Mies lähetti "totuuden vartalostani" sähköpostiini
Mun kehoni on pääsyy siihen, miksei seksi maistui.
Tässäpä totuus mun kehosta. Pohjatietona sen verran, että oon laihduttanu itteni melkein 90kg:sta seitsemäänkymmeneen ja olen 170cm. En ole laiha, enkä omasta mielestä läskikään. On rasvaa ja varaa pudottaakin.. Kuitenkin olen tuntenut oloni todella hyväksi, mutta nyt on taas kamala ahdistus omasta kropasta.
Tässä siis se viesti noin suunnilleen:
"Sä oot painavempi alakropasta, omena siis (olen kylläkin päärynä). Et edes tiimalasi. Suurin osa kaloreista menee alakroppaan, joka on tyypillistä naisille. Miehet vaistomaisesti tykkää siitä, koska on leveät lanteet. Se on merkki hedelmällisyydestä. Leveälanteisten naisten on helpompi synnyttää. Jokainen ihminen tarvitsee rasvaa, että selviytyy. Sun vartalo on täydellinen naisen vartalo.
Mutta...
Sun vartalonmuoto menee helposti vastakkaiseen suuntaan. Varoitan, jos et pidä huolta itsestäs - räjähdät. Sun takapuoli ja jalat on jo tottunut olemaan läskejä, joten ne ovat aina valmiita palaamaan siihen muotoon jota et halua. Joko sun pikkuhousut on liian tiukat tai istut liikaa. Sun jalat on eriväriset verrattuna yläkroppaan. Olin oikeassa, kun sanoin et sun kroppa on täydellinen, mut olin kans oikeessa kun sanoin et voit parantaa.
On vaan yksi tapa, jolla voit parantaa kroppaas, jollon tykkään siitä. Sun pitää juosta. Juoksu tappaa sun kalorit ja saa sun kehon tasapainoiseksi. Ei oo sun vika, et sulla on ton muotoinen vartalo eikä se oo paha asia. Sanonpahan vaan, että jos et tarkkaile syömisiäs sä tuut RÄJÄHTÄMÄÄN. SUN PITÄÄ JUOSTA.
Kuitenkin, sä oot täydellinen. Sun läskien alla piileskelee täydellinen vartalo. Sun pitää vaan kaivaa se esiin. ET VOI OLLA LAISKA. Sun pitää kuntoilla. Ja lopeta se kaloreiden laskeminen. LASKE NE KALORIT JOTKA POLTAT. Se on tärkeämpää.
Oon sanaton.
Kommentit (99)
Aivan järkyttävää kieltä! Eihän tuosta saa oikein mitään tolkkua. Teksti ei anna kovin imartelevaa kuvaa tämän miehen ajattelukyvystä.
Mitenkähän hän on selvinnyt peruskoulusta läpi? Pieni epäilys jäytää, että ehkä hän on saanut erityisopetuksessa saatuaan reippaasti kevennetyn HOPS:in.
Mitenkään väheksymättä kehitysvammaisia en voisi ajatella tulevien lasteni isäksi miestä, joka ei osaa muodostaa edes yhtä järjellistä lausetta kokonaisesta viestistä puhumattakaan.
Miten sinun laitasi on, ap?
AAAHHAHAHAHHAAA anteeksi ap kun nauran mutta oli niin absurdin typerä viesti mieheltäsi että ei mitään tolkkua :D Nyt se ukko vaihtoon ja vähän äkkiä.
Noh... :--D Tuossa olisi ollut monta hyvää tilaisuutta vaihtaa kirjoittaminen johonkin muuhun harrasteeseen, olisipa mennyt vaikka itse juoksulenkille.
Urpot ulkoruokintaan, pysyvästi. Mutta täytyy myöntää, että aika hyvin äijä yritti viimeiseen asti... :D
Leukani loksahti täysin auki kun luin tämän. Ei noin mulkkuja miehiä voi olla, eihän?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:23"]
Aivan järkyttävää kieltä! Eihän tuosta saa oikein mitään tolkkua. Teksti ei anna kovin imartelevaa kuvaa tämän miehen ajattelukyvystä.
Mitenkähän hän on selvinnyt peruskoulusta läpi? Pieni epäilys jäytää, että ehkä hän on saanut erityisopetuksessa saatuaan reippaasti kevennetyn HOPS:in.
Mitenkään väheksymättä kehitysvammaisia en voisi ajatella tulevien lasteni isäksi miestä, joka ei osaa muodostaa edes yhtä järjellistä lausetta kokonaisesta viestistä puhumattakaan.
[/quote] Mies ei suorittanut ammattikoulututkintoaan valmiiksi, ei siis ole koskaan valmistunut muualta kuin peruskoulusta. Perusti oman yrityksensä myöhemmin ja saa elantonsa sitä kautta.
Itse toimin opettajana. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:19"]
Ettekä te osaa edes sisäistää lukemaanne, aloituksessahan sanotaan, "mies kirjoitti jotakuinkin näin" ja sitten alkoi teksti. Tuo nyt paljasti heti provoksi, sillä alakoululainenkin olisi kopioinut sen viestin eikä lähtenyt itse mukailemaan. Voi teitä helppoja ja vähälahjaisia...
[/quote] En viitsinyt koko sähköpostia copy-pastettaa, etten syyllisty kirjesalaisuuden rikkomiseen. Asiat, jotka tuosta teksistä löytyy on täysin samat, kuin miehen sähköpostissa. Kirjoitustyyliä on kuitenkin muokattu. Ap
[/quote]
Voi luoja, olet vielä yksinkertaisempi kuin uskoinkaan!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:04"]Onko mies Jari Sarasvuo?
[/quote]
:') jösses, että repesin...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:23"]
[/quote] Mies ei suorittanut ammattikoulututkintoaan valmiiksi, ei siis ole koskaan valmistunut muualta kuin peruskoulusta. Perusti oman yrityksensä myöhemmin ja saa elantonsa sitä kautta.
Itse toimin opettajana. Ap
[/quote]
Annas kun arvaan. ei tainnut kuitenkaan olla viestintäalan yritys.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:07"]Sehän puhui vaan totta.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:10"]Taisi mennä mammoilla tunteisiin ;)
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:07"]Voi että kun meni taas tunteisiin kun mies puhuu järjellä. Kattokaa lisää sitä saippuasarja paskaa niin ette opi ikinä.
[/quote] Käytöstavat, never heard?
Ja lylleröt av-mammat taas inisemässä. Jos kehoitetaan kuntoilemaan niin mitä vikaa siinä on? Ei lihavaa naista halua kukaan mies, sanoi mitä sanoi.
Ei minun ikäpolvessani tuollaisia kukaan hetero kirjoittaisi.
:'D !!!!! Jos tää on totta niin huhhuh!
Ihan sähköpostiin sulle lähetti näkemyksensä sun kropasta? Miksi? Mitä se tolla hakee takaa? Miksei se voinut puhua sulle kasvotusten? Miksi se kuvittelee olevansa asemassa jossa voi haukkua sun kropan ja "määrätä" lenkille? Miksi se kuvittelee että sinä haluaisit muokata kroppaasi toiveidensa mukaan?
En tietenkäänn tiedä teidän suhteesta mitään, mutta anteeksi vaan, jonkin sortin luonnehäiriöiseltä tuo mies vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:43"]
Ja lylleröt av-mammat taas inisemässä. Jos kehoitetaan kuntoilemaan niin mitä vikaa siinä on? Ei lihavaa naista halua kukaan mies, sanoi mitä sanoi.
[/quote]
Eikä kukaan nainen halua kirjoitus- ja lukutaidotonta miestä vaivoikseen. Kannattaa siis sinunkin panostaa koulunkäyntiin, jotta saat peruskoulun käytyä kunnialla läpi.
Ja nyt nukkumaan siitä, hus. Pikkupoikien nukkumaanmenoaika on ollut kauan sitten.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:10"]Taisi mennä mammoilla tunteisiin ;) [/quote] Miksi jonkun muun miehen sanomiset menisivät tunteisiini? O.o
[/quote]
Muuten vaan mammat tantere tömisten tekee miekkosen viisaista neuvoista hakkelusta :D mihin se suvaitsevaisuus ja erilaisten mielipiteiden kunnioitus katosikaan?
Aloittaja kuuntele mieluummin miestä kuin näitä harpyijoita jotka soisivat sinun lihovan takaisin entisiin mittoihisi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:19"]
Ettekä te osaa edes sisäistää lukemaanne, aloituksessahan sanotaan, "mies kirjoitti jotakuinkin näin" ja sitten alkoi teksti. Tuo nyt paljasti heti provoksi, sillä alakoululainenkin olisi kopioinut sen viestin eikä lähtenyt itse mukailemaan. Voi teitä helppoja ja vähälahjaisia...
[/quote] En viitsinyt koko sähköpostia copy-pastettaa, etten syyllisty kirjesalaisuuden rikkomiseen. Asiat, jotka tuosta teksistä löytyy on täysin samat, kuin miehen sähköpostissa. Kirjoitustyyliä on kuitenkin muokattu. Ap