Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen raskaana, mulla menee hermot

Vierailija
11.01.2015 |

Ollaan oltu vaimoni kanssa 2v naimisissa ja nyt se on 27 viikolla raskaana. Jatkuva kiukuttelu ja vttuilu vie mun hermot!! Ymmärrän joo, ei toi mitään herkkua ole, mutta miks sen pitää kokoajan valittaa?..

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Kestä vielä vähän aikaa. Älä vaan näytä sille kuinka paljon sua ärsyttää. :(

Vierailija
2/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viikolla 28. Ja ihan sydäntä riipaisee kun mietin miten paljon mies joutuu kestämään. Se on kuitenkin ohimenevää... Ja usko pois, vaimosi kokee omantunnon tuskia kun tajuaa raivonneensa turhasta. Tämä raskaus on tosiaankin hyvin kummallista aikaa. Ihan ihme jutuista saattaa repiä järjettömät raivarit..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei mies ole mitään hätää. Ajattele sitä vaimoas!

Vierailija
4/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:13"]Minä viikolla 28. Ja ihan sydäntä riipaisee kun mietin miten paljon mies joutuu kestämään. Se on kuitenkin ohimenevää... Ja usko pois, vaimosi kokee omantunnon tuskia kun tajuaa raivonneensa turhasta. Tämä raskaus on tosiaankin hyvin kummallista aikaa. Ihan ihme jutuista saattaa repiä järjettömät raivarit..
[/quote]anteeksi! Piti tulla yläpeukku kolmoselle! Mulla ihan sama homma, varsinki tää alkuraskaus. Kiukuttelen huomaamattani kokoajan ja turhista jutuista, sit on salaa paha mieli ku mies joutuu kestää mua mut eihän sitä sovi miehelle näyttää ku niin kiukuttaa :D anteeks tosi sekanen teksti olen reilusti yliväsynyt.. Helli naistasi, se auttaa :)

Vierailija
5/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jo on rankkaa, niin kyllä sääliks käy. Meinaa kun vauva syntyy niin tilanne ei ainakaan yhtään helpota. Yövalvomiset ja itkut vielä tuohon päälle. Nyt sentään saatte vielä nukkua joka yö.

Vierailija
6/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen ap?

Vierailija
7/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pitää sitä kunnes synnyttää. Sen jälkeen palautan. 

Vierailija
8/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:14"]

[/quote]

Ei se kuule miehenkään helppoa ole minkään saatanan pirttihirmun kanssa elää. Yksikään nainen ei katselisi sellaista menoa mieheltä. 

Vierailija
9/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi ja valivali. Ei kyllä säälitä yhtään. Raskaana oleminen ei todellakaan kaikille ole mitään herkkua. Nyt kestät niinkun mies. Se sun vaimos kuitenkin kasvattaa TEIDÄN yhteistä lasta sisällään. Se jos mikä välillä vituttaa.

Vierailija
10/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:16"]Jos nyt jo on rankkaa, niin kyllä sääliks käy. Meinaa kun vauva syntyy niin tilanne ei ainakaan yhtään helpota. Yövalvomiset ja itkut vielä tuohon päälle. Nyt sentään saatte vielä nukkua joka yö.
[/quote]
Mutta siinä kohtaa pystyn itse vaikuttamaan asiaan. Aijon kyllä tehdä kaikkeni että vaimolla on hyvä olla. Onhan se joutunut 9kk sitä muksua jo kantamaan, sitten on mun vuoro ja vaimo saa levätä. Kiitos asiallisista kommenteista, ehkä tää auttaa jaksamaan taas jonkun aikaa.
Ap

Vierailija
11/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salaa paha mieli kun mies joutuu kestämään..."

Eikö voi pyytää anteeksi mieheltä typerää kiukuttelua, vai kelpaako raskaus siihenkin tekosyyksi ettei tarvitse?

Vierailija
12/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:18"]Oletko mies vai nainen ap?
[/quote]
Mitäpä lottoat?

Vierailija
13/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:14"]

[/quote]

Ei se kuule miehenkään helppoa ole minkään saatanan pirttihirmun kanssa elää. Yksikään nainen ei katselisi sellaista menoa mieheltä. 

[/quote]

En ihmettele jos vaimoas vituttaa. Tuommoisen ruikuttajan kanssa vielä joutuu elämään. Varmasti se vaimos vaihtais osia sun kanssa enemmän, kuin mielellään.

Aina teitä miehiä tarvii sääliä. Jessus.

Vierailija
14/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:20"]"Salaa paha mieli kun mies joutuu kestämään..."

Eikö voi pyytää anteeksi mieheltä typerää kiukuttelua, vai kelpaako raskaus siihenkin tekosyyksi ettei tarvitse?
[/quote]
Mistä näitä hiekkapilluja tulee :D:Dd

Vierailija
15/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:18"]Oletko mies vai nainen ap? [/quote] Mitäpä lottoat?

[/quote]

Se kysyi, koska vastaus riippuu siitä kumpi olet. Jos mies niin sun pitää vaan kestää ja nöyristellä, jos nainen niin "sulla on oikeus sun omiin tunteisiin" :D

Vierailija
16/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa korvatulpat! (kannattaa muistaa ne myös vauva-aikana)

Vierailija
17/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:18"]Oletko mies vai nainen ap? [/quote] Mitäpä lottoat?

[/quote]

Se kysyi, koska vastaus riippuu siitä kumpi olet. Jos mies niin sun pitää vaan kestää ja nöyristellä, jos nainen niin "sulla on oikeus sun omiin tunteisiin" :D

[/quote]
Hah. No pakkohan tää on kestää kun rakastan tota naista kaikesta huolimatta. Olen mies, jos se jollekkin jäi epäselväksi.
Ap

Vierailija
18/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai siis nuorimman 2 kk sitten synnyttäneenä, kyllä mulla alkoi mennä yöunet jo kauan ennen kuin vauva syntyi. Pissalla sai ravata, ja vauva potki, pari kertaa heräsin siihen kun oksensin suuhuni eli reflukaia ja närästystä, plus tietysti liitoskivut aina kun kylkeä kääntää. Synnytys oli helppo, ja vauva myös, ja fiilis parani heti kun sain taas kivuttomat, ja paremmin kuin ennen vauvaa (!) nukutut yöt, puhumattakaan liikuntakyvyn palutumisesta. Eli mies, helli sitä naistasi et voi tietää miltä siitä tuntuu. Kyllä suakin vituttaisi, ja katkeroittaisi kun siinä.oma rakas jatkaa elämää kuin ei mitään samalla kun ite oot ihan p*skana eikä saa edes sitä lasillista punaviiniä illalla.

Vierailija
19/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hormonit teki mut ainakin hulluksi!! Toivottavasti imetys ei onnistu, sillä ne hormonit ei poistu kehosta ennenkuin se on normitilassa. Eikä mitään ehkäisypillereitä myöskään siihen soppaan.

Vierailija
20/60 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:33"]Ne hormonit teki mut ainakin hulluksi!! Toivottavasti imetys ei onnistu, sillä ne hormonit ei poistu kehosta ennenkuin se on normitilassa. Eikä mitään ehkäisypillereitä myöskään siihen soppaan.
[/quote]

Imetyksen olisi hyvä onnistua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi