Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi amismuijat pamahtaa paksuksi heti koulun jälkeen?

Vierailija
23.12.2014 |

Itsekin amiksesta valmistunut ja en voisi kuvitellakaan että hankkisin lasta ja vaimoa ennen kolmeakymmentä. Kun olen katsellut opiskelukavereiden instakuvia, todella monella on se lapsi jo nyt. Eikö sitä pitäisi keskittyä uraan? Miten ne kuvittelee että kukaan palkkaa niitä kun selviää että on pikku kakara kotona?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin syy on että ovat olleet sukupuoliyhdynnässä. Vaan totuuden nimissä on hyvä, että edes joku tekee ne lapset nuorena. Onhan sitä aikaa tehdä töitä kun lapset ovat vähän kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla