Miten monta päivää saa ryypätä putkeen?
Jos olen ryypännyt torstaina (en paljoa), perjantaina, lauantaina, voiko nyt vielä sunnuntaina?
Kommentit (23)
Ei voi. Kolme päivää on maksimi ellei lisäehdot täyty
Juo niin paljon kun sielusi sietää...veetäkö täältä kyselet moukka.
Tavallisena vuotena 365 päivää, mutta karkausvuosina voi ryypätä 366 päivää putkeen.
siinä on suuri ero että ryyppäätkö illat, vai juotko kokoajan,aina hereillä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
siinä on suuri ero että ryyppäätkö illat, vai juotko kokoajan,aina hereillä ollessa.
Illalla kerralla juon, muuten en juo. Ap
Mitä sitä nyt enää näin myöhään aloittamaan. Kohta voi mennä jo nukkumaan.
Nössöt puhuu päivistä, "ammattilaiset" vuosista. Ja voi vee kun on kivaa aina!
Jotkut juo 365 päivää vuodessa. Meidän mummo jaksoi vain kaksi kuukautta, otti vain pari kertaa vuodessa
Kyllä sitä viikon verran voi, mutta paljon enempää ei vatta kestä ja naamassakin alkaa olla kolmatta kiloa.
30 päivää. Koko kesäloma kuuluu ryypätä. Tylsää, kun ei pääse aikaa kuluttamaan töihin.
Jos menet maanantaina töihin, et voi ryypätä sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Jos menet maanantaina töihin, et voi ryypätä sunnuntaina.
Ei mulle tuu krapulaa vodkasta, voin siis sitä ryypätä jos haluan. Ap
Riippuu lähinnä varautumisen asteesta, päihtymystilan ylläpito vaikeuttaa varastojen täydentämistä.
Kuusi viikkoa, yksi päivä, kaksi tuntia, 16 minuuttia, 27 sekunttia, 52 millisekunttia. Ei yhtään sen enempää.
Sanon vaikka, jos olisin sinä en joisi.
Jos on Oktoberfestit, niin 16 päivää.
Yhden päivän jälkeen loppuu kiinnostus, joskus aniharvoin pari päivää. Sen jälkeen ei enää saa edes kunnon nousuja, vaan tulee vain sellainen perus pöhnä ja perse on kuralla niin että varpusparvi lentää. Ei siitä kokonaisuudesta liiemmin kiksejä enää siinä vaiheessa saa.
Niin monta kuin haluaa, mutta ainakin mulla loppuu maku touhusta, jos useamman päivän vetää. Ei siinä ole enää mitään mukavaa.
69