). Toinen otti itsensä myös liian tosissaan ja alkoi kuvitella minun juonivan kotileikkejä lyhyen tuntemisen myötä, kohta hankkiutuisin raskaaksi ja tahtoisin muuttaa yhteen (en todellakaan, olin jo ok-tilanteessa vuoroviikkoäitinä, ei mitään tuollaista mielessä) alkoi sitten välttelemään vaikka itsekin ihastumista vannoi ja tahtoi olla yhdessä... Mut sekin meni mönkään. Nykyinen suhde on ollut helpoin, suhde jossa mies ilmoitti rakastuneensa kuukauden päästä tapaamisesta ja tiiviistä yhteydenpidosta. Tunsin itse rakastuneeni vähän myöhemmin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 10. Yksi niistä on mun pitkäaikainen aviomies.

Vain tyhmyri on passiivinen.

44/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyrkky.

Vierailija
45/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miten naiset joko ovat passiivisia tai sitten tekevät harvat aloitteensa itseään huomattavasti tasokkaammille miehille, joilta eivät saa vastakaikua. Sitten uskottelevat itselleen, että naisen aloitteellisuus tappoi miehen kiinnostuksen. Miten sen olisi voinut tappaa, kun ei sitä koskaan ollutkaan?

Miehet saavat kiinni vihjailevastakin lähestymisestä, jos ovat itse kiinnostuneita. Kiinnostunut mies tulkitsee flirtiksi monta asiaa. Ei-kiinnostunut vaivaantuu. Olen kysynyt suoraan vain silloin kun normaalisti lähestyminen ei ole ollut mahdollista.

No ei kyllä kaikki miehet ymmärrä mitään vihjailua, vaikka kiinnostuneita olisivatkin. Itse olen myös melkoinen puusilmä, vaikka nainen olenkin.

Vierailija
46/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

En ole tyrkky.

Vaan tyhmänä katsot vierestä, kun mielenkiintoiset miehet vie nykyaikaiset naiset.

Ei aloitteen tarvitse olla tyrkky. Eikä pakkien maailmanloppu.

Vierailija
47/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ja treffitkin meni hyvin, mutta sitten se pani väärään reikään. Ei enää koskaan.

Vierailija
48/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ja treffitkin meni hyvin, mutta sitten se pani väärään reikään. Ei enää koskaan.

Ei ole vääriä reikiä, on vain vääriä naisia.

Vierailija
49/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Juuri näin.

Ei meillä olisi yhtään naisia vastentahtoisesti sinkkuina jos yrittäisivät edes murto-osan siitä mitä miehet.

Esimerkiksi vaikka itseni. Mulla on 8 deittisivua ja sovellusta voimassa ja käyn niissä joka päivä tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittämässä naisille. Tulos on silti hyvin laiha. Naisilla taas voisi olla vaikka joka päivä treffit tiedossa jos yrittäisivät yhtä paljon.

Sinulla kyllä riittää hämmentävän paljon aikaa ja yritystä(!) 

En ole kohderyhmääsi mutta jos leikittelisin ajatuksella niin, että tietäisin jostain, että deittailemalla naisella olisi 8  deittisivua ja sovellusta voimassa ja, että "tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittelemässä" miehille päivittäin, niin minulle saattaisi hiipiä mieleeni mielikuva hänestä hieman epätoivoisesta naisesta, eikä epätoivoisuus ole tavannut olla asia, jonka kokisin erityisen puoleensa vetäväksi.

Mieleeni saattaisi nousta myös kysymys siitä, onko hän etsimässä kumppania lainkaan, vaan olisiko hän jäänyt koukkuun ihastumientunteeseen. Kun vaatinee aikaa tällainen toiminta huomattavasti, että käyttää päivittäin useampaa deittisovellusta, niin siihen on helppo kuvitella, joidenkin voivan  jäävän koukkuun.. - Koukkuun jääneet uskovat joka kerta löytävänsä jonkun paremman / tai parempia vaihtoehtoja kuin edellisellä kerralla, jonka vuoksi he eivät enää osaa lopettaa tai haluakaan rajoittaa toimintaansa.

Sinkkumies  

Vierailija
50/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt kahta miestä syömään tai kahville.

Vierailija
51/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ellei mies ole sen vertaa kiinnostunut että voisi tehdä aloitteen niin ei kiinnosta. Suhteesta tuollaisen lapatossun kanssa ei tulisi koskaan mitään muutenkaan.

Vierailija
52/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran, yhdelle tindermiehelle. Ihan suoraan en sanonut olevani ihastunut mutta ehkä hän pystyi sen innostuksestani päättelemään. Siitä seurasi lyhyt tapailu ja sen jälkeen sydänsurut.

Vierailija
53/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Ellei mies ole sen vertaa kiinnostunut että voisi tehdä aloitteen niin ei kiinnosta. Suhteesta tuollaisen lapatossun kanssa ei tulisi koskaan mitään muutenkaan.

Huvittavaa on, että kutsut aloitteen tekemätöntä lapatossuksi mutta et ilm. itse ole sen kummempi kun et ole valmis koskaan tekemään itse ensimmäistä aloitetta. - Eihän se tietenkään mikään pakko ole; minulla vain on muutakin tekemistä kuin käyttää aikani odotteluun ja elätellä toiveita, että vielä joskus mina kohtaan tekisi aloitteen se, josta olisin varmasti kiinnostunut.  

Vierailija
54/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin lähes 40 vuotta sitten ja naimisssa edelleen, mutta en olisi jollen olisi ottanut mitä halusin ja olin halunnut jo pidempään.

Vierailija
55/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen joka kerta elämäni aikana ihastuessani sen tehnyt, että olen laittanut miehelle viestiä jossa olen kysynyt mitä kuuluu, mitä hän tekee viikonloppuna, kertonut että viihdyn hänen seurassaan ja olisi kiva mennä joskus vaikka kahville jne.

Ei ole tuottanut ikinä mitään tulosta, yleensä miehet lakkaavat vastaamasta viesteihin tuossa vaiheessa.

Miehenä tulkitsisin "joskus kahville" niin että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
56/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiä lukua, mut aika monta kertaa. yhdestä kyl tuli mun poikaystävä, ja ollaan oltu 2 vuot yhdessä

Vierailija
57/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä minulta kysytä. Vastaan silti:

Kertaakaan ei nainen ole pyytänyt minua treffeille. Ihastuksensa minuun on tunnustanut 10-15 naista. Heidän kiinnostus on lopahtanut aina silloin, kun itselle on kehittynyt tunteita. Sama olisi kuolla pois.

Vierailija
58/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on, että kutsut aloitteen tekemätöntä lapatossuksi mutta et ilm. itse ole sen kummempi kun et ole valmis koskaan tekemään itse ensimmäistä aloitetta. - Eihän se tietenkään mikään pakko ole; minulla vain on muutakin tekemistä kuin käyttää aikani odotteluun ja elätellä toiveita, että vielä joskus mina kohtaan tekisi aloitteen se, josta olisin varmasti kiinnostunut.  

Miehet ei vaan keskimäärin halua naisten tekevän aloitetta.

Ei, vaikka sinä niin haluaisit.

Vierailija
59/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen joka kerta elämäni aikana ihastuessani sen tehnyt, että olen laittanut miehelle viestiä jossa olen kysynyt mitä kuuluu, mitä hän tekee viikonloppuna, kertonut että viihdyn hänen seurassaan ja olisi kiva mennä joskus vaikka kahville jne.

Ei ole tuottanut ikinä mitään tulosta, yleensä miehet lakkaavat vastaamasta viesteihin tuossa vaiheessa.

Miehenä tulkitsisin "joskus kahville" niin että kiitos mutta ei kiitos.

No aikamoista tulkintaa.

Miksi nainen ylipäätään laittaisi oma-aloitteisesti viestiä, jos olisi tuollaisella asenteella?

Tuossahan nainen nimenomaan tuo ilmi kiinnostuksensa, ja jos mies kokisi samoin niin ehdottaisi jotain päivää.

Vierailija
60/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat ei ole niin ilmiselvästi osoittaneet sitä kiinnostusta yhdessä tuumin, niin joka kerta olen itse avannut ensin suuni. En nyt ihan pystymetsästä ole kuitenkaan niitä miehiä poiminut, vaan tottakai ensin on ollut selvillä että hän on hyvä tyyppi, ei seurustele sillä hetkellä, ja muutenkin jo jotain on ollut tiedossa, sekä selvä ajatus siitä että mies selkeästi seurassani viihtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän