Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot vatsakivut

Vierailija
23.12.2014 |

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00776 luin kyseisen linkin tekstin ja mielestäni kipuni eivät sovi mihinkään noista.

inulla on jo muutaman viikon ajan ollut outoja vatsakipuja. Ei väliä onko syönyt tai juonut jotain. Kipu tuntuu alimmillaan ihan vähän navan alla ja ylimmillään rintalastan alaosassa olevassa kolossa jossa ei ole luuta. Kipu on painetta, möyrinää, samantapaista kuin tyhjän vatsan kipu ja välillä tykytystä. Möyrinä tuntuu aina siinä kolossa rintalastan alaosassa ja tällä hetkellä myös se tyhjää vatsaa muistuttava kipu. "Tykytys" tuntuu ihan vähän navan yllä tai myöskin siinä kolossa, vähänkuin joku elohiiri. Eilisiltana join vettä ja mahaani alkoi sattua ihan älyttömästi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä netistä mitään vastaavaa.

Vierailija
2/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:26"]Miksi teet samasta asiasta monta aloitusta?
[/quote]

En ole tehnyt asiasta muita aloituksia :D kysyin jonkun muun keskustelussa asiasta mutta en saanut muita vastauksia kuin että "tuohan on närästystä", joten tein oman aloituksen johon voin selittää kunnolla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muista, se toinen valitti olevan verta ulosteessa ja pelkäsi olevan syöpä, minulla ei tuollaista. Ap

Vierailija
4/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään mitään mielipidettä ?

Vierailija
5/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla umppari aiheutti epämääräisiä vatsaoireita pidemmällä aikavälillä ja lopulta tutkittiin ja leikattiin. Kivun kanssa pystyi olemaan Eli se ei ollut sietämätön. Oksentaminen kuului taudinkuvaan. Tämä oli minun kokemus, kovin syy kannattaa tutkituttaa.

Vierailija
6/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mahahaava? Kärsitkö usein närästyksestä?

Vierailija
7/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, et tää on joku Porvoon huomaamattaan raskaana oleva tapaus..

Vierailija
8/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla napatyrä aiheuttaa tuollaista, ei näy välttämättä ulospäin. Myös lipooma voi olla, mulla oli tulehtunut semmoinen navan vieressä.

Vierailija
9/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:17"]Voisiko olla mahahaava? Kärsitkö usein närästyksestä?
[/quote]

Ei ole närästystä ollut kuin ehkä kerran ? Mutta siitäkin aikaa.. oksenteluakaan ei ole ollut. Välillä kun syö niin saattaa kyllä tuntua että maha on heti täys kun taas välillä jää se "tyhjän mahan kipu". Minulla on jo yläasteella ollut outoja mahakipuja joihin ei saatu selkoa veri ja virtsanäytteistä.

Vierailija
10/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:17"]Voisiko olla mahahaava? Kärsitkö usein närästyksestä?
[/quote]

Ei ole närästystä ollut kuin ehkä kerran ? Mutta siitäkin aikaa.. oksenteluakaan ei ole ollut. Välillä kun syö niin saattaa kyllä tuntua että maha on heti täys kun taas välillä jää se "tyhjän mahan kipu". Minulla on jo yläasteella ollut outoja mahakipuja joihin ei saatu selkoa veri ja virtsanäytteistä.
[/quote]

Ja tuohon porvooviestiin liittyen; raskaustestin olen tehnyt joaikaisemmin ja kuukautisetkin ovat tulleet normaalisti. Tänään ollut koko päivän tuo kipu tuossa navan ja kylkiluiden välissä ja vähän leveämmällä alueella kuin yleensä. Ap

Vierailija
11/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
12/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet samasta asiasta monta aloitusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi