Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epänaisellisia piirteitä naisessa

Vierailija
23.12.2014 |

Mitä tulee mieleen?

Lyhyet hiukset

urheilee ja hikoilee

syö paljon lihaa

tietää taloudesta ja politiikasta paljon

Nämä ovat melko turn off ainakin.

Tv. Mies 37v

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:32"]

- jatkuva hapannaamaisuus. Miesten jutuille pitää nauraa, hihitellä tai hymyillä ainakin.

[/quote]

Jos ne jutut on hauskoja. Useimpien herättää vaan myötähäpeää.

[/quote]Naisellinen nainen hihittää huonoillekin jutuille kunhan ne on tarkoitettu hauskoiksi. Se saa miehen tuntemaan itsensä miehekkääksi.

[/quote]

vai voisko sen itsetunnon hommata jostain muualta.

Vierailija
2/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit. Liialliset lävistykset. Mustaksi värjätyt hiukset. Kiroilu. Suureen ääneen puhuminen. Jätkämäisyys. Tupakointi. Räkiminen. Kova meikkaustyyli. Huoramainen ulkonäkö. Tyhmyys ja tyhjäpäisyys. Itsekeskeisyys. Siinäpä se: yököttävä "nainen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:38"]Naisellinen nainen hihittää huonoillekin jutuille kunhan ne on tarkoitettu hauskoiksi. Se saa miehen tuntemaan itsensä miehekkääksi.

[/quote]

Korjaan virheellisen käsityksesi: naisellisuutta on tukea miestä ja miehistä egoa - tiettyyn pisteeseen saakka. Sitä tukemista ei ole paskoille läpille nauraminen jos ei naista oikeasti naurata.

Miehisten miesten (siis oikeiden miesten, en tarkoita juntteja tai teeskentelijöitä) jutut on usein kyllä jo luonnostaan hyviä, eli tätä ongelmaa ei silloin edes esiinny.

Samaten oikea mies tuntee olonsa aina miehekkääksi - jos se on aitoa se tulee sisältäpäin, samalla tavalla kuin aito feminiinisyys tulee sisältäpäin ilman ulkoista kannustetta (kuten vaikka avuttoman esittäminen miesten edessä tahallisella tavalla).

Vierailija
4/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:57"]

- jatkuva hapannaamaisuus. Miesten jutuille pitää nauraa, hihitellä tai hymyillä ainakin.

[/quote]

[/quote]Naisellinen nainen hihittää huonoillekin jutuille kunhan ne on tarkoitettu hauskoiksi. Se saa miehen tuntemaan itsensä miehekkääksi.

[/quote]

[/quote]Kyse on sosiaalisesta liimasta.

Lisään vielä yhden:

- rajaton ahneus ja vallanhimo, tarve olla oikeassa ;) ;)

Vierailija
5/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
6/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:14"]

Muuten hyviä pointteja, paitsi tuo että tietää taloudesta ja politiikasta. Ilahdun aina kun kuulen naisen puhuvan muusta kuin itsestään, materiasta tai kullista. Uskoni naisiin muinakin kuin itseään peilistä ihailevina ahneina narsisteina palaa.

[/quote]

40 tykkää tästä, kamoon siskot oikeesti! Idioottimainen kommentti.

Vierailija
7/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tupakointi (ehdottomasti suurin)

- Ylipaino

- Alkoholia kuluu liikaa

- Ei omaa hyvää yleissivistystä / ole tietoinen ajankohtaisista asioista

- Kiroilee paljon

Vierailija
8/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:10"]

Roikkutissit, isot ka ruskeat nännipihat hyi!, karvainen alapää, liian roikkuvat häppärit, liika tupakointi, lihavuus, muodottomuus, ei harrasta liikuntaa, ei ole ammattia, yh-äitiys yleensä, pelkkä liharuoan syönti, joka vklp viihteellä käynti, keltaiset hampaat, todella lyhyet hiukset, yli 175 pitkä, yli 35v jne.. Ai niin , olen sitten parisuhteessa ja neitonen sattuu olemaan ihan kaikkea muuta kuin nuo mitä tuossa selitin. T. M24

[/quote]

Kiinni jäit. Heteromies ei käytä sanaa HYI. =D =D =D

Vierailija
9/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:15"]

[/quote]

[/quote]

Lisään vielä yhden:

[/quote]

Tarve olla oikeassa on kyllä myös tiettyjen miesten synti.

Vierailija
10/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset

olemattoman laihat reidet ja liian pieni perä

pienet silmät

kapeat huulet

töppösormet

piereskelee, röyhtäilee, rapsuttelee

juo kaljaa ja syö lenkkiä

juo maitoa, mehua tms tölkistä suoraan

ei pidä lapsista, ei halua omia lapsia

asentaa itse pesukoneet, lamput, jne

kokoaa itse huonekalunsa

vaihtaa autonrenkaat

osaa nikkaroida, porata, maalata  

katsoo jääkiekkoa ja on jopa "hulluna" siihen

Ylimmäiset siis HUONOJA ominaisuuksia ja alimmaiset HYVIÄ vaikkakin epänaisellisia

Vierailija
11/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hel*tti miten pinnallisia ihmisii tääl liikkuu!! Hankkikaa nyt se elämä ja kattokaa sinne peiliin,kiitos. :)

Vierailija
12/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:15"]

[/quote]

[/quote]

Lisään vielä yhden:

[/quote]

Kääntäen kyse on samasta ilmiöstä, jossa (minkä siviilisäädyn tahansa omaava) mies on velvoitettu ihailemaan ja palvomaan (ketä tahansa) naista olkoon tämä millainen hupparillinen legginsjalkainen kananpersetukkainen kurppa vaan, ja jakamaan tälle lopputonta huomiota, koska se saa nainen tuntemaan itsensä naiselliseksi.

Vai pitäiskö sittenkin koittaa kasvattaa se itsetunto muita konsteja käyttäen.. Itse ainakin teen niin.

Vierailija
13/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tynnyrimäinen ruumiinrakenne. Tynnyri ohuiden tikkujalkojen ja olemattoman takamuksen varassa. Tämä ruumiinrakenne on kyllä pahan näköinen, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
14/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.. Itse olen hoikka, pitkä ja vaalea pitkähiuksinen nainen. Työskentelen hoitoalalla ja minulla on kaksi lasta. En tupakoi, mutta juon kyllä olutta silloin tällöin. Olen kiinnostunut kaikenlaisesta urheilusta, harrastan muutamaa eri lajia ja olen myös aika ahkera penkkiurheilija. Kommentoin kyllä kovaan ääneen sohvalta urheilusuorituksia.. Kotitöitä teen mielelläni ja myös pihatöitä. Sen sijaan en osaa kauheasti korjata mitään koneita enkä huoltaa autoa. Ajoittain saatan sortua nalkutukseen vaikka yritän sitä välttää. Joskus vaan ei pysty olemaan hiljaa. Meikkiä en juurikaan käytä, paitsi jos lähden viihteelle. Hameita käytän joskus juhlatilaisuuksissa ja kesällä kuumella kelillä. Omasta mielestäni en ole kovinkaan naisellinen. Usein olen kuitenkin saanut kokea iskuyrityksiä ja kuullut ihan hyvää palautetta miehiltä.. Olen tosin ollut jo yli kymmenen vuotta saman miehen kanssa joten en niin vakavasti ole ottanut noita kommentteja ja muita. Kai mä olen aika tavallinen suomalainen nainen..

Vierailija
15/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyviä pointteja, paitsi tuo että tietää taloudesta ja politiikasta. Ilahdun aina kun kuulen naisen puhuvan muusta kuin itsestään, materiasta tai kullista. Uskoni naisiin muinakin kuin itseään peilistä ihailevina ahneina narsisteina palaa.

[/quote]

Juuri näin! Politiikasta, taloudesta ja historiasta tietäminen (tai ainakin siitä keskustelu) on naisten keskuudessa niin harvinaista, että ilahdun aina tällaisia kohdatessani. Ehdoton plussa.

Vierailija
16/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:54"]

[/quote]

Juuri näin! Politiikasta, taloudesta ja historiasta tietäminen (tai ainakin siitä keskustelu) on naisten keskuudessa niin harvinaista, että ilahdun aina tällaisia kohdatessani. Ehdoton plussa.

[/quote]

Liiku toisissa piireissä jos haittaa. Itse olen jo tottunut siihen, että tuntemani naiset ovat keskivertomiestä tietävämpiä tällä alueella ihan opiskelujen ja töiden seurauksena.

Vierailija
17/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:57"]

[/quote]

[/quote]

Liiku toisissa piireissä jos haittaa. Itse olen jo tottunut siihen, että tuntemani naiset ovat keskivertomiestä tietävämpiä tällä alueella ihan opiskelujen ja töiden seurauksena.

[/quote]

Edes historiaa opiskelleet naiset eivät näistä mun kokemuksen mukaan puhu. Nainen välttää konfiktia viimeiseen asti ja haluaa kaikkien olevan samaa mieltä.

Vierailija
18/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:10"]Epänaisellisia piirteitä, hmm...? Kävelee kengänpohjat maata hangaten, sellainen laahustaja Meikkaamattomuus ja muutenkin huolittelemattomuus Syljeskely Lompakko takataskussa Tatuoinnin ja lävärit Moottoripyöräily (HD) Tekee työtä jossa työasuna haalarit (duunari) Toimiminen raskaankalustonkuljettajana Ainakaan nuo ei ole naisellisia piirteitä [/quote] Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja osaan olla todella naisellinenkin, mutta olen rekkakuski, minulla on tatuointeja, pukeudun _töissä_ hälyvaatteisiin ja rakastan harrikoita. Olen mielestäsi siis todellinen turnoff, vaikka vapaa-ajalla et tietäisi minun omaavan mitään noista.

[/quote]

Tuossahan paljastat jo itse, että olet jotain muuta kuin naismainen (lihavoitu lainauksessa), mutta voit olla niin halutessasi. Ei mulla muuta.
[/quote]

Töissä on vähän vaikea olla hiuksia heilautteleva, huulipunat ojossa naisellinen nainen, mutta ei se tee minusta miesmäistä tai epänaisellista kun puheestani tai kävelystäni tai muusta vastaavasta ei äijämäisyyttä havaitse. Joten, osaan olla naisellinen, töissäkin. Vapaa-ajalla se on vain huomattavasti helpompaa korkkareineen ja nätteine vaatteineen.

Vierailija
19/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Edes historiaa opiskelleet naiset eivät näistä mun kokemuksen mukaan puhu. Nainen välttää konfiktia viimeiseen asti ja haluaa kaikkien olevan samaa mieltä.

[/quote]

Tai sitten olet henkilönä sellainen, että naiset tajuaa että keskustelu noista asioista menisi sinun kanssasi hukkaan. 'Naiset sitä, naiset tätä'...Vinkuti vinkuti, oon järkiäijä joka tekee oman, suppean kokemukseni perusteella pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä naisista. Hyvin huomaa miksei sun kanssa keskustelu solju.

Vierailija
20/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkutissit, isot ka ruskeat nännipihat hyi!, karvainen alapää, liian roikkuvat häppärit, liika tupakointi, lihavuus, muodottomuus, ei harrasta liikuntaa, ei ole ammattia, yh-äitiys yleensä, pelkkä liharuoan syönti, joka vklp viihteellä käynti, keltaiset hampaat, todella lyhyet hiukset, yli 175 pitkä, yli 35v jne..

Ai niin , olen sitten parisuhteessa ja neitonen sattuu olemaan ihan kaikkea muuta kuin nuo mitä tuossa selitin. T. M24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä