Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi amismuijat pamahtaa paksuksi heti koulun jälkeen?

Vierailija
23.12.2014 |

Itsekin amiksesta valmistunut ja en voisi kuvitellakaan että hankkisin lasta ja vaimoa ennen kolmeakymmentä. Kun olen katsellut opiskelukavereiden instakuvia, todella monella on se lapsi jo nyt. Eikö sitä pitäisi keskittyä uraan? Miten ne kuvittelee että kukaan palkkaa niitä kun selviää että on pikku kakara kotona?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siksi tietenkin koska niillä ei ole aivoja 

Vierailija
22/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:35"]Amis keskittyy uraan? Mihin uraan? Samaa duunia se on alusta loppuun, et sellainen "ura".
[/quote]

Isäni on putkiasentaja, omassa firmassa. Tienaa enemmän kuin monet hyvin koulutetut. Työtä kyllä joutuu tekemään ihan kunnolla, pyhinäkin. Ap
[/quote]

Huoh, ei ollut rahasta kyse. Oot kyllä niin klisee amis kun kaikki on aina vain rahasta kiinni.
[/quote]

Miten niin klisee? Ennemmin hyvin tienaava amis kuin työtön maisteri tuilla. Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:35"]Amis keskittyy uraan? Mihin uraan? Samaa duunia se on alusta loppuun, et sellainen "ura".
[/quote]

Kyllä amiskin voi urallaan kehittyä, ei se siihen 18-vuotiaana valmistumiseen pääty.

Vierailija
24/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi amista takana, en oo vielä raskaana. Katotaan sit 10v päästä.

Vierailija
25/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miksi amiksilla on kakaroita ja akateemisilla lapsia?

Vierailija
26/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle miten muut tekee. Valmistuin amiksesta 19-vuotiaana, ekan lapsen sain 22-vuotiaana vuoden yrittämisen jälkeen. Ja 23-vuotiaana jatkoin töitä kun siitä alkoi kertyä eläkettä. Tyhmäähän se olisi ollut odottaa 10 vuotta esikoista kun oli jo mieskin matkassa mukana. Ja sama on edelleen, 25 vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksesta valmistuin 19 vuotiaana ja lapsen tein 33 vuotiaana.

Vierailija
28/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät rohkene ennen (amista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:35"]Amis keskittyy uraan? Mihin uraan? Samaa duunia se on alusta loppuun, et sellainen "ura".
[/quote]

Isäni on putkiasentaja, omassa firmassa. Tienaa enemmän kuin monet hyvin koulutetut. Työtä kyllä joutuu tekemään ihan kunnolla, pyhinäkin. Ap
[/quote]

Huoh, ei ollut rahasta kyse. Oot kyllä niin klisee amis kun kaikki on aina vain rahasta kiinni.
[/quote]

Miten niin klisee? Ennemmin hyvin tienaava amis kuin työtön maisteri tuilla. Ohis
[/quote]

Työttömät yliopistolaiset alapeukuttaa :D

Vierailija
30/41 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:39"]Truu amismuijat pamahtaa paksuksi kesken koulun ja jättävät sen kesken.
[/quote]
Näin mäkin tein ja hyvin menee. Olen ammatiltani huora nykyisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin räkä on kallista jos muija paksuna ei pysty elättämään.

Vierailija
32/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä amismuijat löytävät helpommin niin ihanan miehen, että ei tarvitse enempää miettiä, milloin lapsia saataisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää nostaa tällaisia ikivanhoja ketjuja?

Vierailija
34/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, jos sopiva kumppani on jo löytynyt? Tyhmää olisi "keskittyä" uraan ja karuselliajeluihin kunnes yli kolmekymppisenä herää lapsihaaveisiin, mutta kukaan tolkun mies ei huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin itse kokonaan pamahtaa paksuksi heti ammattikoulun jälkeen! Hitto, en tiennyt, että niin kuuluu tehdä :/ Eikä kaveritkaan huomannu tätä pakollista kuviota elämässään ollenkaan. 

Vierailija
36/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mua kun sanon että lapset kannattaa tehdä aikanaan alta 30v tai vähän yli. Ei tarvitse sitten liki 40v tai yli elää enää pikkulapsiperheen elämää ettekä ole muutamaa vuotta vaille eläkeiässä kun lapset ovat 18v. Olisi mukavaa varmaan elää vielä työikäisiä vuosikymmen tai pari kaksinkin. Näkisit mahdollisten lastenlastenkin kasvavan. Lapsen saaminen koulun jälkeen ei ole tosiaankaan virhe. Toivottasti nykyiset parikymppiset eivät toista nyt 35-40v virhettä jättää lasten yrittäminen keski ikään.

Vierailija
37/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva yleistys.

Vierailija
38/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin itse kokonaan pamahtaa paksuksi heti ammattikoulun jälkeen! Hitto, en tiennyt, että niin kuuluu tehdä :/ Eikä kaveritkaan huomannu tätä pakollista kuviota elämässään ollenkaan. 

Kiinostaa ikäsi? Oletko ajatellut että se paksuksi pamahtaminen onnistuu parhaiten alle 25 v. Siksi varmaan. Töitä kyllä ehtii tehdä sitten kun munasolut alkaa surkastua. Lapseton naistyöntekijä on iso riski työnantajalle.

Vierailija
39/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on parasta lapsenteko aikaa. Tarvitse sitten keski-ikäisenä ravata hedelmättömyyshoidoissa. Itsekkin jos olisi jättänyt lapsen teon yli kolmikymppiseksi olisi jäänyt sairauksien takia saamatta. Keski-ikäisenä kiva kun taas saa "oman" elämän takaisen ja lapset liitelee omilleen.

Vierailija
40/41 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekemistä ei kannata jättää yli 30-vuotiaaksi, ellei löydy 10-20 teur rahaa hedelmöityshoitoihin. Voi myös jäädä kokonaan lapsettomaksi, jos aloittaa liian myöhään.