Mies lähetti "totuuden vartalostani" sähköpostiini
Mun kehoni on pääsyy siihen, miksei seksi maistui.
Tässäpä totuus mun kehosta. Pohjatietona sen verran, että oon laihduttanu itteni melkein 90kg:sta seitsemäänkymmeneen ja olen 170cm. En ole laiha, enkä omasta mielestä läskikään. On rasvaa ja varaa pudottaakin.. Kuitenkin olen tuntenut oloni todella hyväksi, mutta nyt on taas kamala ahdistus omasta kropasta.
Tässä siis se viesti noin suunnilleen:
"Sä oot painavempi alakropasta, omena siis (olen kylläkin päärynä). Et edes tiimalasi. Suurin osa kaloreista menee alakroppaan, joka on tyypillistä naisille. Miehet vaistomaisesti tykkää siitä, koska on leveät lanteet. Se on merkki hedelmällisyydestä. Leveälanteisten naisten on helpompi synnyttää. Jokainen ihminen tarvitsee rasvaa, että selviytyy. Sun vartalo on täydellinen naisen vartalo.
Mutta...
Sun vartalonmuoto menee helposti vastakkaiseen suuntaan. Varoitan, jos et pidä huolta itsestäs - räjähdät. Sun takapuoli ja jalat on jo tottunut olemaan läskejä, joten ne ovat aina valmiita palaamaan siihen muotoon jota et halua. Joko sun pikkuhousut on liian tiukat tai istut liikaa. Sun jalat on eriväriset verrattuna yläkroppaan. Olin oikeassa, kun sanoin et sun kroppa on täydellinen, mut olin kans oikeessa kun sanoin et voit parantaa.
On vaan yksi tapa, jolla voit parantaa kroppaas, jollon tykkään siitä. Sun pitää juosta. Juoksu tappaa sun kalorit ja saa sun kehon tasapainoiseksi. Ei oo sun vika, et sulla on ton muotoinen vartalo eikä se oo paha asia. Sanonpahan vaan, että jos et tarkkaile syömisiäs sä tuut RÄJÄHTÄMÄÄN. SUN PITÄÄ JUOSTA.
Kuitenkin, sä oot täydellinen. Sun läskien alla piileskelee täydellinen vartalo. Sun pitää vaan kaivaa se esiin. ET VOI OLLA LAISKA. Sun pitää kuntoilla. Ja lopeta se kaloreiden laskeminen. LASKE NE KALORIT JOTKA POLTAT. Se on tärkeämpää.
Oon sanaton.
Kommentit (99)
"Oot täydellinen mutta voit parantaa" :D
Mäkin olen sanaton. Voiko tollasia miehiä ollakaan?
Tuo kirjoitustyyli ja nuo jutut... Oletko yhtä idiootti vai miksi olet tuollaisen kanssa?
Jätä se sika.
Oikeasti.
Ansaitset paljon paremman miehen.
Voi että kun meni taas tunteisiin kun mies puhuu järjellä. Kattokaa lisää sitä saippuasarja paskaa niin ette opi ikinä.
Taisi mennä mammoilla tunteisiin ;)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:03"]
"Oot täydellinen mutta voit parantaa" :D
[/quote] Niimpä. Tuskinpa otan tuota viestiä edes esille mitenkään. Jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa. Ap
"Mies" = miesystävä/avopuoliso/aviopuoliso.
Jos seurustelua, niin miten pitkään ja olitteko jo yhdessä kun painoit 90kg? Onko mies itse "timmi"?
Puhuuko mies yhtä sekavasti kuin kirjoittaa? Onko hänellä joku kehitysviivästymä? ? Miten kestät?
Laita vastaus, "totuus hänen ajattelustaan", ja kehota häntä lukemaan, käyttämään aivojaan, sivistymään. Eihän tuollaisen apinan kanssa voi muuten olla.
Juosta voit jos tunnet tarvetta ja huvittaa.
En tiedä, mutta miehelläsi on kumma kirjoitustapa, kuulostaa joltain teiniltä joka on väkisin yrittänyt vääntää jotakin runollista ja valistavaa.
P.S Vastaa sille "Juokse ite...ovesta ulos."
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:10"]Taisi mennä mammoilla tunteisiin ;)
[/quote]
Miksi jonkun muun miehen sanomiset menisivät tunteisiini? O.o
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:55"]
Mun kehoni on pääsyy siihen, miksei seksi maistui.
Tässäpä totuus mun kehosta. Pohjatietona sen verran, että oon laihduttanu itteni melkein 90kg:sta seitsemäänkymmeneen ja olen 170cm. En ole laiha, enkä omasta mielestä läskikään. On rasvaa ja varaa pudottaakin.. Kuitenkin olen tuntenut oloni todella hyväksi, mutta nyt on taas kamala ahdistus omasta kropasta.
Tässä siis se viesti noin suunnilleen:
"Sä oot painavempi alakropasta, omena siis (olen kylläkin päärynä). Et edes tiimalasi. Suurin osa kaloreista menee alakroppaan, joka on tyypillistä naisille. Miehet vaistomaisesti tykkää siitä, koska on leveät lanteet. Se on merkki hedelmällisyydestä. Leveälanteisten naisten on helpompi synnyttää. Jokainen ihminen tarvitsee rasvaa, että selviytyy. Sun vartalo on täydellinen naisen vartalo.
Mutta...
Sun vartalonmuoto menee helposti vastakkaiseen suuntaan. Varoitan, jos et pidä huolta itsestäs - räjähdät. Sun takapuoli ja jalat on jo tottunut olemaan läskejä, joten ne ovat aina valmiita palaamaan siihen muotoon jota et halua. Joko sun pikkuhousut on liian tiukat tai istut liikaa. Sun jalat on eriväriset verrattuna yläkroppaan. Olin oikeassa, kun sanoin et sun kroppa on täydellinen, mut olin kans oikeessa kun sanoin et voit parantaa.
On vaan yksi tapa, jolla voit parantaa kroppaas, jollon tykkään siitä. Sun pitää juosta. Juoksu tappaa sun kalorit ja saa sun kehon tasapainoiseksi. Ei oo sun vika, et sulla on ton muotoinen vartalo eikä se oo paha asia. Sanonpahan vaan, että jos et tarkkaile syömisiäs sä tuut RÄJÄHTÄMÄÄN. SUN PITÄÄ JUOSTA.
Kuitenkin, sä oot täydellinen. Sun läskien alla piileskelee täydellinen vartalo. Sun pitää vaan kaivaa se esiin. ET VOI OLLA LAISKA. Sun pitää kuntoilla. Ja lopeta se kaloreiden laskeminen. LASKE NE KALORIT JOTKA POLTAT. Se on tärkeämpää.
Oon sanaton.
[/quote]Tietämättä taustoja on vaikea sanoa, mitä tässä nyt on meneillään. Mies voi olla täysi urpo tai sitten emme tiedä jotakin tärkeää seikkaa. -mies-
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:12"]
"Mies" = miesystävä/avopuoliso/aviopuoliso.
Jos seurustelua, niin miten pitkään ja olitteko jo yhdessä kun painoit 90kg? Onko mies itse "timmi"?
[/quote] Ollaan seurusteltu n. 4 vuotta. Painoin 85kg kun alettiin seurustelemaan ja lihoin sitten 5kg. Mies itse on ollut joskus 110kg+, mutta sittemmin laihduttanut itsensä ihan timmiksi. Seurustelusuhteen alussa oli todella timmissä kunnossa ja kävi kuntosalilla hyvin ahkerasti. Siitä on kuitenkin itse lihonut 10kg, joten pieni masukin löytyy. Ap
Ettekä te osaa edes sisäistää lukemaanne, aloituksessahan sanotaan, "mies kirjoitti jotakuinkin näin" ja sitten alkoi teksti. Tuo nyt paljasti heti provoksi, sillä alakoululainenkin olisi kopioinut sen viestin eikä lähtenyt itse mukailemaan. Voi teitä helppoja ja vähälahjaisia...
Vastaa sille tldr