Tinder ja valheellinen ulkonäkö
Viikonloppuna on treffit ja pakko kysyä muilta naisilta, että onko kovinkin yleistä, että treffeille on saapunut aivan erinäköinen ihminen?
Miesten kuvat, eivät olenäyttäneet muokatuilta, mutta silti paikalle tulee juuri ja juuri kuvistaan tunnistettavissa oleva henkilö.
Eikä mitenkään positiivisessa mielessä.
Harmittaa, kun itse olen jo useasti laittautunut vimpsn päälle, ostanut uudet vaatteet jne ja paikalle tuleekin ihan erilainen mies, kun se mihin jo olen ehtinyt ihastua.
Meinaankin nyt mennä treffeille hupparissa ja verkkareissa, hiukset hätäisesti pinnarilla, ilman meikkiä ja dödönkin unohdan...
Kommentit (40)
90% saa pettyä tinder deitin ulkonäköön.
Olisikin kyllä aivan parasta, jos nainen tulisi treffeille laittautumatta ja tavallaan arkisena. Kaikista pahimmat ovat voimakkaat meikit ja hajuvedet.
Koklaa ulkomaalaista,, :)
On paaaaljon siistimpiä kun Suomimiehet ja herrasmiehiä.
Ostanut uudet vaatteet?
Iso osa deiteistä näyttää paremmalta kuvissaan. Osa näyttää livenä samalta kuin kuvissaa ja hyvin harvinaista, mutta joku näyttää livenä paremmalta. Ihmisillä vanhoja kuvia, huonoja kuvia ja kyllä jopa ihan eri henkilön kuvia.
Jännä, että tästäkin pitää tehdä sukupuolikysymys. Kysyt naisilta ja päivittelet miesten toimia treffeillä.
On joskus tullut taidan tunnistamatonkin mies treffeille. Useimmiten kyllä hyvin tunnistaa kun vertaa kuvaan. Monetkohan treffit mulla on ollut, nelejät... joo. 1. Susiruma, hyvin epäsymmetriset kasvot, valokuva oli hyvin harhaanjohtava ja olisi halunnut tavata heti kämpillä... otinpa opikseni. 2. Yhtä komea kuin kuvassa, mutta ei meillä ollut kovin hauskaa. 3. Ehjä 10-15 kiloa lihavampi kuin kuvissa, oli lopettanut kovan treenaamisen kai muutama vuosi sitten, mutta kuvia ei tietysti päivittänyt. Oli kyllä kiva ihminen. 4. Vähän vanhemman näköinen kuin kuvissa, mutta en tiedä tekeekö sen vain joku kännykän filtteri kun laittoi tunnistuskuvan vielä ennen ekoja treffejä ja näytti siinä vähän nuoremmalta kuin sitten livenä läheltä.
Oon sittemmin poistanut tinderin, liikaa vaivannäköä vain, jotta voi tavata liian erilaisia ihmisiä ja pahoittaa mielensä.
On yleistä. Kyllä miehetkin osaavat huijata kuvillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin kyllä aivan parasta, jos nainen tulisi treffeille laittautumatta ja tavallaan arkisena. Kaikista pahimmat ovat voimakkaat meikit ja hajuvedet.
Det! Kvinna, är du konstruktion pacelite..
Suurimmalla osalla ihmisistä on epätodelliset kuvat Tinderissä. Enemmän naisilla mutta kyllä miehetkin tätä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
On joskus tullut taidan tunnistamatonkin mies treffeille. Useimmiten kyllä hyvin tunnistaa kun vertaa kuvaan. Monetkohan treffit mulla on ollut, nelejät... joo. 1. Susiruma, hyvin epäsymmetriset kasvot, valokuva oli hyvin harhaanjohtava ja olisi halunnut tavata heti kämpillä... otinpa opikseni. 2. Yhtä komea kuin kuvassa, mutta ei meillä ollut kovin hauskaa. 3. Ehjä 10-15 kiloa lihavampi kuin kuvissa, oli lopettanut kovan treenaamisen kai muutama vuosi sitten, mutta kuvia ei tietysti päivittänyt. Oli kyllä kiva ihminen. 4. Vähän vanhemman näköinen kuin kuvissa, mutta en tiedä tekeekö sen vain joku kännykän filtteri kun laittoi tunnistuskuvan vielä ennen ekoja treffejä ja näytti siinä vähän nuoremmalta kuin sitten livenä läheltä.
Oon sittemmin poistanut tinderin, liikaa vaivannäköä vain, jotta voi tavata liian erilaisia ihmisiä ja pahoittaa mielensä.
Kolmas ehjä?
" 3. Ehjä..."
Mä en ole sinkku, enkä ole koskaan käyttänyt Tinderiä, mutta eikö olisi fiksumpaa soittaa edes yksi videopuhelu ennen treffejä, niin saisi todellisemman kuvan siitä, minkälainen tyyppi siellä on? Säästyisi turhilta treffeiltä ja isoimmilta pettymyksiltä.
Ja onko ap varmasti ottanut kuvat sellaisista kuvakulmista että vartalon heikkoudet tulevat esille?
Filtteri oli kamerasta pois päältä? Valo siten etteivät kasvojen epätäydellisyydet mene piiloon tai iho näytä todellista eloisammalta?
Normilook, ei lisää meikkiä?
Kuka pöllö ostaa uudet vaatteet aina jotain Tinder-deittejä varten?? :'DDDD
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt aina mutta kyllä minä miehenä olen ostanut uuden t-paidan jos on tärkeät treffit tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Trans-henkilö...
Vierailija kirjoitti:
On hyvinkin yleistä.
En ymmärrä miten näyttävätkin niin eriltä kuvissa 😂
Hampaat on kaikilla olleet huonot myös
Eikö tämä ole perinteisesti naisten temppuja?
Kuvat filtteröity ja photoshopattu, kilo meikkiä ja peruukki jne?
Sitten kun näkee ilman meikkiä tai livenä ei pysty tunnostamaankaan.
Youtubessa videoita kuinka paljon meikillä voi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole sinkku, enkä ole koskaan käyttänyt Tinderiä, mutta eikö olisi fiksumpaa soittaa edes yksi videopuhelu ennen treffejä, niin saisi todellisemman kuvan siitä, minkälainen tyyppi siellä on? Säästyisi turhilta treffeiltä ja isoimmilta pettymyksiltä.
Nämä miehet osaavat hyvin kiertää nämä videopuhelu pyynnöt.
Ei ehdi, en osaa, en uskalla, liian typerää.. sit nähdä pitää tosi nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Ja onko ap varmasti ottanut kuvat sellaisista kuvakulmista että vartalon heikkoudet tulevat esille?
Filtteri oli kamerasta pois päältä? Valo siten etteivät kasvojen epätäydellisyydet mene piiloon tai iho näytä todellista eloisammalta?
Normilook, ei lisää meikkiä?
Miehet aina sanoneet kuinka kaunis olen livenäkin, joten ilmeisesti 🤗
On hyvinkin yleistä.
En ymmärrä miten näyttävätkin niin eriltä kuvissa 😂
Hampaat on kaikilla olleet huonot myös