Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi amismuijat pamahtaa paksuksi heti koulun jälkeen?
23.12.2014 |
Itsekin amiksesta valmistunut ja en voisi kuvitellakaan että hankkisin lasta ja vaimoa ennen kolmeakymmentä. Kun olen katsellut opiskelukavereiden instakuvia, todella monella on se lapsi jo nyt. Eikö sitä pitäisi keskittyä uraan? Miten ne kuvittelee että kukaan palkkaa niitä kun selviää että on pikku kakara kotona?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yleisin syy on että ovat olleet sukupuoliyhdynnässä. Vaan totuuden nimissä on hyvä, että edes joku tekee ne lapset nuorena. Onhan sitä aikaa tehdä töitä kun lapset ovat vähän kasvaneet.