Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html
”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”
Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!
Kommentit (1210)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koronapassi pitäisi ottaa käyttöön myös työpaikoilla, ettei nämä rokottamattomat levitä koronaa ja menetetään lisää ihmishenkiä.
Lähde: Yle
"Eurajoella kuoli alkuviikosta iäkäs henkilö, joka oli saanut koronatartunnan rokottamattomalta hoitajalta palvelukeskuksessa pari viikkoa sitten. Henkilö oli vielä äskettäin asunut kotonaan."
Millä nämä todennetaan, keneltä kukin on sen tartunnan saanut?
Vierailija kirjoitti:
Kulkutautimyönteiset voisi muuttaa vaikka jonnekin omaan yhdyskuntaan jossa saisivat rauhassa elää ilman rokotteita ja koronauutisia. Saisivat ihan keskenään siellä luoda uuden utopian ja samaan aikaan me muut saisimme helpotusta koronatilanteeseen.
Win-win eikö?
No nyt löydettiin asia, josta molemmat osapuolet ovat tismalleen samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Kolmannen rok. kohdalla sama painostus, neljännen, viidennen jne.. Halu ottaa vähenee koko ajan, koska aluksi yhden piti riittää.
Saulia käytetään silloin apuna, kun tilanne ei toivottu.
Hyi hitto. Presidentti Niinistö vielä tähän sekoitetaan. Kyllä kaikki keinot kokeillaan. Ei vaikutusta minun rokottamattomuuteeni. En huoli sitä kokeellista rokotetta mistään hinnasta. Ties minkä loppu iän vaivan ja harmin saat tosta nopeasti kyhätystä rokotteesta.
Sanoma Oy jälleen kerran vastakkainasettelee ihmisiä eri poteroihin ja aiheuttaa näin ollen vain ja ainoastaan pahaa ympäriinsä.
Aika jännä moraalikäsitys.
Ite en ole koskaan vapaaehtoisesti käynyt terkkarilla aikuiselämässä. En yksityisellä tai julkisella.
Olen tyypillinen mies.
En käytä palveluja.
Aika on tiukilla duunin takia ja väsyttää perkeleesti sanonko.
Kaksi kertaa on mut pitänyt viedä omaisten toimesta ensiapuun.
Ensimmäinen oli kun sain sydänkohtauksen lamppua vaihtaessa viallisesta sokeripalasta ja toinen oli parin kuukauden mätääntynyt sääriluu joka murtui marjareissulla.
Jalka alkoi haista sen verran että vaimo soitti lopulta apua vaikka uhkasin erolla.
Olin monta viikkoa kovassa kuumeessa ja jalka alkoi pilaantua.
Molemmilla kerroilla lääkäri oli todennut että ihme kun selvisin.
Ei pelota ensiavut tai tehohoidot. En edes itse halua näitä. Ei kiitos miehen suusta!
Rasittaa saatanasti jos joutuu omalta sohvalta jonnekin muualle muiden hyysättäväksi.
Otan rokotteen jos sen saa hakea työajalla menettämättä palkkaa ja että pääsisi normaaliin aikaan pois duunista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vähän rokottamattomille miettimistä
Ilta-Sanomat - tuo terveydenhoidon aapinen.
Aivopestyt totalitarismin kannattajat eivät osaa eivätkä ajattele kuinka ihanan naiiveja ovat,ainoa niiden mielestä oikeat lähteet on noi propaganda uutiset kuten iltasanomat iltalehdet, Hesari yms.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksellisen tiukkaa linjaa koronarokotusten osalta vetää Italia, joka vaatii rokotustodistusta tai negatiivista koronatestitulosta kaikilta työntekijöiltä. Uudet määräykset astuivat voimaan 15. lokakuuta.
Työntekijät, jotka eivät pysty esittämään voimassa olevaa terveystodistusta, voidaan lomauttaa ilman palkkaa.
Eikä italialaiset asiasta iloitse. Muistavat kyllä Musso linin ja fa sis min.
"En ole niin sanonut, mutta jos olen, en ole sillä tarkoittanut sitä, mitä nyt oletetaan"
- Sauli Niinistö
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikki te rokottamattomat saatte tartunnan.
Onneksi kotihoito tepsii kaikilla teillä, joilla on happilaite jo valmiina.
Ite olen kanssa toivonut tautia jo parisen vuotta, että loppuisi riistettävänä oleminen halvalla pienellä palkalla jolla hädin tuskin elää tässä kalliissa maassa.
Työolotkin on sellaiset että paskallekaan ei pääse, kun on työntekijämäärät niin minimissä. Pitäisi paskoa housuun ja kusta lahkeille samalla kun palvelee asiakkaita 8e tuntipalkalla.
Tule jo korona tule. Haluan ehkä jopa kuolla pois tästä elämästä.
Ei kiinnosta enää vittuakaan.
btw, en todellakaan jää pois töistä jos tulee flunssa, koska ei niin ollut ennenkään. Töihin vaan yskässä ja nuhassa kuten ennenkin on pitänyt mennä.
Eilen vielä mietin että ottaisko rokotteen, mutta tänään kyllä syntyi erittäin kielteinen kanta rokotetta kohtaan, kiitos Saulin. En ota rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh nyt on isot otsikot kun joku kansanedustaja winderuussi on lähetetty sydänsairaana pois sairaalasta kun hänen tehohoitopaikkansa vei kaksi koronapotilasta. Että tässä totalitarisessa diktatuurissa on nykyisin sitten potilastietojen salaisuuskin ihan pelkkä vitsi? Vai mistä winderuussi voi tietää että ne oli juuri koronapotilaita? Miksi lääkäri sai kertoa toisten potilaiden sairaustietoja winderuussille. Vai onko tämä vain taas tällaista mediapelleilyä koko homma.
Kyllä on suomi kummallisessa tilassa nykyisin. En minä ainakaan halua sairaalaan missä lääkärit levittelee minun terveystietojani kaikille muille potilaille.
Näinhän tämä pitäisi tulkita tuokin ilta-sanomien uutinen.
Samaa mieltä. Rokottamattomien terveystiedotkin ovat jo vapaata riistaa.
Winderroosin vaalikampanjan avaus, skumpat sille! Kuka paviaani äänestää?
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viisas presidentti.
No joo tuota noin niin.
Noniin.
Minulla ei periaatteessa ole mitään tehotonta tai olematonta rokotetta vastaan yhtään mitään, mutta raskaan ja pitkän duunipäivän jälkeen ei kamalasti jaksa omalla ajalla raahautua mihinkään piikitettäväksi.
Sitten jos ainoa mahdollisuus on vetää piikki viikonloppuna, kun pitäisi levätä tai puuhailla jotain omaa autottomana, niin ei kiitos rokotteelle.
Jos rokotteita järjestettäisi lähiöihin kuten vaikka kirjastoauton tyylisesti, niin harkitsisin vakavasti sen ottamista parkkipaikalle tai parin korttelin päähän kävellen.
Ihan käytännön asioita nämä ovat todennäköisesti suurimmalle osalle ihmisistä.
Jos rokotteen saisi työajalla, niin suurin osa hakisi sen ja siten vielä ettei työaika veny tai jopa että rokotteen ottaminen on palkallista.
Käytännön asioita nämä.
Toistaiseksi en ota rokotetta koska ei vaan riitä aika sen ottamiseen. Pitää levätä.
Teholla pääsee sitten lepäämään oikein kunnolla, nukutettuna. Hengityskin hoidetaan puolestasi koneella. Jos siis sattuu paikkoja olemaan vapaana.
Olen ollut teholla ja ei pelota elämä yhtään tai kuolema.
Jos meillä vapaa-aika vedetään niin tiukille ja ilman ylityölisiä jne.
Niin en hae rokotetta.
Tämä on kapitalismia ja minä kilpailutan rokotetta. Jos haluatte että otan rokotteen, niin myönnetään enemmän vapaa-aikaa sen ottamiseen, enemmän kuin pelkkä viikonloppu.
Tai palkallisena tai työajalla aamusta ilman että menee myöhemmin ylitöiksi.
Ihan käytännön asioita nämä ovat.
En ala ottamaan tehotonta rokotetta muiden mieliksi siten että uhraan omaa KALLISTA vapaa-aikaani muiden hysterian vuoksi.
Te maksatte tai järjestätte sen piikin minulle helpommin. Tämä lienee selvä?
En ala puolta kaupunkia väsyneenä vaeltamaan piikin vuoksi töiden jälkeen tai viikonloppuisin.
En helvetissäkään käytä sen yhden piikityksen takia tunnin tai puolentunnin pyöräilyreissua.
Koen sen haaskauksena VAPAA-AJALLENI, JOKA ON TYÖTÄTEKEVÄLLE PÄTKÄTYÖLÄISELLE TIUKASSA.
Työttömänä voin harkita sitä vakavasti.
Vapaa-aikasi ei näköjään ole liian kallista mammapalstalla mesoamiseen. No, kukin tyylillään tai sen puutteella. Ainakaan teholla maatessa eivät työaikataulut ahista.
Voit ihan yhtä hyvin joutua sinne teholle itsekin. Makaa siellä muitakin rokotettuja.
Otan jos tuodaan kotiovelle tai parkkipaikalle kuten jäätelöauto tulee soittaen piikitykseen liittyvää saundiaan.
Muussa tapauksessa en todellakaan raahaudu vapaa-ajallani mihinkään muiden hysterian vuoksi.
Mulle kyseessä on lähinnä vapaa-aikaan liittyvä ylimääräinen rasite.
Lähettäkää se piikki postissa niin pistän persekannikkaani, niin saatte nukkua yönne rauhassa.
Piikit tänne saatana
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti presidenttimme ei tunne perustuslaki, jossa määritellään että jokaisella on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Tai sitten tahallaan rikkoo sitä.
Jokainen itse määrää omasta kehosta ja kenelläkään toisella ei ole oikeutta puuttua siihen. Itse en tule ottamaan sitä korona rokotetta missään tilanteessa. Mikäli sairastun koronaan niin menen lääkäriin ja tarvittaessa sairaalahoitoon. Jokaisella suomenkansalaisella oikeus hoitoon olit sitten rokotettu tai rokottamaton. Yhteiskunta maksaa hoidon.
Suurin osa on tuon ensimmäisen rokotuksen ottanut, mutta Fimea aika pitkään jätti kertomatta että 90% ihmisistä oli saanut oireita. Monet minun tapaan miettivät otanko toisen ja sitten kolmannen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
639 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!
Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.
Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.
Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.
Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.Käyttäydytte kuin tyhmät.
Vaaditte kuitenkin hoitoa.Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.
Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.
Mites me, jotka halutaan säilyttää nykyinen terveytemme ja tunnetaan enemmän vakavia rokotehaittoja saaneita ihmisiä kuin koronaan sairastuneita tai kuolleita? Tiedätkö, kun toiset ei pelkää sairastaa koronaa, eikä pelkää kuolla siihen. Kuinka moni teistä kokeelliseen rokotteeseen osallistuneista jättäisi osallistumatta muihin lääkeseurontoihin? Aika moni.
Haluan tietää mitä vaikutuksia pidemmällä tähtäimellä rokotteesta tulisi. Pitkä tähtäin ei ole 2 vuotta, vaan 2-20 vuotta.
Rokotekriittisen lähipiirissä on aina ainakin kolme koronarokotteeseen kuollutta. Kaikki muutkin hänen sukunsa jäsenistä, kavereistaan ja kollegoistaan ovat kokeneet vakavia rokotehaittoja, sydänlihastulehduksia, aivoinfarkteja ja keskenmenoja. Harmi, että nuo on noin keskittyneet tiettyjen ihmisten porukoihin. Itse olen valmis tekemään sellaisen myönnytyksen, että jos pelkää enemmän piikkiä, kuin kuolemaa, ei tarvitse ottaa rokotetta. Mutta sitten pitää eristäytyä yhteiskunnasta kunnes koronaa ei enää ole, ettei vahingoita muuta yhteiskuntaa.
Nämäkö on ihan tutkittu? Kuolemansyytutkimuksen mukaan rokote aiheuttanut? Ja keskenmeno myös?
Vai onko lähtenyt mielikuvitus laukalle?
Voit tarkistaa Fimean sivuilta. Pelkästään Corminaty on aiheuttanut esim.37 keskenmenoa.
"The biodistribution study obtained by Bridle shows the COVID spike protein gets into the blood where it circulates for several days post-vaccination and then accumulates in organs and tissues including the spleen, bone marrow, the liver, adrenal glands and in “quite high concentrations” in the ovaries."
"A Canadian cancer vaccine researcher said last week, “We made a big mistake. We didn’t realize it until now,” said Byram Bridle, a viral immunologist and associate professor at University of Guelph, Ontario. “We thought the spike protein was a great target antigen, we never knew the spike protein itself was a toxin and was a pathogenic protein. So by vaccinating people we are inadvertently inoculating them with a toxin,” the Defender reports."
https://www.independentsentinel.com/dr-bridle-we-made-a-big-mistake-wer…
Kun kerta suhtautuu skeptisesti rokotteisiin, kannattaa myös suhtautua skeptisesti niiden haittoja puoltaviin artikkeleihin. Reutersin fact check: https://www.reuters.com/article/factcheck-vaccine-safe-idUSL2N2NX1J6
Experts say the tiny level of spike protein measured in the bloodstream of vaccinated people does not cause toxicity; rather, they show the vaccine is getting to work. The studies Bridle cited as proof of toxicity do not support his claims.
Arvaa kuka rahoittaa Reutersia ja sen faktantarkistajia...?
Korona ei ole vain virustauti, vaan myös mieleen vaikuttava asia. Se voi jopa tuhota järjellisen ajattelun. Hyvä esimerkki on korona-alarmistit, nuo digiajan pikkuhitlerit, jotka ovat pelottavan halukkaita lätkimään "daavidin tähtiä" rokottamattomien rintapieleen. Toinen hyvä samaan porukkaan kuuluva lahko on passiegoistit. Koronapassi sai haltijansa tuntemaan olevansa jotain suurta, rokottamattoman yläpuolella, jopa suuruudenhulluutta koetaan. Tämä jumalallinen egoismi sumentaa järjen, eivätkä egoistit ymmärrä, että epidemia jatkuu, jonka vuoksi yhteenkerääntyminen on jopa hengenvaarallista. Nimittäin yhteenkerääntyminen tarjoaa hedelmällisen kasvualustan viruksille, ja myös ilkeille mutanttiviruksille, joihin rokote ei tehoa. Niitä on ollut jo liikkeellä. Voimme vain toivoa, että parasta aikaa työnalla oleva seuraavan sukupolven koronarokote valmistuu nopeasti. Mitä pidemmälle sen valmistuminen venyy, sitä varmemmin syntyy jopa supermutantteja, joihin tulevakaan rokoteversio ei tehoa.
Älä ole typeryyttäsi bioterroristi, vaan käytä harkintaasi ja maalaisjärkeäsi. Niin me rokottamattomatkin teemme. Me välttelemme edelleenkin ihmiskontakteja, vaikkakin siinä on parantamisen varaa. Me kuitenkin tiedämme todellisen tilanteen: rokote on heikkotehoinen, jonka vuoksi sitä annetaan jatkuvasti uusia kierroksia, samalla ihmisen terveyttä enemmän riskeeraten. Ainoa toimiva "lääke" on ihmiskontaktien välttäminen, sekä kasvosuojukset ja hygienia. Pidetään toivo korkealla, että toisen sukupolven rokote valmistuu nopeasti.
öyh kirjoitti:
"En ole niin sanonut, mutta jos olen, en ole sillä tarkoittanut sitä, mitä nyt oletetaan"
- Sauli Niinistö
Tää on varmaan huomisaamun lööppi.
Rokottamattomat lähtekää mannerheimintielle leiriytymään.
Teidän oikeuksia niin poljetaan, marinin syytä jos sairastutte.
Repikää ilmaantuvuusluvusta 700 huumorianne.
voi tulla kalliiksi sun vapaa-ajalle sekin jos sairastut coronaan ja sen pitkäaikaisseurauksiin.