Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle ihastuksesi?

Vierailija
21.10.2021 |

Kuinka monta kertaa olet pyytänyt miestä treffeille tai paljastanut hänelle suorasanaisesti (ei vihjaillen) ihastuksesi?

Millainen oli menestys?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin lähes 40 vuotta sitten ja naimisssa edelleen, mutta en olisi jollen olisi ottanut mitä halusin ja olin halunnut jo pidempään.

Hyvä sinä!  - Minusta on vahinko, että nuuoriakin naisia ilmeisesti saatetaan edelleen neuvoa ja ohjeistaa, että mies (tai nainen) tekisi heitä kohtaan aloitteen kun on heistä kiinnostunut. - Sen sijaan, että ohjeistettaisiin että he voivat tehdä itse aloitteen, niin halutessaan tai olla tekemättä. 

Yhtä hyvin he voivat vastata aloitteeseen antamatta vastakaikua tai vastata siihen myöntävästi, jos niin kokevat ja tuntevat.

Olennaisinta on se, he itse olisivat aktiivisia subjekteja eikä vain asettua objekteiksi. Ja pahimmassa tapauksessa katkeroitua siitä kun kukaan heistä kiinnostava ei osoita heitä kohtaan lainkaan erityistä kiinnostusta.  

Sinkkumies

Vierailija
62/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran, ja silloinkin mies oli ensin paljastanut minulle ihastuksensa. Selvisi kuitenkin, että mies ei ollutkaan ihastunut, vaan oli vain teeskennellyt jostain syystä. Joten mitään ei loppujen lopuksi tapahtunut, paitsi että mies alkoi suhtautua vihamielisesti minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti. Yksi täystyrmäys, yhden kanssa oli aikansa todella kivaa, ja yksi vähän sinne päin.

Vierailija
64/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Ellei mies ole sen vertaa kiinnostunut että voisi tehdä aloitteen niin ei kiinnosta. Suhteesta tuollaisen lapatossun kanssa ei tulisi koskaan mitään muutenkaan.

Huvittavaa on, että kutsut aloitteen tekemätöntä lapatossuksi mutta et ilm. itse ole sen kummempi kun et ole valmis koskaan tekemään itse ensimmäistä aloitetta. - Eihän se tietenkään mikään pakko ole; minulla vain on muutakin tekemistä kuin käyttää aikani odotteluun ja elätellä toiveita, että vielä joskus mina kohtaan tekisi aloitteen se, josta olisin varmasti kiinnostunut.  

Miehet ei vaan keskimäärin halua naisten tekevän aloitetta.

Ei, vaikka sinä niin haluaisit.

Oletko varma, että käsityksesi pitää paikkansa kun et koskaan ole halukas tekemään itse aloitteita miehiä kohtaan...

Vierailija
65/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen lähes aina ollut se joka tekee aloitteen jos olen ollut miehestä kiinnostunut. Samoin myös olen aina ollut se joka ensimmäisenä kertoo tunteistaan. Nykyisessä parisuhteessa ihan tasaisesti ehdotellaan treffejä joka viikko ja molemmat kerrotaan ja näytetään avoimesti tunteemme joka kerta kun nähdään. Tutustuttiin deittisivustolla, minä laitoin ensimmäisen viestin mies ehdotti ensimmäisiä treffejä kun oltiin jo jonkun aikaa juteltu.  

Vierailija
66/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti. Ne kerrat, kun olin itse niin tosissani, että ajattelin että on parempi pistää kortit pöytään kuin pelailla. Toinen otti tämän vastaan kiemurrellen, eli ei napannut, toisesta tuli puolisoni.

Aika hyvällä prosentilla kuitenkin 👀

Vierailija
67/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miten naiset joko ovat passiivisia tai sitten tekevät harvat aloitteensa itseään huomattavasti tasokkaammille miehille, joilta eivät saa vastakaikua. Sitten uskottelevat itselleen, että naisen aloitteellisuus tappoi miehen kiinnostuksen. Miten sen olisi voinut tappaa, kun ei sitä koskaan ollutkaan?

Juuri näin.

Ei meillä olisi yhtään naisia vastentahtoisesti sinkkuina jos yrittäisivät edes murto-osan siitä mitä miehet.

Esimerkiksi vaikka itseni. Mulla on 8 deittisivua ja sovellusta voimassa ja käyn niissä joka päivä tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittämässä naisille. Tulos on silti hyvin laiha. Naisilla taas voisi olla vaikka joka päivä treffit tiedossa jos yrittäisivät yhtä paljon.

Sinulla kyllä riittää hämmentävän paljon aikaa ja yritystä(!) 

En ole kohderyhmääsi mutta jos leikittelisin ajatuksella niin, että tietäisin jostain, että deittailemalla naisella olisi 8  deittisivua ja sovellusta voimassa ja, että "tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittelemässä" miehille päivittäin, niin minulle saattaisi hiipiä mieleeni mielikuva hänestä hieman epätoivoisesta naisesta, eikä epätoivoisuus ole tavannut olla asia, jonka kokisin erityisen puoleensa vetäväksi.

Mieleeni saattaisi nousta myös kysymys siitä, onko hän etsimässä kumppania lainkaan, vaan olisiko hän jäänyt koukkuun ihastumientunteeseen. Kun vaatinee aikaa tällainen toiminta huomattavasti, että käyttää päivittäin useampaa deittisovellusta, niin siihen on helppo kuvitella, joidenkin voivan  jäävän koukkuun.. - Koukkuun jääneet uskovat joka kerta löytävänsä jonkun paremman / tai parempia vaihtoehtoja kuin edellisellä kerralla, jonka vuoksi he eivät enää osaa lopettaa tai haluakaan rajoittaa toimintaansa.

Sinkkumies  

Töissä käyn 8 tuntia päivittäin mutta kyllähän siitä vapaa-aikaa jää ja mikä olisi tärkeämpää kuin löytää hyvä parisuhde niin kyllähän tähän projektiin ihan mielellään käyttää aikaa.

Naisilla toki tilanne on täysin eri kun vientiä riittää yllin kyllin niin ei tarvitse yrittää juuri yhtään eikä tule ikinä epätoivoisuutta, mutta tavismiehenä saat kyllä olla yksin vuodesta toiseen jos lakkaat yrittämästä.

Mielelläni poistaisin heti jokaisen sivun ja sovelluksen jos saisin edes yhden naisen kiinnostumaan parisuhteesta.

Vierailija
68/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miten naiset joko ovat passiivisia tai sitten tekevät harvat aloitteensa itseään huomattavasti tasokkaammille miehille, joilta eivät saa vastakaikua. Sitten uskottelevat itselleen, että naisen aloitteellisuus tappoi miehen kiinnostuksen. Miten sen olisi voinut tappaa, kun ei sitä koskaan ollutkaan?

Ei ne mun miehet mitenkään "tasokkaita" olleet siinä mielessä miten tasokkuus yleisesti määritellään, mun mielestä kyllä koska kiinnostuin heistä tiettyjen samaistumisten kautta. "Tasokkaammista" miehistä on vaikea löytää tiettyjä autistisia kiinnostuksen kohteita, jotka koskee myös itseäni. Jokainen heistä oli jopa työtön vaikka itse kävin töissä. Sain kavereiltanikin kritiikkiä, että miksi minä, kaunis ja mukava nainen etsin tuollaisia naapurinpoikia. Mulla on joku nörttifetissi. Voi olla, että olen saanut huonoa kohtelua senkin takia, että olen liian tasokas heille, silloin kuulemma alempitasoinen mies voi tuntea suurta epävarmuutta itsestään ja se näkyy huonona kohteluna naista kohtaan. Joka tapauksessa, en vaan enää usko siihen, että naisen kannattaa tehdä aloite. Ei ainakaan jos viehättyy alempitasoisista miehistä. 

Minulle miehet on tehneet vähemmän aloitteita kuin minä olen tehnyt miehille. Vain yksi mies on elämäni aikana tehnyt aloitteen ja hänen kanssaan olinkin pitkässä parisuhteessa. 

Vierailija
69/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Ellei mies ole sen vertaa kiinnostunut että voisi tehdä aloitteen niin ei kiinnosta. Suhteesta tuollaisen lapatossun kanssa ei tulisi koskaan mitään muutenkaan.

Huvittavaa on, että kutsut aloitteen tekemätöntä lapatossuksi mutta et ilm. itse ole sen kummempi kun et ole valmis koskaan tekemään itse ensimmäistä aloitetta. - Eihän se tietenkään mikään pakko ole; minulla vain on muutakin tekemistä kuin käyttää aikani odotteluun ja elätellä toiveita, että vielä joskus mina kohtaan tekisi aloitteen se, josta olisin varmasti kiinnostunut.  

Oletko varma, että käsityksesi pitää paikkansa kun et koskaan ole halukas tekemään itse aloitteita miehiä kohtaan...

Sori olin sivusta, olen tuo ekan sivun vastaaja joka on aina tehnyt aloitteen ihastukselle ja saanut radiohiljaisuuden vastaukseksi.

Tällä aloitteellisen ja suht. itsevarman naisen luonteella siis olen täysin tuota mieltä, etteivät miehet keskimäärin halua naisten tekevän aloitteita.

Ainoastaan seksialoitteet on miehistä hot, ei muunlaiset aloitteet.

Vierailija
70/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ja tuli rukkaset.

Vierailija
71/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan.

Oksentelevat muutenkin kun vastaan tulevat. En jaksa enempää veetuilua.

Vierailija
72/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen joka kerta elämäni aikana ihastuessani sen tehnyt, että olen laittanut miehelle viestiä jossa olen kysynyt mitä kuuluu, mitä hän tekee viikonloppuna, kertonut että viihdyn hänen seurassaan ja olisi kiva mennä joskus vaikka kahville jne.

Ei ole tuottanut ikinä mitään tulosta, yleensä miehet lakkaavat vastaamasta viesteihin tuossa vaiheessa.

Miehenä tulkitsisin "joskus kahville" niin että kiitos mutta ei kiitos.

"Joskus kahville?"

*En juo kahvia" ☹️

Vierailija
73/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepetoksessa on varmaan mukavaa elää.

Vierailija
74/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yläaste- ja lukioajan kömpelöitä aloiteyrityksiäni lasketa, niin aikuisiällä kai kolme kertaa. Vähäinen määrä johtuu siitä, että olin pitkään parisuhteessa, enkä ole kovin monesta ollut kiinnostunutkaan, ja lisäksi olen ollut ihastunut myös pari kertaa naiseen (joita en laskenut tuohon mukaan, koska kerran miehistä kysyttiin). Itse asiassa kaikki omat aloitteeni ovat päättyneet joko pakkeihin tai muulla tavoin pettymykseen.

Vierailija
75/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen 17-vuotiaana. Soitin ja pyysin treffeille. Oltiin yhdessä 35 vuotta. Nykyisen kanssa 5 vuotta, minä tein aloitteen.

N 57

Vierailija
76/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Ensimmäisen kanssa olin yhdessä 20 vuotta ja sain kolme lasta. Toisen kansa yhdessä viidettä vuotta ja on tosi rakkaus.

Vierailija
77/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästi, 50:50 onnistumisprossa. 

Vierailija
78/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä (n) uskon, että haluaisivat. Mutta niiden aloitteiden pitäisi tulla niiltä kuumilta fitness-mimmeiltä, jotka saisivat halutessaan gigachadin. Olen ihan tosissani tullut siihen tulokseen, että joillakin palstan miehillä ei päällimmäisenä tarpeena suinkaan ole onnellinen parisuhde vaan menestyminen naisten parissa. Se, että muut miehet olisivat heille vielä joskus kateellisia. Naiset ovat siihen vain välineitä.

Vierailija
79/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepetoksessa on varmaan mukavaa elää.

Huvittaa kyllä tuo, että jos naisen aloite epäonnistuu niin nainen luulee, että syy oli aloitteellisuudessa.

Itse olen huomannut, että vain matalatasoisemmat naiset tekevät aloitteen eli syy aloitteen epäonnistumiselle on naisen matalatasoisuus.

Eli vinkkinä, jos olet itse pullukka niin älä tee aloitetta treenatulle timmille miehelle jne. Pidä realismi omasta tasosta mielessä.

Vierailija
80/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Juuri näin.

Ei meillä olisi yhtään naisia vastentahtoisesti sinkkuina jos yrittäisivät edes murto-osan siitä mitä miehet.

Esimerkiksi vaikka itseni. Mulla on 8 deittisivua ja sovellusta voimassa ja käyn niissä joka päivä tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittämässä naisille. Tulos on silti hyvin laiha. Naisilla taas voisi olla vaikka joka päivä treffit tiedossa jos yrittäisivät yhtä paljon.

Sinulla kyllä riittää hämmentävän paljon aikaa ja yritystä(!) 

En ole kohderyhmääsi mutta jos leikittelisin ajatuksella niin, että tietäisin jostain, että deittailemalla naisella olisi 8  deittisivua ja sovellusta voimassa ja, että "tykkäilemässä ja mätsäilemässä ja viestittelemässä" miehille päivittäin, niin minulle saattaisi hiipiä mieleeni mielikuva hänestä hieman epätoivoisesta naisesta, eikä epätoivoisuus ole tavannut olla asia, jonka kokisin erityisen puoleensa vetäväksi.

Mieleeni saattaisi nousta myös kysymys siitä, onko hän etsimässä kumppania lainkaan, vaan olisiko hän jäänyt koukkuun ihastumientunteeseen. Kun vaatinee aikaa tällainen toiminta huomattavasti, että käyttää päivittäin useampaa deittisovellusta, niin siihen on helppo kuvitella, joidenkin voivan  jäävän koukkuun.. - Koukkuun jääneet uskovat joka kerta löytävänsä jonkun paremman / tai parempia vaihtoehtoja kuin edellisellä kerralla, jonka vuoksi he eivät enää osaa lopettaa tai haluakaan rajoittaa toimintaansa.

Sinkkumies  

Töissä käyn 8 tuntia päivittäin mutta kyllähän siitä vapaa-aikaa jää ja mikä olisi tärkeämpää kuin löytää hyvä parisuhde niin kyllähän tähän projektiin ihan mielellään käyttää aikaa.

Naisilla toki tilanne on täysin eri kun vientiä riittää yllin kyllin niin ei tarvitse yrittää juuri yhtään eikä tule ikinä epätoivoisuutta, mutta tavismiehenä saat kyllä olla yksin vuodesta toiseen jos lakkaat yrittämästä.

Mielelläni poistaisin heti jokaisen sivun ja sovelluksen jos saisin edes yhden naisen kiinnostumaan parisuhteesta.

"Jos saisin edes yhden naisen kiinnostumaan parisuhteesta". Edes yhden, eli kenet tahansa siedettävän naisen? Kiinnostumaan parisuhteesta eli olennaista ei ole ihastuminen, rakastuminen, perhoset vatsassa, alkuvaiheen jännittävä tutustuminen ja treffailu, kaikki se tunnemyrsky mikä liittyy siihen kun huomaa, että toinenkin on ihastunut jne?

Eli kunhan joku ok-tasoinen nainen vastaisi, että voidaan alkaa olla, niin se riittäisi sinulle? Sitä etsit? Et ainutlaatuista ihmistä, joka näkisi sinut ainutlaatuisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi