Mies lähetti "totuuden vartalostani" sähköpostiini
Mun kehoni on pääsyy siihen, miksei seksi maistui.
Tässäpä totuus mun kehosta. Pohjatietona sen verran, että oon laihduttanu itteni melkein 90kg:sta seitsemäänkymmeneen ja olen 170cm. En ole laiha, enkä omasta mielestä läskikään. On rasvaa ja varaa pudottaakin.. Kuitenkin olen tuntenut oloni todella hyväksi, mutta nyt on taas kamala ahdistus omasta kropasta.
Tässä siis se viesti noin suunnilleen:
"Sä oot painavempi alakropasta, omena siis (olen kylläkin päärynä). Et edes tiimalasi. Suurin osa kaloreista menee alakroppaan, joka on tyypillistä naisille. Miehet vaistomaisesti tykkää siitä, koska on leveät lanteet. Se on merkki hedelmällisyydestä. Leveälanteisten naisten on helpompi synnyttää. Jokainen ihminen tarvitsee rasvaa, että selviytyy. Sun vartalo on täydellinen naisen vartalo.
Mutta...
Sun vartalonmuoto menee helposti vastakkaiseen suuntaan. Varoitan, jos et pidä huolta itsestäs - räjähdät. Sun takapuoli ja jalat on jo tottunut olemaan läskejä, joten ne ovat aina valmiita palaamaan siihen muotoon jota et halua. Joko sun pikkuhousut on liian tiukat tai istut liikaa. Sun jalat on eriväriset verrattuna yläkroppaan. Olin oikeassa, kun sanoin et sun kroppa on täydellinen, mut olin kans oikeessa kun sanoin et voit parantaa.
On vaan yksi tapa, jolla voit parantaa kroppaas, jollon tykkään siitä. Sun pitää juosta. Juoksu tappaa sun kalorit ja saa sun kehon tasapainoiseksi. Ei oo sun vika, et sulla on ton muotoinen vartalo eikä se oo paha asia. Sanonpahan vaan, että jos et tarkkaile syömisiäs sä tuut RÄJÄHTÄMÄÄN. SUN PITÄÄ JUOSTA.
Kuitenkin, sä oot täydellinen. Sun läskien alla piileskelee täydellinen vartalo. Sun pitää vaan kaivaa se esiin. ET VOI OLLA LAISKA. Sun pitää kuntoilla. Ja lopeta se kaloreiden laskeminen. LASKE NE KALORIT JOTKA POLTAT. Se on tärkeämpää.
Oon sanaton.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:24"]
Noita siisteysasioita on tosi vaikea tietää etukäteen. Vartalon nyt sentään näkee heti ja se on vähän kuin sellainen oletusarvo, ettei ottaisi sellaista, joka ei miellytä.
Ja kyllä, naista voi hyvinkin saada meikkaamaan ja pukeutumaan itseä miellyttävällä tavalla, kuten miestäkin, kun sen tekee oikeista naruista vetämällä (kehumalla). Ja autoon liittyvät asiat olen tottunut hoitamaan ihan itse. Minusta on ok, jos molemmat vievät oman autonsa renkaanvaihtoon. Sen sijaan minusta on tympeää, jos mies vaihtaa oman autonsa renkaat, muttei voi samalla vaihtaa naisensa auton renkaita. Tällainen tyyppi sai kyllä lähteä (ei ollut ainoa tympeä tekonsa tai tekemättäjättämisensä).
[/quote]
Eli jos nainen lihoo suhteen aikana, niin sitten sille on ok sanoa, että laihduta ihrakasa koska läskiytymistä ei voinut tietää etukäteen?
Niin joo, sitten kun mies kehuu ja sanoo, että katso miten upea fitnesspimu tuolla on, niin sekään ei käy.
[/quote]
Oot siis suhteessa sen fitnesspimun kanssa?
Jos naisella on sellainen olo, että hän on viehättävä, hän alkaa itsekin korostaa sitä ja kehittää edelleen. Toki oman tyylinsä ja arvomaailmansa puitteissa. Jos taas on sellainen olo, että toivo on mennyt, niin ei viitsi tehdä mitään, koska sen resurssin voi käyttää johonkin tuottavampaan puuhaan.
[/quote]
Joopa joo. Eli sitten kun mies ei tee kotitöitä, pukeutuu rumasti ja jättää sukat lattialle, niin muistakaa naiset kehua miestä etteis sille tule sellainen fiilis, että toivo on mennyt.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:55"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:51"] Ihan käsittämätön viesti mieheltäsi. Parisuhteen tulee perustua (monen niin asian lisäksi) toisen rakastamiseen juuri sellaisena kuin olet. Älä jatka tuollaisen mulkun kanssa!!! Ansaitset parempaa!!! Miehelläsi voi olla persoonallisuushäiriö ja tommonen käytös pahenee iän myötä. Kuvittele tilanne, jossa teillä ois lapsi! Millaiset arvot miehesi opettaisi lapsellenne. Älä tuhlaa enempää aikaasi tuollaiseen!!!! [/quote] Mies kehottaa naista huolehtimaan kunnostaan ja antaa käyttökelpoisia vinkkejä joten palstamamman diagnoosi on selvä: persoonallisuushäiriö! :D epic mammalogiikka is epic [/quote] Kehottaminen olisi ihan ok, mutta tuollainen käskeminen ei. Miehen asia ei ole sanoa, että sun on PAKKO juosta tai muuten RÄJÄHDÄT. Aikuinen ihminen tekee itse päätöksensä, ja saa juosta tai olla juoksematta oman olonsa mukaan. Jos nainen itse on tyytyväinen kehoonsa tai ei ole pyytänyt syväanalyysiä kehonsa parannuskohdista niin se ei ole kenenkään asia tulla vaatimaan jotain muutostoimenpiteitä. [/quote] Ja sinähän et ikinä vaadi mieheltäsi mitään muutostoimenpiteitä? Eikun anteeksi unohdin että se on kamala rikos vain silloin jos mies vaatii naiselta jotain.
[/quote]
No itseasiassa en ole vaatinut. En koe sen olevan minun tehtäväni. Mies päättää itse asioistaan
[/quote]
Rehellisyys on kunnioitettavampaa kuin hätävalheet jossain jonnin joutavassa av keskustelussa.
[/quote]
Hyvä että sinä tiedät kaiken minun ja mieheni suhteesta. Miten se on niin vaikea uskoa että kaikki eivät yritä muuttaa kumppaniaan?
Taas näitä akkain kotkotuksia. Mies on varmasti sanonut, että oot jo hyvässä vauhdissa laihtumisen kanssa. Vielä vähän kun jaksat niin olet siinä rantakunnossa mitä haaveilit.
Hormoonit on taas saanut ylianalysoimaan kaikki.
Kiltisti nyt joulua tekemään sieltä koneelta, ettei mies joudu nälkiintymään.
No huh huuuh! Olet laihduttanut normaalipainoseksi ja mies sikailee tollasia!
Tää on joku juttu, joka leviää amerikan lassukoilla, eli lähettävät tuollaisia arvostelujuttuja tyttöystäville/vaimoille.
En tiedä, mikä siinä on ideana, varmaan sama kuin niiden PUA-jutuissa, joissa pitää haukkua naisia, että saa ne sänkyyn?
Joka tapauksessa ap. mies luultavasti hengailee liikaa usan lassukkasivustoilla, kannattaa olla varovainen, siellä leviää myös juttuja siitä miten naiset pitäisi tappaa/raiskata ja kaikkea muuta tuollaista, esim. elliot rodgers hengaili samoissa paikoissa vuosia ennen sitä murhaamista.
Olen kyllä vilpittömästi pahoillani näiden miesten puolesta, jotka vaan eivät osaa käsitellä naisia ollenkaan. Veikkaan, että kundille ei koskaan ole valjennut miesten ja naisten kommunikaation erilaisuus: tuo viesti on kirjoitettu niin, että vastaanottaja olisi mies. Onko miehesi esim. kuntosaliohjaaja miesryhmille?
Miehen ja naisen perinpohjainen erilaisuus on kyllä muuttamaton fakta, elävä elämä sen kyllä näyttää niin monta kertaa. Sun mieheltäsi on jäänyt ns. "naiskeskustelu" kokonaan oppimatta, on vielä kiinni pelkässä äijäkommunikaatiossa.
Toivotan sulle lohdutusta ja kestävyyttä, ehkä mies ajan kanssa sitten oppii.
T. Mies itsekin.
Jos tää viesti olis personal trainerilta ymmärtäisin, mutta omalta mieheltä... huh huh!
Se mikä tässä menee mammoilla tunteisiin on se naiseuden ydin joka haluaa tulla rakastetuksi ja ihailluksi kauneutensa ja ihanuutensa tähden. Ja miehen oletetaan täyttävän tämän kaipuun rakastetuksi tulemisesta. Tästä on kyse.
Muistetaan kuitenkin omalta osaltamme olla rakastamisen arvoisia ja tarjota miehelle sitä mitä miehen sydän janoaa. Pyyteetöntä kunnioitusta ja arvostusta. Ja opetelkaa yhdessä puolisoidemme kanssa rakastamaan ja kunnioittamaan toisiamme ja kasvamaan sen arvoisiksi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:31"]
Olen kyllä vilpittömästi pahoillani näiden miesten puolesta, jotka vaan eivät osaa käsitellä naisia ollenkaan. Veikkaan, että kundille ei koskaan ole valjennut miesten ja naisten kommunikaation erilaisuus: tuo viesti on kirjoitettu niin, että vastaanottaja olisi mies. Onko miehesi esim. kuntosaliohjaaja miesryhmille?
Miehen ja naisen perinpohjainen erilaisuus on kyllä muuttamaton fakta, elävä elämä sen kyllä näyttää niin monta kertaa. Sun mieheltäsi on jäänyt ns. "naiskeskustelu" kokonaan oppimatta, on vielä kiinni pelkässä äijäkommunikaatiossa.
Toivotan sulle lohdutusta ja kestävyyttä, ehkä mies ajan kanssa sitten oppii.
T. Mies itsekin.
[/quote]
Mä olen melko varma, että jos pistäisi miehelleni samantyylisen viestin, niin pahottaisi mielensä.
Voi luoja mikä idiootti.... älä vastaa sille mitään, ikinä. Katkaise kaikki yhteys ja jätä loppuelämäkseen miettimään mikä mahtoi mennä pieleen.
Mies varmaan itse täydellinen, ei helvetti.
Jos tämä on totta, mitä ei varmaankaan ole, ole hyvä ja kasvata selkäranka, äläkä edes pieraise tuollaisen ihmispaskan suuntaan enää. Tuollaista ei voi sanoa kenellekään, saati sitten rakkaimmalleen. Sairasta.
'Joko sun pikkuhousut on liian tiukat tai istut liikaa. Sun jalat on eriväriset verrattuna yläkroppaan.'
Siis häh?! Älä nyt jumalauta väitä että tollasia sähköpostilla lähettelevä mies on edes olemassa tai jos onkin niin että olisi muka naisen saanut... joo ei tuu tapahtumaan.
Aloita siitä, että juokset pois sen sian läheisyydestä.
Kuulostaa hiukka puuaivolta. Niin, että juokse, mutta siinä toisessa merkityksessä. Tai voit toki lenkkeilläkin, jos tykkäät.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:24"]
Noita siisteysasioita on tosi vaikea tietää etukäteen. Vartalon nyt sentään näkee heti ja se on vähän kuin sellainen oletusarvo, ettei ottaisi sellaista, joka ei miellytä.
Ja kyllä, naista voi hyvinkin saada meikkaamaan ja pukeutumaan itseä miellyttävällä tavalla, kuten miestäkin, kun sen tekee oikeista naruista vetämällä (kehumalla). Ja autoon liittyvät asiat olen tottunut hoitamaan ihan itse. Minusta on ok, jos molemmat vievät oman autonsa renkaanvaihtoon. Sen sijaan minusta on tympeää, jos mies vaihtaa oman autonsa renkaat, muttei voi samalla vaihtaa naisensa auton renkaita. Tällainen tyyppi sai kyllä lähteä (ei ollut ainoa tympeä tekonsa tai tekemättäjättämisensä).
[/quote]
Eli jos nainen lihoo suhteen aikana, niin sitten sille on ok sanoa, että laihduta ihrakasa koska läskiytymistä ei voinut tietää etukäteen?
Niin joo, sitten kun mies kehuu ja sanoo, että katso miten upea fitnesspimu tuolla on, niin sekään ei käy.
[/quote]
Oot siis suhteessa sen fitnesspimun kanssa?
Jos naisella on sellainen olo, että hän on viehättävä, hän alkaa itsekin korostaa sitä ja kehittää edelleen. Toki oman tyylinsä ja arvomaailmansa puitteissa. Jos taas on sellainen olo, että toivo on mennyt, niin ei viitsi tehdä mitään, koska sen resurssin voi käyttää johonkin tuottavampaan puuhaan.