Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkojen aikana sattuu peräsuoleen..

Vierailija
21.12.2014 |

..välillä jopa niin ettei tamponia meinaa saada pois. Joskus myös kuukautisten aikana kipu säteilee just tonne selkään päin. Kellään muulla samaa?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/80 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin gyneajan ja siellä nyt sitten selviää onko endoa vai ei. Musta niin tuntuu, että on, koska kivut oli taas tosi jumalattomat... välillä ei pystynyt kuin maata suorana sängyssä :/ -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama juttu täällä, tamppoonia asettaessa sama juttu! ei kyllä mitää tietoo mistä johtuu

Vierailija
25/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toihan on yks menkkojen oireista. Mahavaivat ja ummetus, paska suolessa painaa häntäluuhun. Liikunta, vesi, öljy ja kuitupitoinen ruoka auttaa :) äärimmäises hädäs suolihuuhtelu.

Vierailija
26/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus menkkojen aikana tuntuu kuin olis synnytyskipuja. Järkyttävää, ennen ei ole tuollaisia oireita ollut, nyt 2 lasta synnyttäneenä on.

Vierailija
27/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endoa?

Vierailija
28/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endon oireita...

Vierailija
29/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama homma mut luulisin että johtuu siitä että siellä on ilmaa?

Vierailija
30/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Eka päivä on aina kaikista hirvein, kun sattuu joka saatanan kolkkaan, myös perseeseen. En tiedä, miten kipua kuvailisi, vähän ehkä sellaista viiltävää ja vihlovaa.

Vierailija
31/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko synnytyksen jälkeen, kun pienesti repesin siihen suuntaa. Jotenkin muotoutui paikat uudellaan niin, etten todellakaan uskalla tamponeja edes käyttää yhden todella kivuliaan poiston jälkeen.

Vierailija
32/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on endometrioosi ja tuollaisia oireita myös

Vierailija
33/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovulaation aikaan tuota persekipua.

Vierailija
34/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sattuu perse. Ja paskominen on ihan tuskaa. Välillä huudan tuskasta samalla kun istun paskalla :D kivaa olla nainen.

Vierailija
35/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans menkkojen aikaan perse yhtä kipeä kuin emätin. Varmaan johtuu kyllä e-pillereistä ja tampoonin käytöstä. Varsinkin ulostus on aivan kamalaa menkkojen ekana päivänä, taju meinaa oikesti lähteä kun suoli jotenkin kramppaa johonkin suuntaan enkä meinaa saada sitä rennoksi. Onkohan tää ihan normaalia?

Vierailija
36/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma, että menkkojen aikana sattui peräsuoleen. Ulostaminen oli aivan kauheaa menkkojen aikoina, tuntui siltä, että joku puristelisi peräsuolta tai sellaista ihmeen paineen tunnetta, en osaa kunnolla selittää.... Kävin sitten gynegelogissa tämän vaivan takia ja hän teki sisätutkimuksen ja totesi, että minulla on kohtu niin takana. Kuulemma kun menkat on niin kohtu supistelee ja heijastuu näin peräsuoleen, joka on kiinni kohdussa, kun kohtu on niin takana. Sanoi, että vaivaan ei ole apua, mutta raskauden jälkeen pitäisi kuulemma auttaa.

Noh, nyt olen raskaana ja parin viikon päästä laskettu aika :D saas nähä, että auttoiko :) ultratäti sanoi samaa, kun sanoin menkkaulostamis ongelmastani vauvaultran aikana, niin sanoi myös että raskauden jälkee pitäisi helpottaa....

Vierailija
37/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu yhtenä kuukautispäivänä todella voimakkaasti peräsuolen tienoille. Sitten helpottaa. En tiedä mistä johtuu. On tuntunut aina joten ei liity synnytykseen.

Vierailija
38/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla samaa. Alkoi synnytyksen jälkeen ja tuntuu samalta kuin ponnistamisen tarve.

Vierailija
39/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivalivali

Vierailija
40/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:08"]valivalivali
[/quote]
Turpa kii :D