Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html
”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”
Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!
Kommentit (1210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otettiinko sikainfluenssaepidemiasta mitään opiksi?
Suomen kahtiajako on nyt virallisesti tapahtunut. Meidät on jaettu jälleen punaisiin ja valkoisiin. Veli, veljeä vastaan.
Toista sisällissotaa odotellessa...😢
Samaa tapahtuu kaikkialla! USA:ssa puhutaan jo "avioerosta " eli miksi olla enää United. Muut Euroopan maat sama juttu.
Ja USA jätti Afganistaniin hitokseen aseita, Kiina uhittelee Taiwania...
Kas kun meitä todella on jo liikaa tällä planeetalla. Lisäksi neljäs teollisuuden vallankumous, teköäly, on jo lyömässä läpi.
Ei ihmisille riitä töitä, ei luonnonvaroja...
Covid on tullut meidän kaikkien elämään, tuskin kukaan sitä halusi.
Samassa veneessä ollaan, itkupotkuraivareilla ei tästä päästä eteen päin.
Sauli on viisas mies!
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viisas presidentti.
No joo tuota noin niin.
Noniin.
Minulla ei periaatteessa ole mitään tehotonta tai olematonta rokotetta vastaan yhtään mitään, mutta raskaan ja pitkän duunipäivän jälkeen ei kamalasti jaksa omalla ajalla raahautua mihinkään piikitettäväksi.
Sitten jos ainoa mahdollisuus on vetää piikki viikonloppuna, kun pitäisi levätä tai puuhailla jotain omaa autottomana, niin ei kiitos rokotteelle.
Jos rokotteita järjestettäisi lähiöihin kuten vaikka kirjastoauton tyylisesti, niin harkitsisin vakavasti sen ottamista parkkipaikalle tai parin korttelin päähän kävellen.
Ihan käytännön asioita nämä ovat todennäköisesti suurimmalle osalle ihmisistä.
Jos rokotteen saisi työajalla, niin suurin osa hakisi sen ja siten vielä ettei työaika veny tai jopa että rokotteen ottaminen on palkallista.
Käytännön asioita nämä.
Toistaiseksi en ota rokotetta koska ei vaan riitä aika sen ottamiseen. Pitää levätä.
Teholla pääsee sitten lepäämään oikein kunnolla, nukutettuna. Hengityskin hoidetaan puolestasi koneella. Jos siis sattuu paikkoja olemaan vapaana.
Olen ollut teholla ja ei pelota elämä yhtään tai kuolema.
Jos meillä vapaa-aika vedetään niin tiukille ja ilman ylityölisiä jne.
Niin en hae rokotetta.
Tämä on kapitalismia ja minä kilpailutan rokotetta. Jos haluatte että otan rokotteen, niin myönnetään enemmän vapaa-aikaa sen ottamiseen, enemmän kuin pelkkä viikonloppu.
Tai palkallisena tai työajalla aamusta ilman että menee myöhemmin ylitöiksi.
Ihan käytännön asioita nämä ovat.
En ala ottamaan tehotonta rokotetta muiden mieliksi siten että uhraan omaa KALLISTA vapaa-aikaani muiden hysterian vuoksi.
Te maksatte tai järjestätte sen piikin minulle helpommin. Tämä lienee selvä?
En ala puolta kaupunkia väsyneenä vaeltamaan piikin vuoksi töiden jälkeen tai viikonloppuisin.
En helvetissäkään käytä sen yhden piikityksen takia tunnin tai puolentunnin pyöräilyreissua.
Koen sen haaskauksena VAPAA-AJALLENI, JOKA ON TYÖTÄTEKEVÄLLE PÄTKÄTYÖLÄISELLE TIUKASSA.
Työttömänä voin harkita sitä vakavasti.
Vapaa-aikasi ei näköjään ole liian kallista mammapalstalla mesoamiseen. No, kukin tyylillään tai sen puutteella. Ainakaan teholla maatessa eivät työaikataulut ahista.
Mun vapaa-aika on mun vapaa-aikaa. Ei sun.
Olen palstaillut tällä palstalla jo noin 15v. Luen myös kirjoja ja pelaan samalla shakkia poikani kanssa ja kuuntelen heavy metallia.
Läppärillä voi tehdä monia asioita samaan aikaan vapaa-ajalla.
Tilasin jopa joululahjoja jo valmiiksi ettei tule kiirus joulukuussa.
Saatan samalla käydä paskalla jopa, jos käytät mielikuvitusta siihen mitä kaikkea samalla voi läppärillä tai kännyllä tehdä.
En minä pelkästään palstaile, vaikka onhan tämä elämäntapa ja intohimo.
Minua ei miehenä hävetä myöntää että mammapalsta ei ole pelkästään mammapalsta vaan tämä on myös koti-isien palsta.
Ota pää pois perseestäsi. Samalla saatan duunailla karjalanpaistia keittiössä ja keitellä perunoita kun rupattelen tänne näin.
Rokotetta en silti ota ellei se tule kotiovelle tai lähikadulle jäätelöauton tyylisessä muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!
Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.
Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.
Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.
Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.Käyttäydytte kuin tyhmät.
Vaaditte kuitenkin hoitoa.Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.
Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.
Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.
Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??
Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.
Olen rokotettu. Onhan yhteiskunnassamme tupakoitsijoita, viinan juojia, narkkareita, ylensyöjiä ja minia muitakin joilla on itseaiheutettu sairaus. Miksi nämä ryhmät ansaitsevat hoitoa. Ei kai rokottamaton ole sen pahempi.
Voiko puolueista sanoa mikä on se rokotusvastaisin ?
Vierailija kirjoitti:
En ota koronaa todellakaan kun en kulje ihmisjoukoissa ja tosi varovainen, hyg. Kaikin puolin. En ole taakka . Olisi turhaa ottaa rokote ja saada siitä tukos tms.
Olisi todella turhaa olla ottamatta rokotetta ja saada koronasta huomattavasti todennäköisemmin tukos.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut vanhukset jätetään kuolemaan paskavaipoissa laitoksiin. Kukaan ei välitä!
Rokottamattomat eivät ainakaan välitä, koska haluavat että terveydenhoidon resurssit jatkossakin käytetään heidän hoitoon.
Jos PS olisi hallituksessa, niin ehkä linja muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Covid on tullut meidän kaikkien elämään, tuskin kukaan sitä halusi.
Samassa veneessä ollaan, itkupotkuraivareilla ei tästä päästä eteen päin.Sauli on viisas mies!
Toisaalta jos mietitään puolueen historiaa, niin ei se ole yksilöitä rajoittavaa tai kollektiivista painostusta, vaan yksilönvapauksien arvoja.
Mihin on arvot kadonneet?
Koronapassi ja rokotepakko on kommunismia.
Toisaalta onhan ne yksilönvapaudet Suomessa aina olleet vähän sellasta sananhelinää ain.
Ei näin idässä ymmärretä mitä yksilönvapaudet merkitsee.
Se tarkoittaa sitä että se joka ei halua maskia pitää ei pidä sitä. Se tarkoittaa sitä että piikkiä ei ota jos ei halua sitä.
Ja jos on pääomaa, niin muut on hiljaa ja henkilö ostaa samat palvelut itselleen ja saman kohtelun itselleen kuin mitä rokottaneilla on, vaikka ei itse olisi koskaan ottanut rokotetta.
SAULI ON VIISAS MIES JA HYVÄ PRESSA
Sanoi sen mitä moni ei uskalla vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Väinämö Niinistö eí nauti enää kansakunnan luottamusta!
Vain 5% suomalaisista on rokotevastaisia mtv tutkimuksen mukaan. Se ei ole koko kansakunta!!!!
Tuo 5% tuntuu istuvan päivät pitkät kirjoittamassa rokotevastaisia kommenttejaan kuin liukuhihnalta.
Meillä ei ole vain oikeuksia, meillä om myös VELVOLLISUUKSIA ! Osa unohtaa tämän kokonaan.
En ota. En sairasta. Mukavaa talvea :)
Korinapassi... pitääkö olla pitkäkin ääninäyte?
Suomella on kaikkien aikojen paras ja viisain presidentti. Jos oltaisiin Venäjä, niin lakia olisi jo muutettu, niin että hän voisi jatkaa vielä seuraavalle ja seuraavalle kaudelle. Voitaisiin muuttaa vaikkei ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Väinämö Niinistö eí nauti enää kansakunnan luottamusta!
Vain 5% suomalaisista on rokotevastaisia mtv tutkimuksen mukaan. Se ei ole koko kansakunta!!!!
Tuo 5% tuntuu istuvan päivät pitkät kirjoittamassa rokotevastaisia kommenttejaan kuin liukuhihnalta.
Meillä ei ole vain oikeuksia, meillä om myös VELVOLLISUUKSIA ! Osa unohtaa tämän kokonaan.
Uppistakeikkaa, ihanko mtv:n tutkimus? Nytpä rykäisit tieteelliset faktat kehiin vailla vertaa! Mites Jallun gallupit?
Vierailija kirjoitti:
Voiko puolueista sanoa mikä on se rokotusvastaisin ?
Helposti saat selville MTV:n tekstitv:stä
Norjassa muslimi tappoi 5 kristittyä ja kirkkoon tuli muslimi puhumaan .....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kahtiajako on nyt virallisesti tapahtunut. Meidät on jaettu jälleen punaisiin ja valkoisiin. Veli, veljeä vastaan.
Toista sisällissotaa odotellessa...😢
Nyt tää retoriikka alkaa olla jo vähän liian säälittävää! Kansanmurha ja sisällissota ja mitä vielä? Ihan itse olette tämän sopan keittäneet. Ihan itse päättäneet jäädä ulkopuolelle. Itse myös kestätte sen seuraukset, eikö totta? Ja jätetään tämä nyyhkydramatiikka jo vähemmälle, eihän näitä kehtaa enää lukea....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista sisällissotaa odotellessa...😢Samaa tapahtuu kaikkialla! USA:ssa puhutaan jo "avioerosta " eli miksi olla enää United. Muut Euroopan maat sama juttu.
Ja USA jätti Afganistaniin hitokseen aseita, Kiina uhittelee Taiwania...Kas kun meitä todella on jo liikaa tällä planeetalla. Lisäksi neljäs teollisuuden vallankumous, teköäly, on jo lyömässä läpi.
Ei ihmisille riitä töitä, ei luonnonvaroja...
Jep, ja Kiina kehitti just jonkun hypersonic ydinasehässäkän...
Niin, mäkin olen ollut huomaavinani, että joku erityisen tärkeä syy on nyt rokotteelle...Mikähän se voisi olla, hmmm...Ai niin pandemia!