Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti "totuuden vartalostani" sähköpostiini

Vierailija
22.12.2014 |

Mun kehoni on pääsyy siihen, miksei seksi maistui.

Tässäpä totuus mun kehosta. Pohjatietona sen verran, että oon laihduttanu itteni melkein 90kg:sta seitsemäänkymmeneen ja olen 170cm. En ole laiha, enkä omasta mielestä läskikään. On rasvaa ja varaa pudottaakin.. Kuitenkin olen tuntenut oloni todella hyväksi, mutta nyt on taas kamala ahdistus omasta kropasta.

Tässä siis se viesti noin suunnilleen:

"Sä oot painavempi alakropasta, omena siis (olen kylläkin päärynä). Et edes tiimalasi. Suurin osa kaloreista menee alakroppaan, joka on tyypillistä naisille. Miehet vaistomaisesti tykkää siitä, koska on leveät lanteet. Se on merkki hedelmällisyydestä. Leveälanteisten naisten on helpompi synnyttää. Jokainen ihminen tarvitsee rasvaa, että selviytyy. Sun vartalo on täydellinen naisen vartalo.

Mutta...

Sun vartalonmuoto menee helposti vastakkaiseen suuntaan. Varoitan, jos et pidä huolta itsestäs - räjähdät. Sun takapuoli ja jalat on jo tottunut olemaan läskejä, joten ne ovat aina valmiita palaamaan siihen muotoon jota et halua. Joko sun pikkuhousut on liian tiukat tai istut liikaa. Sun jalat on eriväriset verrattuna yläkroppaan. Olin oikeassa, kun sanoin et sun kroppa on täydellinen, mut olin kans oikeessa kun sanoin et voit parantaa. 

On vaan yksi tapa, jolla voit parantaa kroppaas, jollon tykkään siitä. Sun pitää juosta. Juoksu tappaa sun kalorit ja saa sun kehon tasapainoiseksi. Ei oo sun vika, et sulla on ton muotoinen vartalo eikä se oo paha asia. Sanonpahan vaan, että jos et tarkkaile syömisiäs sä tuut RÄJÄHTÄMÄÄN. SUN PITÄÄ JUOSTA.

Kuitenkin, sä oot täydellinen. Sun läskien alla piileskelee täydellinen vartalo. Sun pitää vaan kaivaa se esiin. ET VOI OLLA LAISKA. Sun pitää kuntoilla. Ja lopeta se kaloreiden laskeminen. LASKE NE KALORIT JOTKA POLTAT. Se on tärkeämpää.

Oon sanaton. 

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:07"]

Sehän puhui vaan totta.

[/quote]

Mistäs sinä sen tiedät? Kuunteliskohan tuo mies myös mielellään ja nöyränä totuuksia itsestään?

Vierailija
62/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:43"]

Ja lylleröt av-mammat taas inisemässä. Jos kehoitetaan kuntoilemaan niin mitä vikaa siinä on? Ei lihavaa naista halua kukaan mies, sanoi mitä sanoi.

[/quote]

Eikä kukaan nainen halua kirjoitus- ja lukutaidotonta miestä vaivoikseen. Kannattaa siis sinunkin panostaa koulunkäyntiin, jotta saat peruskoulun käytyä kunnialla läpi.

Ja nyt nukkumaan siitä, hus. Pikkupoikien nukkumaanmenoaika on ollut kauan sitten. 
[/quote]

Et siis pysty hyväksymään sitä faktaa, että kukaan mies ei haaveile läskistä naisesta saati toivo naisensa lihoavan rapakuntoiseksi valaaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön viesti mieheltäsi. Parisuhteen tulee perustua (monen niin asian lisäksi) toisen rakastamiseen juuri sellaisena kuin olet. Älä jatka tuollaisen mulkun kanssa!!! Ansaitset parempaa!!! Miehelläsi voi olla persoonallisuushäiriö ja tommonen käytös pahenee iän myötä. Kuvittele tilanne, jossa teillä ois lapsi! Millaiset arvot miehesi opettaisi lapsellenne. Älä tuhlaa enempää aikaasi tuollaiseen!!!!

Vierailija
64/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:23"]

Aivan järkyttävää kieltä! Eihän tuosta saa oikein mitään tolkkua. Teksti ei anna kovin imartelevaa kuvaa tämän miehen ajattelukyvystä.

Mitenkähän hän on selvinnyt peruskoulusta läpi? Pieni epäilys jäytää, että ehkä hän on saanut erityisopetuksessa saatuaan reippaasti kevennetyn HOPS:in. 

Mitenkään väheksymättä kehitysvammaisia en voisi ajatella tulevien lasteni isäksi miestä, joka ei osaa muodostaa edes yhtä järjellistä lausetta kokonaisesta viestistä puhumattakaan.

Miten sinun laitasi on, ap? 

[/quote]

Haluaisitko vaikka ihan eritellä mikä siinä kirjeessä oli sitä järkyttävää kieltä? Se räjähdys kohtako? Minusta se oli vain osuva ja herättelevä kielikuva. Ei mitään sellaista minkä vuoksi pitäisi käydä terapiassa ja vetää hernesatoa nenään :)

Vierailija
65/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:51"]

Ihan käsittämätön viesti mieheltäsi. Parisuhteen tulee perustua (monen niin asian lisäksi) toisen rakastamiseen juuri sellaisena kuin olet. Älä jatka tuollaisen mulkun kanssa!!! Ansaitset parempaa!!! Miehelläsi voi olla persoonallisuushäiriö ja tommonen käytös pahenee iän myötä. Kuvittele tilanne, jossa teillä ois lapsi! Millaiset arvot miehesi opettaisi lapsellenne. Älä tuhlaa enempää aikaasi tuollaiseen!!!!

[/quote]

Mies kehottaa naista huolehtimaan kunnostaan ja antaa käyttökelpoisia vinkkejä joten palstamamman diagnoosi on selvä: persoonallisuushäiriö! :D epic mammalogiikka is epic

Vierailija
66/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:43"] Ja lylleröt av-mammat taas inisemässä. Jos kehoitetaan kuntoilemaan niin mitä vikaa siinä on? Ei lihavaa naista halua kukaan mies, sanoi mitä sanoi. [/quote] Eikä kukaan nainen halua kirjoitus- ja lukutaidotonta miestä vaivoikseen. Kannattaa siis sinunkin panostaa koulunkäyntiin, jotta saat peruskoulun käytyä kunnialla läpi. Ja nyt nukkumaan siitä, hus. Pikkupoikien nukkumaanmenoaika on ollut kauan sitten.  [/quote] Et siis pysty hyväksymään sitä faktaa, että kukaan mies ei haaveile läskistä naisesta saati toivo naisensa lihoavan rapakuntoiseksi valaaksi?

[/quote]

Se on lihovan - ei lihoavan. Kyseessä on lihoa-verbi. Lihota-verbiä ei ole suomen kielessä. 

Erosin muutamia vuosia sitten entisestä salkeasta urheilijanuorukaisesta, joka oli parinkymmenen vuoden aikana hankkinut itselleen parikymmentä ylimääräistä lisäkiloa. Epäterveelliset elämäntavat sen teettävät. Kun ruoka ja juoma maistuvat yli omien tarpeiden ja lopettaa kaiken liikunnan, ei ole ihmekään, että vyötärönympärys levenee ja tulee elintasosairauksia. Saa nähdä, poksahtaako maksa vai tuleeko sydäninfarkti ja korjaa äijän pois. 

Minulla ei ollut vaikeuksia jättää autoa miehelle, hän sitä enimmäkseen käyttikin. Minä tykkään pyöräillä ja muutenkin harrastan liikuntaa yli tarpeiden. 

Miten on sinun elintapojesi laita? Jos sinä nyt käyt koulussa jumppatunnilla kaksi kertaa viikossa, se ei riitä loppuelämäksi. Koulun jälkeen olisi hyvä hankkia jokin hyvä urheiluharrastus, jotakin muutakin kuin kaljatuopinkoukistajalihaksen harjoitus.

Ja mene jo nukkumaan, jotta jaksat auttaa äitiäsi joulusiivouksissa huomenna. 

Vierailija
67/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä naiset ovat näin yksinkertaisia, että uskovat tuollaiseen provoon? Kukaan, ei siis kukaan, lähetä tuollaista tekstiä ja kaiken huippuna aloittajan on hieman muokannut "kirjesalaisuuden" vuoksi kirjoitusasua ja mainitsee olevansa opettaja. Ei kukaan, ei kuukaan opettaja kirjoittaisi noin tökeröllä tavalla, vaikka opettaisi lannanluontia!

En haluaisi tavata AV-naisia todellisessa elämässä kun älykkyys on tätä luokkaa mitä tämäkin ketju paljastaa.

Vierailija
68/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:55"]

[/quote]

Mies kehottaa naista huolehtimaan kunnostaan ja antaa käyttökelpoisia vinkkejä joten palstamamman diagnoosi on selvä: persoonallisuushäiriö! :D epic mammalogiikka is epic

[/quote]

Kehottaminen olisi ihan ok, mutta tuollainen käskeminen ei. Miehen asia ei ole sanoa, että sun on PAKKO juosta tai muuten RÄJÄHDÄT. Aikuinen ihminen tekee itse päätöksensä, ja saa juosta tai olla juoksematta oman olonsa mukaan. Jos nainen itse on tyytyväinen kehoonsa tai ei ole pyytänyt syväanalyysiä kehonsa parannuskohdista niin se ei ole kenenkään asia tulla vaatimaan jotain muutostoimenpiteitä.

Vierailija
69/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Ap, run!

Vierailija
70/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:55"]

[/quote]

[/quote]

Kehottaminen olisi ihan ok, mutta tuollainen käskeminen ei. Miehen asia ei ole sanoa, että sun on PAKKO juosta tai muuten RÄJÄHDÄT. Aikuinen ihminen tekee itse päätöksensä, ja saa juosta tai olla juoksematta oman olonsa mukaan. Jos nainen itse on tyytyväinen kehoonsa tai ei ole pyytänyt syväanalyysiä kehonsa parannuskohdista niin se ei ole kenenkään asia tulla vaatimaan jotain muutostoimenpiteitä.
[/quote]
Ja sinähän et ikinä vaadi mieheltäsi mitään muutostoimenpiteitä? Eikun anteeksi unohdin että se on kamala rikos vain silloin jos mies vaatii naiselta jotain.

Vierailija
71/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great news flash mammat: miehet yleisesti pitävät hoikkia naisia kauniimpina kuin lihavia. Tietenkin tämän faktan ääneen lausuminen on hirvein rikos ikinä.

Vierailija
72/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:23"]

Aivan järkyttävää kieltä! Eihän tuosta saa oikein mitään tolkkua. Teksti ei anna kovin imartelevaa kuvaa tämän miehen ajattelukyvystä.

Mitenkähän hän on selvinnyt peruskoulusta läpi? Pieni epäilys jäytää, että ehkä hän on saanut erityisopetuksessa saatuaan reippaasti kevennetyn HOPS:in. 

Mitenkään väheksymättä kehitysvammaisia en voisi ajatella tulevien lasteni isäksi miestä, joka ei osaa muodostaa edes yhtä järjellistä lausetta kokonaisesta viestistä puhumattakaan.

Miten sinun laitasi on, ap? 

[/quote] Mies ei suorittanut ammattikoulututkintoaan valmiiksi, ei siis ole koskaan valmistunut muualta kuin peruskoulusta. Perusti oman yrityksensä myöhemmin ja saa elantonsa sitä kautta. 

Itse toimin opettajana. Ap

[/quote]

Noniin eli vastauksena miehelle tulosta teksti, käytä punakynää ja arvostele teksti (huonolla arvosanalla), skannaa ja lähetä kuva miehelle. Samalla voit käskeä kasvattamaan aivot ja potkia pellolle.

Vierailija
73/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuohan on loistava viesti. Sait kerralla selville, että sulla on mennyt 4 vuotta hukkaan ja että seurustelet henkilön kanssa, jolle olet pelkkä keho. Hän ei ymmärä että olet nainen ja että olet ihminen. Hän ei edes ymmärrä arvostaa sitä saavutusta mikä 20 kg pudottaminen on. Mistään syvällisemmästä puhumattakaan. Älä enää tuhlaa 4 vuottaa tai edes 4 päivää. Oikeasti, hanki selkäranka. Jos mies on mennyt yhteen sun kanssa kun oli painavampi, eikä nyt 10-20 kiloa laihempanakaan et "kelpaa", niin tyypillä on asiat pahasti vialla.

Ehdotan että ostat miehelle joululahjaksi "täydellisen" muovinuken ja kerrot että sinä pistät miehen kanssa poikki ja hänelle jää muovinukke, koska "Te sovitte hyvin yhteen, koska teillä on sama ÄO ja yhtä intensiivinen sisäinen elämä".

Vierailija
74/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:55"]

... vaan yksi tapa, jolla voit parantaa kroppaas, jollon tykkään siitä. Sun pitää juosta. Juoksu tappaa sun kalorit ja saa sun kehon tasapainoiseksi. Ei oo sun vika, et sulla on ton muotoinen vartalo eikä se oo paha asia. Sanonpahan vaan, että jos et tarkkaile syömisiäs sä tuut RÄJÄHTÄMÄÄN. SUN PITÄÄ JUOSTA.

Kuitenkin, sä oot täydellinen. Sun läskien alla piileskelee täydellinen vartalo. Sun pitää vaan kaivaa se esiin. ET VOI OLLA LAISKA. Sun pitää kuntoilla. Ja lopeta se kaloreiden laskeminen. LASKE NE KALORIT JOTKA POLTAT. Se on tärkeämpää.

Oon sanaton. 

[/quote]Tietämättä taustoja on vaikea sanoa, mitä tässä nyt on meneillään. Mies voi olla täysi urpo tai sitten emme tiedä jotakin tärkeää seikkaa. -mies-

[/quote]

No jopas. Minä jo ajattelin, että kun ensimmäinen mies kommentoi, niin heti räväytetään totuus pöytään, mutta eipä sitten näköjään. Edellyttäen, että lainaamani kirjoittaja oikeasti on mies. 

Itse olen pesunkestävä lihaa syövä heteromies ja näin kyllä heti ensiaskeleista, että porvoota tuuppaa taas eetteriin täydeltä laidalta ja eukot tulee taas tarttumaan syöttiin tuhannella, niin kuin he pääsääntöisesti aina tekevät. Minusta on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että naiset rakastavat provoja. Vaikka sisimmissään tiedostavat, että taas tulee Porvoon mitalla oikein kunnolla, niin eivät välitä, vaan tuuppaavat faktat sivuun ja tarttuvat innolla syöttiin, kuin 20 kiloa sitten lievästä ylipainosta raskaaseen sarjaan noussut mamma fazerin siniseen. 

Eli miehen kirjoittamahan tämä on alusta loppuun saakkaa. Kirjoittaja on sama, joka tehtailee tätä "mieheni" sarjaa lähes päivittäin. Ihan hyvähän tämäkin on, mutta ei yllä laadullisesti aivan samaisen miehen eliittiprovojen sarjaan. Idea oli hyvä, mutta tällä kertaa toteutus hieman tökki. Eli ihan tarkoituksellahan hän tuosta sähköpostista hieman kökön, teki, että se erottuisi muusta tekstistä, mutta hän veti sen hieman överiksi ja näin viestistä tuli omituinen ja överikökkö.

Ideasta  8+, totetuksesta 7 ja kokonaisarvoasanaksi annan 8-  :)

Vierailija
75/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:55"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:51"] Ihan käsittämätön viesti mieheltäsi. Parisuhteen tulee perustua (monen niin asian lisäksi) toisen rakastamiseen juuri sellaisena kuin olet. Älä jatka tuollaisen mulkun kanssa!!! Ansaitset parempaa!!! Miehelläsi voi olla persoonallisuushäiriö ja tommonen käytös pahenee iän myötä. Kuvittele tilanne, jossa teillä ois lapsi! Millaiset arvot miehesi opettaisi lapsellenne. Älä tuhlaa enempää aikaasi tuollaiseen!!!! [/quote] Mies kehottaa naista huolehtimaan kunnostaan ja antaa käyttökelpoisia vinkkejä joten palstamamman diagnoosi on selvä: persoonallisuushäiriö! :D epic mammalogiikka is epic [/quote] Kehottaminen olisi ihan ok, mutta tuollainen käskeminen ei. Miehen asia ei ole sanoa, että sun on PAKKO juosta tai muuten RÄJÄHDÄT. Aikuinen ihminen tekee itse päätöksensä, ja saa juosta tai olla juoksematta oman olonsa mukaan. Jos nainen itse on tyytyväinen kehoonsa tai ei ole pyytänyt syväanalyysiä kehonsa parannuskohdista niin se ei ole kenenkään asia tulla vaatimaan jotain muutostoimenpiteitä. [/quote] Ja sinähän et ikinä vaadi mieheltäsi mitään muutostoimenpiteitä? Eikun anteeksi unohdin että se on kamala rikos vain silloin jos mies vaatii naiselta jotain.

[/quote]

No itseasiassa en ole vaatinut. En koe sen olevan minun tehtäväni. Mies päättää itse asioistaan

Vierailija
76/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex käytti samantyyppistä retoriikkaa. Se oli kurdi.

Vierailija
77/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex käytti myös samanlaista retoriikkaa ja argumentointia. Se kävi nipin napin peruskoulun loppuun, amis jäi kesken ja nykyisin tekee ihan muita hommia joihin ei tarvita koulutusta.

Vierailija
78/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä järjen jättiläisestä on kyse?

Vierailija
79/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, miten opettaja voi olla suhteessa miehen kanssa, jonka ilmaisu ja sitä kautta ajattelu on tuota tasoa? "Olet täydellinen, mutta voit parantaa"? Täydellisyyteen kuuluu, että sitä ei voi parantaa. Onko viestissä ainuttakaan eheää lausetta? Entä tuo levoton isojen kirjainten käyttö? Tietysti voi olla, että viesti on kirjoitettu humalassa, mutta silti ... 

Jos tämä on provo on tietysti hauskaa ja hieman liikuttavaakin, että ap on nähnyt tuon "miehen viestin" kirjoittamisen vaivan. Ehkä mahd. provon takana on ap:n tyytymättömyys vartaloonsa ja hän päätti nyt käydä ongelman kimppuun tällä tavalla. :)

Vierailija
80/99 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettikö se tuon viestin ihan pyytämättä ja yllättäen, vai oliko ap pyytänyt ensin analyysia vartalostaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme