Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat olla parisuhteessa jossa et halua tehdä puolisosi kanssa mitään ja mikään ei ole yhteistä?

Vierailija
21.10.2021 |

Ihmettelen siis miestäni.
Itse olen jo päättänyt että ero tulee mutta miehelleni en sitä vielä ole sanonut.

Mietin vaan miksi joku haluaa parisuhteen jos ei halua tehdä puolisonsa kanssa mitään, viettää kotona vietetyn ajan toisessa huoneessa omissa oloissaan. Ei syödä yhdessä, ei käydä kaupassakaan tms.
Ainut mitä hän haluaisin on seksiä kerran viikossa. Olen päättänyt että en enää suostu koska hän ei halua mitään muuta.

Kun sanoin että pitääkin alkaa sitten viettää muiden miesten kanssa aikaa kun sinulla ei sitä minulle ole. Hän vastasi että miksi miesten, mikset voi olla kavereidesi kanssa?!
Eli ei halua erota muttei halua vaan mitään.

Mikä ihmeen järki tällaisessa on, en pysty ymmärtämään. Ihan turha olla suhteessa.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottakaa joku yhteinen harrastus tai mielenkiinnonkohde, jonka parissa vietätte laatuaikaa? Keksi ja ehdota teille yhteisiä menoja? Sama tulee todennäköisesti toistumaan seuraavassa suhteessa, jos tuon takia eroat, koska monet miehet elävät noin.

Vierailija
22/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä se suhde alkoi ainakin siitä älyttömästä kemiasta, seksi mahtavaa jne. Ja alussa ei tietenkään ole mitän isoja riitoja yleensä yms. niin sitä katsoo aika pitkään pinkkien lasien läpi ja ajattelee sitten pikku hiljaa vikojen tullessa esiin että eihän kukaan ole täydellinen.

Ja mun mies osasi hyvin esittää pitkään olevansa keskusteleva ja kiinnostuva mies.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran ihmisen puhetta, mutta mun ex kuvitteli että eron jälkeenkin vietetään joulua yhdessä. Siis oikeammin, että eron jälkeenkin kokkaan joulusapuskat ja tarjoan hänellekin "lasten takia".

Tällaisia ihmisiä on, jotka kuvittelevat että toiset ovat olemassa vain heitä varten, eikä näillä ihmisillä ole mitään omia tarpeita ollenkaan. Myönnän että pitkälti olen tämän käytöksen sallinut olemalla täysi lapanen, vaan en ole enää.

Nyt jos mun parisuhteessani tulee olo ettei toinen panosta, niin lentää aika äkkiä luiskaan.

Vierailija
24/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää olla myös omaa aikaa ja omia juttuja. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä.

Parisuhteessa pitää olla myös yhteistä tekemistä. Edes joskus voisi tehdä jotain yhdessä!

Ap:lla on ihan sama tilanne kuin itselläkin, emme tee miehen kanssa MITÄÄN yhdessä! Tai olimmehan me juuri kylpylässä kahdestaan, ihan sama kuin olisin ollut yksin! Miehestä ei ollut seuraa. Kuitenkin hän tuntuu palvovan minua ja saan vaikka kuun taivaalta jos pyydän. Paitsi hänen aikaansa en saa edes pyytämällä.

Vierailija
25/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä ennen ollut vaikka mitä yhteistä tekemistä ja kiinnostuksen kohteita todellakin.

Ettei se aina ole tällaista ollut!

Ainut yhteinen aika on kun ehkä noin 1 kerta kk vietetään kaksin viikonppu hänen vanhempien mökillä.

Arkisin ei oikeastaan edes nähdä.

Eikä tosiaan tehdä kertakaikkiaan mitään, en muista koska oli halattu, katottu telkkaria tai käyty edes kaupassa yhdessä.

Suhteessaa pitää tosiaan olla omaa aikaa mutta kai jotain yhteistä tekemistä pitäis edes joskus olla?! Ap

Vierailija
26/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä ennen ollut vaikka mitä yhteistä tekemistä ja kiinnostuksen kohteita todellakin.

Ainut yhteinen aika on kun ehkä noin 1 kerta kk vietetään kaksin viikonppu hänen vanhempien mökillä.

Eikä tosiaan tehdä kertakaikkiaan mitään, en muista koska oli halattu, katottu telkkaria tai käyty edes kaupassa yhdessä.

Suhteessaa pitää tosiaan olla omaa aikaa mutta kai jotain yhteistä tekemistä pitäis edes joskus olla?! Ap

No miksi niitä ennen yhteisiä tekemisiä ei voi aloittaa uudelleen ?

Vierailija
27/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää olla myös omaa aikaa ja omia juttuja. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä.

Parisuhteessa pitää olla myös yhteistä tekemistä. Edes joskus voisi tehdä jotain yhdessä!

Ap:lla on ihan sama tilanne kuin itselläkin, emme tee miehen kanssa MITÄÄN yhdessä! Tai olimmehan me juuri kylpylässä kahdestaan, ihan sama kuin olisin ollut yksin! Miehestä ei ollut seuraa. Kuitenkin hän tuntuu palvovan minua ja saan vaikka kuun taivaalta jos pyydän. Paitsi hänen aikaansa en saa edes pyytämällä.

Niin, mutta Ap:n mies suunnitteleekin mökin ostoa. Siinähän sitä sitten olisi sitä yhteistä tekemistä kun laittavat mökistä ja pihasta yms... oman näköisensä yhdessä. Ap nyt vaan ei osaa nähdä syy-seuraus-suhteita.

Vierailija
28/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi niitä ennen yhteisiä tekemisiä ei voi aloittaa uudelleen ?

No aika monta kertaa olen yrittänyt mutta ei, nyt en enää jaksa. Olkoon. Ap

Vierailija
29/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti olen keksinyt naisen tai oikeasti naisten kanssa muutakin kuin seksin. On katsottu telkkaria, kuunneltu musiikkia ja pelattukkin. Tehty yhdessä ruokaa ja oikeasti ihan juteltu tuntikausia. Kuitenkin seksi on se juttu. Muuten en jaksa kiinnostua naisesta jos ei ole seksiä. 

Yksi aika pitkä kaveruus meni pilalle. Tunnettiin useita vuosia ja kerran kompastuttiin samaan sänkyyn. Sen jälkeen kumpikin on vältellyt toisiamme. Kauheaa sanoa mutta se oli huonoa seksiä. Otan siitä täysin syyn koska olen mies. 

Vierailija
30/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset taas kasvattaa itselleen selkärangan ja etsitte itsekunnioituksen rippeenne ja eroatte.

Lapset on huono syy pysyä yhdessä. Luuletteko etteivät aisti kodin tunnelmaa? Ja tuollaista naiskuvaako haluatte tarjota seuraavalle polvelle 🤮

Vierailija
31/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yhden miehen tämän takia. Onneksi ei asuttu yhdessä. Alussa oli hyvinkin kiinnostunut kaikesta tekemisestä, mutta loppuajoilla halusi nähdä vain pari kertaa kuukaudessa kun piti olla "omaa aikaa" (kyseisen miehen kohdalla tarkoitti videopelien pelaamista). Ja mikä huvittavinta, valitti seksin vähyyttä. Vaikeata sitä nyt on etänä harrastaa.

Vierailija
32/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, tietääkö hän ettei parisuhde toimi ilman hoitamista ja kummankin osapuolen panostusta siihen. Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu teidän nykyinen suhde. Kysy onko hänellä haluja suhteen parantamiseen vai lähdettekö eri teille.

Vierailija
33/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy häneltä, tietääkö hän ettei parisuhde toimi ilman hoitamista ja kummankin osapuolen panostusta siihen. Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu teidän nykyinen suhde. Kysy onko hänellä haluja suhteen parantamiseen vai lähdettekö eri teille.

Juu olen jo kysynyt ja nyt hetkeksi eristäydyn itse täysin ja kieltäydyn seksistä ja kysyn sitten hetken päästä uudelleen. Ap

Vierailija
34/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen jo kysynyt ja nyt hetkeksi eristäydyn itse täysin ja kieltäydyn seksistä ja kysyn sitten hetken päästä uudelleen. Ap

Varaudu siihen, että ryhdistäytyminen kestää max pari kuukautta ja entinen meno sitten jatkuu.

Vierailija
35/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne, mutta roolit toisinpäin. Kumppani suunnittelee kaikenlaista, myös lemmikin hankintaa ja pihan uudistamista yms, jonka pitkälti toteuttaisin minä. Hän yleensä on pidempään töissä, tulee sieltä kotiin ns. valmiiseen pöytään (teen ruoat, tiskit, pyykit, remontit, enemmistön pihatöistä, koska työaikani on lyhyempi). Toivoisin, että meillä olisi sitä yhteistä tekemistä, vaikkapa harrastus tai jotain. 

Meillä tilanne ei ole toki vielä yhtä paha, syömme yleensä yhdessä ja käymme kahdesti viikossa saunassa yhdessä. Muuten sosiaalinen media aika pitkälti täyttää hänen iltansa joten istuskelen itse silloin koneella sitten. Seksiä meillä on noin kerran kuussa. 

Vierailija
36/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että ryhdistäytyminen kestää max pari kuukautta ja entinen meno sitten jatkuu.

Näin myös uskontai ihan tiedän että käykin. Ap

Vierailija
37/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alottakaa joku yhteinen harrastus tai mielenkiinnonkohde, jonka parissa vietätte laatuaikaa? Keksi ja ehdota teille yhteisiä menoja? Sama tulee todennäköisesti toistumaan seuraavassa suhteessa, jos tuon takia eroat, koska monet miehet elävät noin.

Mitä se yhteisten menojen keksiminen auttaa?

Mennään leffaan: aulassa mies kyttää puhelinta, elokuvan aikana ei tietenkään puhuta ja leffan jälkeen saa miehestä hyvällä tuurilla irti "oli ihan ok leffa".

Mennään syömään: saatetaan mutista jotain menua katsellessa ja ruokaa maistellessa, ehkä kommentoidaan jotain ravintolassa näkyy asiaa/esinettä/ihmistä.

Mennään kävelylle: mies viipottaa vähintään 10 metriä edelläni, mutisee ehkä kuinka hän ei osaa kävellä hitaasti (5km/h).

Lähdetään lätkämatsiin: mies pyytää yhtäkkiä "Maken" myös mukaan, kun ei ole nähnyt tätä pitkään aikaan.

Mennään terassille: mies juttelee innokkaasti naapuripöydän seurueen kanssa, ei minun.

Lähdetään ajelulle: yrityksistä huolimatta en saa vastausta/kommenttia mihinkään mitä sanon. Joku soittaa ja sitten mies saa puhua taas sydämensä kyllyydestä.

Mitä muuta tekemistä minun pitäisi vielä järjestää?

T:se kylpylässä käynyt

Vierailija
38/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa voi olla tuollaisia aikoja. Esim olen itse välillä noin, jopa vuoden putkeen. Silloin on vain kuormittava elämäntilanne, ehkä stressiä töissä tai muuten vain kaipaa omaa tilaa.

Niinkuin välillä on erilaisia kausia elämässä yleensä. Olen koko ajan silti rakastanut miestäni. Aina ei vaan jaksa.

Vierailija
39/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se yhteisten menojen keksiminen auttaa?

Mennään leffaan: aulassa mies kyttää puhelinta, elokuvan aikana ei tietenkään puhuta ja leffan jälkeen saa miehestä hyvällä tuurilla irti "oli ihan ok leffa".

Mennään syömään: saatetaan mutista jotain menua katsellessa ja ruokaa maistellessa, ehkä kommentoidaan jotain ravintolassa näkyy asiaa/esinettä/ihmistä.

Mennään kävelylle: mies viipottaa vähintään 10 metriä edelläni, mutisee ehkä kuinka hän ei osaa kävellä hitaasti (5km/h).

Lähdetään lätkämatsiin: mies pyytää yhtäkkiä "Maken" myös mukaan, kun ei ole nähnyt tätä pitkään aikaan.

Mennään terassille: mies juttelee innokkaasti naapuripöydän seurueen kanssa, ei minun.

Lähdetään ajelulle: yrityksistä huolimatta en saa vastausta/kommenttia mihinkään mitä sanon. Joku soittaa ja sitten mies saa puhua taas sydämensä kyllyydestä.

Mitä muuta tekemistä minun pitäisi vielä järjestää?

T:se kylpylässä käynyt

Tuo on niin totta!

Me kyllä silloin pelataan yhteen kun jonnekkin mennåän vaikka laivalle.

Mutta se jos ainoastaan kerran kuukaudessa tai harvemmin toisen kanssa voi edes kunnolla jotella on se aika vähän. Ap

Vierailija
40/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolessa vuodessa on menty tähän.

Silti puhuu mökin ostoista sun muista ettei selkeesti suunnittele itse eroa.

No siksi sanoin että miesten kanssa koska haluaisin oikean parisuhteen. Ei tässä ole mitään mieltä. Ap

Osa miehistä ei vaan ymmärrä, että parisuhde ei pysy olemassa ilman sitä arkipanostusta. Yllättävän moni kuvittelee, että kun kerran on hynttyyt lyöty yhteen, sen jälkeen voikin taas tulla ja mennä kuten itse tykkää ottamatta sitä kumppania huomioon. Tuossa tapauksessa sanoisin, että vaihtamalla paranee.

Juu, sinäsnä kuitenkin jännä, ettei mies itse HALUA viettää aikaansa rakkaansa kanssa. Että norali yhteien aika olisi kaikki jotain erityistö panostamista. Että aika kumppain kanssa ei houkuttele, vaan kaikki muu on kivemaa? Outoa. Tuollaisessa tapauksessa käsitys parisuhteesta on kyllä todella ohut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi