Taidan olla ehkä vähän ihastunut pulleahkoon naiseen
Taisi mennä tunteisiin jollakin hoikalla, mutta myös katkeralla, naisella kun piti ihan jopa poistattaa edellinen avaus. :D Säälittävää. :D
Sitä minä vain, että kaikille miehille ulkonäkö ei ole naisessa tärkeintä. Palstalla roikkuville I_N_C_E_L-naisille tämä voi olla kova paikka, kun vika ei olekkaan miehissä, vaan itse naisessa (luonteessa). Ei minulla muuta. ^.^
Kommentit (16)
Eiks oo sama onko pullee vai honkelo.Persoona ratkaisee,ai niin ei suomessa..(En haluu naisena mitään kukkakeppi äijää.Kroppa ukoillalin tärkeä,saa olla sopivasti pullee,mut persoona jälleen se juttu .)
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Hyvä tietää, että en ole ainut, jolle ulkonäkö ei ole tärkeintä. :)
Mirukka kirjoitti:
Eiks oo sama onko pullee vai honkelo.Persoona ratkaisee,ai niin ei suomessa..(En haluu naisena mitään kukkakeppi äijää.Kroppa ukoillalin tärkeä,saa olla sopivasti pullee,mut persoona jälleen se juttu .)
Sillä ei ole väliä mitä naiset haluaa. Eikös ne ole nykyään voimaantuneita? :o Eli osaavat jättää meidät miehet rauhaan.
Pulleana naisena pakko kysyä, että vaivaako naisen kilot sitten kuitenkin, kun juuri tämä ominaisuus pitää hänestä mainita?
Et kerro mitään siitä, miksi hänen luonteensa on ihana ja mihin hänessä ihastuit, vaan annat ymmärtää että ihastuit pulleudesta huolimatta...
Minä sain viestistäsi sellaisen kuvan, että hänen kilonsa ovat sinulle merkityksellisempi asia, kuin suostut edes itsellesi myöntämään...
Mun mielestä ihan asiaa ap. Naisissa on tosiaankin muutakin kuin ulkonäkö.
M
Vierailija kirjoitti:
Pulleana naisena pakko kysyä, että vaivaako naisen kilot sitten kuitenkin, kun juuri tämä ominaisuus pitää hänestä mainita?
Et kerro mitään siitä, miksi hänen luonteensa on ihana ja mihin hänessä ihastuit, vaan annat ymmärtää että ihastuit pulleudesta huolimatta...
Minä sain viestistäsi sellaisen kuvan, että hänen kilonsa ovat sinulle merkityksellisempi asia, kuin suostut edes itsellesi myöntämään...
Anteeksi myöhäinen vastaukseni, toiset meistä käyvät töissä. Ja ymmärsit nyt väärin. Aika moni, siis lähes kaikki, tällä foorumilla roikkuvat naiset huutavat yhteen ääneen kuinka kaikki miehet ihastuvat vain ja ainoastaan laihoihin naisiin. Halusin vain sanoa, että nämä katkerat naiset ovat väärässä. :) Ja sen takia en alkanut kertomaan tarkemmin naisesta. Mutta kait tässäKIN asiassa syy on miehessä, eikä varsinkaan peilissä…
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että pidät häntä jätteenä joka on ok luonteensa vuoksi.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan asiaa ap. Naisissa on tosiaankin muutakin kuin ulkonäkö.
M
Kiitos. Näin on asia.
Vierailija kirjoitti:
AP on läski mamma
Olen normaalipainoinen mies.
Ei kai siinä. Kyllä minäkin olen onnistunut ihastumaan mieheen, jolla on sairauden takia huonossa kunnossa oleva purukalusto. Olen ihastunut myös silmälasipäiseen ja joskus myös ylipainoiseen henkilöön.
Ehkä tämä on sitten joku luonne ratkaisee - fetissi...?
Kyllä se ohi menee viimeistään siinä vaiheessa jos joudut näkemään hänet alasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä. Kyllä minäkin olen onnistunut ihastumaan mieheen, jolla on sairauden takia huonossa kunnossa oleva purukalusto. Olen ihastunut myös silmälasipäiseen ja joskus myös ylipainoiseen henkilöön.
Ehkä tämä on sitten joku luonne ratkaisee - fetissi...?
Fetissi?! :D No ei nyt kuitenkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ohi menee viimeistään siinä vaiheessa jos joudut näkemään hänet alasti.
Aistin katkeruutta.
Hear, hear!