Söin jo jouluruoat
Vietän yksin joulua ja noin pääsi vain käymään. Olin ostanut jouluruoat, kinkun ostin valmiina leikkeleenä. Tuli sitten torstaina aloitettua ja nyt vetelen viimeisiä. Ärsyttää. En aio uusia ostaa. Jouluna syön sitten tavallista ruokaa.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:02"]Hae jouluaattoaamuna uudet ruuat, eikös ne ala silloin jo olla alennuksessa.
[/quote]
Voisin ehkä joulutortut ja glögin käydä hakemassa.
ahhahahahah, siinä mies sitte ihmettelee että minne ruoka katosi XDD
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:54"]ahhahahahah, siinä mies sitte ihmettelee että minne ruoka katosi XDD
[/quote]
Luetun ymmärtäminen!?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:54"]ahhahahahah, siinä mies sitte ihmettelee että minne ruoka katosi XDD [/quote] Luetun ymmärtäminen!?
[/quote]
Katsos kun täällähän kirjoittelevat vain NAISET, joilla on MIES ja VAUVA? Kun tämä on vauvapalsta ja ilman miestä ei ole vauvaa. Vai miten se nyt meni?!?!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:54"]ahhahahahah, siinä mies sitte ihmettelee että minne ruoka katosi XDD [/quote] Luetun ymmärtäminen!?
[/quote]
Katsos kun täällähän kirjoittelevat vain NAISET, joilla on MIES ja VAUVA? Kun tämä on vauvapalsta ja ilman miestä ei ole vauvaa. Vai miten se nyt meni?!?!
[/quote]
Edelleen: luetun ymmärtäminen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:58"]
Ahne mamma. Pukki leipoo lättyyn.
[/quote]
Saattaapa vielä Petterikin kusaista kintuille loppukaneetiksi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Mitäköhän minä teen täällä :Dd t. 16v tyttö, jolla on 19v TYTTÖystävä (ei edes poikaystävää), ja lapsiluku 0.
ahahhahahah, ei naurata. kylläpä minä taas mieleni pahoitin.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:59"]
[/quote]
[/quote]Tämä meni nyt niin, että sinä taidat olla lukutaidoton tolvana.
kyllä minä mieleni pahoitin kun täälä toiset vain toisiaan haukkuu, joulun alla vielä. ei tule teille paketin pakettia :(
t. joulutonttu
Hae jouluaattoaamuna uudet ruuat, eikös ne ala silloin jo olla alennuksessa.