Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraat kutsuu itseään meille, muttei vastavierailuja heille

Vierailija
12.12.2014 |

Oletteko huomanneet, kuinka jotkut aina lähettävät viestejä tai soittavat "olis kiva nähdä", eivät koskaan kuitenkaan kutsu luokseen, vaan seuraava viesti on "no, tullaanko me vaikka teille". Jos ottaa yhteyttä halutakseen tavata, eikö voisi kutsua omaan kotiinsa, jos edelliset 4 kertaa on ollut toisen luona kylässä. Näitä ihmisiä riittää tuttavapiirissäni. Olen ottanut sen linjan nykyään, että olen itse alkanut vastaamaan ympäripyöreitä viestejä, enkä päästä viestinvaihtoa siihen pisteeseen, että kutsuvat itsensä meille, katson kuinka monta viestinvaihtoa menee, kunnes kutsuvat itsensä luokseni. Sitten ehdotankin mieluummin kaupungilla tapaamista tms. En jaksa aina olla se, joka siivoaa ja hankkii tarjottavat. Helpompihan se itse ln mennä kylään kuin vastaanottaa vieraita. Näyttää, että muutamia ihmisiä en ole tavannutkaan aikoihkn, kun olen pyörtäen kieltäytynyt meillä kestitsimisestä aina. Kaikki tutut, toivottavasti tunnistitte itsenne!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. 

Vierailija
2/5 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit änkeää aina meille, muttei koskaan pyydä heille. Joskus eivät edes kutsu itseään, vaan kävelevät kesällä sisään ja ovat tuntikaupalla meillä. Vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin päin, että muutamat kaverit koko ajan ruinaa heille kylään. En todellakaan halua syömään turhia herkkuja ja ihastelemaan uutta valaisinta/terassiritilää/kahvipannua ja puhumaan small talkia. Kieltäydyn itsepäisesti, mikä aiheuttaa vain lisää vaatimuksia, että "kyllä teidän täytyy tulla". Miksi ihmeessä?

Vierailija
4/5 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse soita ja sano, että jos me tullaan vaikka teille? Jos vastaat kaverin viestiin/soittoon, että "joo niin ois kiva nähdä" etkä itse ehdota kumman luona nähdään, niin kaveri tekee sen. Jos itse ehdotan kyläilyjä, niin usein menen sen toisen luokse, koska ajattelen siitä olevan vähemmän vaivaa kaverille, kun ei tarvitse lähteä kotoa. En mää ajattele, että kummanko luona ollaan oltu enemmän enkä odota kahvia kummempaa tarjottavia. Saatan myös itse viedä mennessäni pullaa tms.

Vierailija
5/5 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks vierailut mene niin, että käydään vastavuoroisesti. Noloa kutsua itsensä ja änkeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi