Tinder ja valheellinen ulkonäkö
Viikonloppuna on treffit ja pakko kysyä muilta naisilta, että onko kovinkin yleistä, että treffeille on saapunut aivan erinäköinen ihminen?
Miesten kuvat, eivät olenäyttäneet muokatuilta, mutta silti paikalle tulee juuri ja juuri kuvistaan tunnistettavissa oleva henkilö.
Eikä mitenkään positiivisessa mielessä.
Harmittaa, kun itse olen jo useasti laittautunut vimpsn päälle, ostanut uudet vaatteet jne ja paikalle tuleekin ihan erilainen mies, kun se mihin jo olen ehtinyt ihastua.
Meinaankin nyt mennä treffeille hupparissa ja verkkareissa, hiukset hätäisesti pinnarilla, ilman meikkiä ja dödönkin unohdan...
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko ap varmasti ottanut kuvat sellaisista kuvakulmista että vartalon heikkoudet tulevat esille?
Filtteri oli kamerasta pois päältä? Valo siten etteivät kasvojen epätäydellisyydet mene piiloon tai iho näytä todellista eloisammalta?
Normilook, ei lisää meikkiä?
Miehet aina sanoneet kuinka kaunis olen livenäkin, joten ilmeisesti 🤗
Aika harva varmaan sanoo että oletpas rumempi kuin kuvissa? Että tuon varaan en laskisi kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvinkin yleistä.
En ymmärrä miten näyttävätkin niin eriltä kuvissa 😂
Hampaat on kaikilla olleet huonot myös
Eikö tämä ole perinteisesti naisten temppuja?
Kuvat filtteröity ja photoshopattu, kilo meikkiä ja peruukki jne?
Sitten kun näkee ilman meikkiä tai livenä ei pysty tunnostamaankaan.
Youtubessa videoita kuinka paljon meikillä voi tehdä
Jep, nuo ja lisäksi se että kuvat valikoidaan satojen joukosta, jolloin saadaan harvinaisen onnistunut otos pläsistä.
Itse olen epäkuvauksellinen enkä muutenkaan jaksa näperrellä täydellisten kuvien kanssa niin naisilla ruukaa silmät muljahdella ihastuksesta tavatessa. Täydellisillä kuvilla voisi varmaan kasvattaa tarjontaa, mutta tuon toisaalta ihan hyvä siivilä henkisesti kehittyneemmille yksilöille läpäistäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvinkin yleistä.
En ymmärrä miten näyttävätkin niin eriltä kuvissa 😂
Hampaat on kaikilla olleet huonot myös
Eikö tämä ole perinteisesti naisten temppuja?
Kuvat filtteröity ja photoshopattu, kilo meikkiä ja peruukki jne?
Sitten kun näkee ilman meikkiä tai livenä ei pysty tunnostamaankaan.
Youtubessa videoita kuinka paljon meikillä voi tehdäJep, nuo ja lisäksi se että kuvat valikoidaan satojen joukosta, jolloin saadaan harvinaisen onnistunut otos pläsistä.
Itse olen epäkuvauksellinen enkä muutenkaan jaksa näperrellä täydellisten kuvien kanssa niin naisilla ruukaa silmät muljahdella ihastuksesta tavatessa. Täydellisillä kuvilla voisi varmaan kasvattaa tarjontaa, mutta tuon toisaalta ihan hyvä siivilä henkisesti kehittyneemmille yksilöille läpäistäväksi.
Itsellä vähän sama ongelma, moni yllättyy positiivisesti sitten tavatessa. Toisaalta parempi se näin on.
Olen nainen, kuvani ovat ok, mutta livenä olen deittien mukaan kauniimpi. (kukapa ei sanoisi noin? :D) Moni tulee myös moikkaamaan kaupungilla, kun tunnisti minut tinderistä, se on kyllä aina kovin kiusallista, en itse ole tunnistanut heistä ketään.
Entä montakos filtteriä ap on käyttänyt profiilikuvissaan?
Tässä taitaa olla yllätyksellistä se että miestenkin kuvat voi olla muokattuja/vanhentuneita.
Miehet on jo tottuneet katsomaan naisten kuvia ja ymmärtää ettei ne missään nimessä vastaa totuutta.
Mä en koskaan jaksanut panostaa noin paljoa ekoihin Tinder-treffeihin, kun ei sitä koskaan tiennyt kuka on vastassa tai tuleeko oharit. Vaatteiksi jotain naisellista, mutta arkista. En juurikaan meikannut tai laittanut hiuksia.
Alapesulla olen bruukannut käydä ennen treffejä.
Kun miehistä on kyse, ne kuvilla hämääjät ovat varmaan niitä vuosikertaviinejä, joille ei kelpaa pitkään kypsytetyt juustot - siis vanhat kuvat.
Mitä tulee naisten liian hyvin otettuihin kuviin, eikö valokuvaa saa nykyisin ihan ottaa? Pitää järjestää loisteputkivalo ja valkata se huono otos, jossa silmät räpsähtäneet vähän kiinni? Nyt ei siis puhuta filttereistä, edes puhelimen mukana tulevista, eikä kuvanmuokkauksista muutenkaan. Puhutaan ihan vain valokuvauksen perusasioista, jotka olivat olemassa jo filmikamera-aikaan. Kun kaikilla on välineet, onko jotenkin väärin ja epäreilua osata ottaa valokuva?
Olen tunnistanut kaikki miehet kuvista. Kenestäkään en sanoisi, että oli rumempi. Komeampia ollut osa, mikä johtuu varmaan siitä, että treffailemani +40v miehet ei ehkä ole niin tottuneita selfien ottajia kuin nuoremmat? Muutenkin ennen treffejä tutustun sen verran ihmiseen, että ulkonäkö ei enää ole tärkeää. Täällä tuntuu olevan ihan vieras ajatus, että luonne merkitsisi mitään. Yks puhuu jostain vartalon ongelmakohtien kuvaamisesta ja toinen kehuu, että treffikumppani on yllättynyt positiivisesti, kun oli niin kaunis. Vaikea edes kuvitella millainen tilanne se on? "Oho, vau, ootkin kaunis, no nyt kiinnostaa!"? Ööö, okei...
Ja naisena sen verran tuosta pukeutumisesta, että kyllä olen itse mennyt treffeille hupparissa, hiukset ponnarilla ja ilman meikkiä, kun kyseessä oli ulkoilutreffit. Hienoon ravintolaan pukeudun sit eri tavalla. Sama pätee kuviin. Jos on joku juhlissa otettu kuva niin kai nyt kaikki tajuaa, että en mä ilmesty saman näköisenä lenkille tai laavulle paistamaan makkaraa? No, on siellä meikitönkin kuva ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kun miehistä on kyse, ne kuvilla hämääjät ovat varmaan niitä vuosikertaviinejä, joille ei kelpaa pitkään kypsytetyt juustot - siis vanhat kuvat.
Mitä tulee naisten liian hyvin otettuihin kuviin, eikö valokuvaa saa nykyisin ihan ottaa? Pitää järjestää loisteputkivalo ja valkata se huono otos, jossa silmät räpsähtäneet vähän kiinni? Nyt ei siis puhuta filttereistä, edes puhelimen mukana tulevista, eikä kuvanmuokkauksista muutenkaan. Puhutaan ihan vain valokuvauksen perusasioista, jotka olivat olemassa jo filmikamera-aikaan. Kun kaikilla on välineet, onko jotenkin väärin ja epäreilua osata ottaa valokuva?
Tässä ei varmaan ollut kyse valokuvan tasosta, vaan että monista kuvista on todella vaikea tunnistaa ihmistä luonnossa. Johtuen meikin määrästä, tietystä kuvakulmasta ja valaistuksesta.
Itsellä kaikki olleet saman näköisiä kuin kuvissa, yksi oli lyhyempi kuin ajattelin mutta itseä se ei haittaa kun olen pätkä itsekkin.
MUTTA itse laitan oikealle vain ne joilla on hyvät kuvat, naamasta ja kropasta selkeä kuva, ei mitään ihmeellisiä kuvakulmia tai puolet naamasta peitossa, koska jos näitä ei ole, mies on ruma/lihava.
Jos kuvien eroavaisuudesta todellisuuteen haluaa esimerkin, niin katso vaikkapa viime vuoden BB:N Sasan ja Sinin instagram kuvia ja vertaa niitä kuvakaappauksiin ohjelmasta :D
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kaikki olleet saman näköisiä kuin kuvissa, yksi oli lyhyempi kuin ajattelin mutta itseä se ei haittaa kun olen pätkä itsekkin.
MUTTA itse laitan oikealle vain ne joilla on hyvät kuvat, naamasta ja kropasta selkeä kuva, ei mitään ihmeellisiä kuvakulmia tai puolet naamasta peitossa, koska jos näitä ei ole, mies on ruma/lihava.
Pitää paikkansa, naisilla pelkät naamakuvat kertoo että painoa on aika reilusti
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvien eroavaisuudesta todellisuuteen haluaa esimerkin, niin katso vaikkapa viime vuoden BB:N Sasan ja Sinin instagram kuvia ja vertaa niitä kuvakaappauksiin ohjelmasta :D
No kiitos, tämä selvensikin. Se on ilmeisesti tuo IG-tyyli, joka ampuu yli ja ärsyttää. Siis palkkikulmakarvaa ja voimakasta, muotoilevaa varjostusta, valaistus edestä. Nuo tosiaan ovat sellaisia juttuja, että näyttää hassulta, jos sen tyylin kanssa lähtee kadulle. Olen nähnyt kyllä tähän tyyliin otettuja kuvia somen ulkopuolellakin, taitaa olla nuorempien polvien juttu.
Mitä tulee meihin muihin, on ehkä hyvä lisätä meikkiä kuviin hieman, koska kamera vähän ”syö” sen tehoa, mutta siitä on vielä aika paljon matkaa noihin esimerkkeihin.
Naiset ovat kaiken huippuja, maalaavat meikillä ruman naamansa piiloon ja hijaavat mitä todellisuudessa ovat.
Voi hittolainen, olenkohan sitten ainoa mies, jolla on tuoreet kuvat ja täysin muokkaamattomat. Tulen treffeille (jos niitä olisi) myös samoissa vaatteissa kuin kuvissa.
En kyllä laita yleensä tykkäystä naiselle, jos hänen kaikki kuvat näyttävät muokatuilta ja osa jopa selkeästi vanhoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA itse laitan oikealle vain ne joilla on hyvät kuvat, naamasta ja kropasta selkeä kuva, ei mitään ihmeellisiä kuvakulmia tai puolet naamasta peitossa, koska jos näitä ei ole, mies on ruma/lihava.Pitää paikkansa, naisilla pelkät naamakuvat kertoo että painoa on aika reilusti
Tai piilottelevat liian leveää lantiota.
tinderit ja tanderit ovat samoja kuin ennen oli kirjeenvaihtoon hakuilmoitukset.
eräs paappa sanoi muinoin. kaikki sieltä seuraa hakevat ovat seulan pohjalle jääneet.
näin on asia nykysin tinderissä ja tanderissakin.
En ole nainen joten vaikea sanoa, mutta naisten kuvia olen jo oppinut lukemaan.
Aika imartelevia kuvia naiset osaa kyllä ottaa, siitä pisteet.