Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa ja ahdistaa kun kukaan ei välitä

Vierailija
21.12.2014 |

Tosi paha mieli :( :`( . Minusta ei välitä kukaan eikä kukaan ole kiinnostunut minusta.  En ole kenellekkään arvokas. Kukaan ei odota mun vierailujani ja minusta ei iloitse kukaan. Oon semmonen ihan kiva, ei mua siis vihata mutta ei kukaan ole kiinnostunut tai pidä "ihmeellisenä" ja arvokkaana yksilönä niinkuin jokaisen tulisi kokea olevansa.

Sori itsesääli. On vaan niin kurja mieli tästä. Minä aikuinen ihminen makasin äsken pöydän alla itkemässä kun tuli niin huono mieli ja halu päästä jonnekin suojaan. Nyt tämä ehkä auttaa kun vuodatan tänne ja jatkan iltaani!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toki vanha aloitus, mutta vastataan...

Tiedän tunteen, koita kestää! Tämä on niitä kasvukipuja.

Tärkeintä, että sinä välität itsestäsi. Siihen sinä voit itse vaikuttaa. Jos ihmiset välittävät sinusta, se on vain boonusta - mutta tärkeintä on, että sinä välität itsestäsi. Älä vähättele itseäsi, olet arvokas!

Vierailija
62/64 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan kukaan oikeasti välitä ja teinini joutuu huostaan. Sen jälkeen olen vain kotona hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Sellainen tyhjä ja merkityksetön olo. Muistuttaa välillä vähän ulkopuolisuuden tunnetta.

En koe niin kuitenkaan aina eikä tunne kuvasta aina todellisuutta. Huomannut, että monesti jos on ollut rankkaa tai kuormittunut jostain, seuraa sellainen olo. Se viipyy aikansa kunnes hälvenee ja helpottaa. Syystä tai toisesta henkiset voimat palaneet loppuun.

Vierailija
64/64 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iän myötä oppinut,ettei pidä turvautua muihin ihmisiin. Kaikki me täältä loppujen lopuksi yksin lähdemme aikanaan pois. Ole. Oppinut lasten aikuistuttua ja erottuani,että ei pidä olla muista riippuvainen. Mutta elämä on yksin ihan kivaa. Joskus harvoin saatan tavata jonkun miehen ja ottaa lempeä ja iloa,ehkä taloudellinen hyöty myös. Mutta en halua ketään roikkumaan.