Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syntyykö koirille tai kissoille down pentuja?

Vierailija
13.12.2014 |

Tai lehmille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, down-syndrooma on ihmisille oma ongelma. Eläimillä voi olla muita synnyinvikoja.

Vierailija
2/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat sitä, että jotain kromosomia on kolme kpl (kuten Downin syndroomassa nro. 21), niin kyllä voi syntyä. Tosin on hyvin harvinaista, koska kromosomitrisomiat ovat lähes aina letaaleja. Downin syndrooman hedelmöityshetkellä saaneistakin kuolee yli 80% ennen syntymää.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähinnä että lehmällä olisi tyypillisiä down piirteitä niinkuin ihmisillä.

Vierailija
4/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset taitavat olla kaikista viallisimpia eläimiä. Kaikessa ylpeydessään.

Vierailija
5/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimilläkin voi olla down syndrooma. Esim. albiino tiikereillä, joita tahallaan paritetaan yhteen koska ihmiset pitävät niitä niin kauniina. Ovat kovin sisäsiittosta porukkaa, ja tämän takia down syndroomaa esiintyy. Käytiin juuri tämä lukiossa läpi :)

Vierailija
6/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:02"]

Eläimilläkin voi olla down syndrooma. Esim. albiino tiikereillä, joita tahallaan paritetaan yhteen koska ihmiset pitävät niitä niin kauniina. Ovat kovin sisäsiittosta porukkaa, ja tämän takia down syndroomaa esiintyy. Käytiin juuri tämä lukiossa läpi :)

[/quote]

Taas ihmiset mukana. Koirakin menee sekaisin vain silloin, jos ihminen kohtelee sitä huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä