Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ohuet huulet ja se ahdistaa

Vierailija
20.10.2021 |

Kaikki tuntuu aina ihannoivan paksuja huulia naisella. Mulla on ohuet. 😔 Muutenki inhoan omaa ulkonäköä niin tälläset paskahuulet ei auta asiaa yhtään.

Joo tiedän, elämässä on suurempiakin ongelmia. Niin on mullakin, ei nämä huulet suurin ongelma olekaan, mutta nyt taas kausi menossa kun v*tuttaa tällänen huulihomma.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että ohuet huulet näyttävät huomattavasti kauniinmilta kuin jotkut ylipumpatut ankan huulet.

Jep ja luonnolliset pulleat huulet näyttävät tosi paljon kauniimmalta kuin ohuet vuohen huulet. Ihminen näyttää tosi kireältä ohuissa huulissa. Mutta minkäs teet, jos sellaiset on saanut niin eiköhän siinä henkiin kuitenkin jää. 

Vuohen huulet 😂

Vierailija
82/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytettä laittaa maltilla ja hyvin, lopputulos voi olla ihan kaunis ja huomaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on joko ruma tai kaunis. ei se yksistä huulista parane

Vierailija
84/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei AP huolet ton isompia ole👍

Vierailija
85/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet on suunniteltu naisille joilla oma iho ja huulet alkaneet rypistymään!

Älkää nyt nuoreen terveeseen alle nelikymppiseen ihoon alkako niitä ottamaan, tulee vaan rumaa, ennenaikaisesti vanhentavaa arpikudosta ja kun on tutkittu ettei ne täytteet hajoa elimistöön vaan ne voi liikkua! 

Eikö joku sokeutunut kun täyteainekemikaalia päätyi silmähermoon?

Vierailija
86/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että ohuet huulet näyttävät huomattavasti kauniinmilta kuin jotkut ylipumpatut ankan huulet.

Jep ja luonnolliset pulleat huulet näyttävät tosi paljon kauniimmalta kuin ohuet vuohen huulet. Ihminen näyttää tosi kireältä ohuissa huulissa. Mutta minkäs teet, jos sellaiset on saanut niin eiköhän siinä henkiin kuitenkin jää. 

Entä näyttääkö tekohuulet hyvältä jos naama näyttää ennestään sen vuohen peräpäältä?

Tekohuulista tulee usein paviaanin perän näköiset joten sitten on vuohta ja paviaania sekaisin naamassa.

Vierailija
87/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niihin kukaan kiinnitä huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat näin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinä saanut mitään kommenttia huulistani, en minkäänlaista :)

Kyllä mä ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenä. Mutta en tietenkään sano sitä. Oletko vähän yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitä huomiota.

No en minä ainakaan kiinnitä huomiota yksityiskohtiin. 

Eri 

Et sitten osaisi kuvailla rosvon ulkonäköä poliisille tuntomerkkejä varten. Etkä osaisi piirtää ihmisen kasvoja. Etkä tunnistaa ihmisiä joilla samankaltaiset piirteet keskenään. Voi olla kasvosokeutta.

Pistää enemmänkin miettimään että missä hiton piireissä ja seurassa sä oikein pyörit jos tarvitsee miettiä tommosia että poliisille pitää antaa tuntomerkkejä ihmisistä?

Vierailija
88/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä niitä huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.

Liittyy mihin? En halua miestä ja lapsia vaan täyteläisemmät huulet...

RussianLips tekniikalla ei tule ankkahuulia vaan on todella luonnollinen lopputulos. Ei kannata surra ohuita huulia ja kärsiä niistä, kun täyttö on helppo toimenpide eikä edes kovin kallis. Jokaisella naisella pitää olla oikeus saada tuntea itsensä kauniiksi.

jaahas joku fillerimesta mainostamassa täällä venäläishuulia.

Vierailija
89/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain muovi-Kardashianeja&Jennereitä ei olisi, jotka pumppaa kaiken maailman täyttöaineita pyörän pumpulla huulet, rinnat ja persaukset täyteen ja joilla todellakin varaa tehdä se Beverly Hillsin kalleimmilla ja parhailla plastikkakirurgeilla, niin tekään ette miettisi täällä mitään ohuita huulia!

Vierailija
90/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niihin kukaan kiinnitä huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat näin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinä saanut mitään kommenttia huulistani, en minkäänlaista :)

Kyllä mä ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenä. Mutta en tietenkään sano sitä. Oletko vähän yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitä huomiota.

No en minä ainakaan kiinnitä huomiota yksityiskohtiin. 

Eri 

Et sitten osaisi kuvailla rosvon ulkonäköä poliisille tuntomerkkejä varten. Etkä osaisi piirtää ihmisen kasvoja. Etkä tunnistaa ihmisiä joilla samankaltaiset piirteet keskenään. Voi olla kasvosokeutta.

Pistää enemmänkin miettimään että missä hiton piireissä ja seurassa sä oikein pyörit jos tarvitsee miettiä tommosia että poliisille pitää antaa tuntomerkkejä ihmisistä?

Ihan kauppakeskuksessa töissä pyörin.

Vierailija
91/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä sekin että jos laittaa ison täytegeelimuurin huulten tilalle että miltä ne omat hampaat näyttää sen takaa, vai että näkyykö niitä enää. Osalla täytteet laittaneista hampaat näyttää lyhyiltä mummomaisilta tyngiltä tai katkenneilta eli huulet alkaa muistuttaa pulimummelia joka kaatunut naama edellä katukivetykseen ja suun alue turvonneena.

Osalla suun alueesta tulee täytteiden takia sammakon näköinen ja leuka menee lyttyyn ja tulee kaksoisleukavaikutelma, kuten niillä 90 päivää morsiamena sarjan Darceyllä ja Stacyllä.

Darceyllä lähteneet huulitäytteet leviämään pitkin suun ympärystä ja leukaa.

https://static0.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/09/darcey.j…

Tuttu laitatti kerran 0,5 ml ylä- ja 0,5 alahuuleen, ja sanoi että on outoa kun osa huulista ei tunnu omalta, eli kun juo lasista niin samaa tunnetta kuin hammaslääkärin puudutuksen jälkeen. Antoi aineiden kulua pois, ja sanoi että niitä joutuisi olla täyttämässä 2-3 kk välein kuitenkin (300-400 euroa).

Vierailija
92/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineet on keksitty. Rohkeasti piikille jos huulet vaivaa. T. Entinen ohut huulinen

Itse en usko täyteaineiden auttavan vaan tekevän ankkaefektin. Pitäisi leikata ylähuulesta pala, jotta saa näkyvämmäksi tuota huuliosuutta, koska ei kapeasta saa paksua vain täyttämällä sitä.

Ota asiasta kunnolla selvää, jos se todella vaivaa. Ylähuulta voidaan käsitellä (muistaakseni) botoxilla tai sitten ihan vain täyteaineella niin, että limakalvon puoli (punainen puoli) kääntyy enemmän esiin. Ei tarvi leikata tuon takia.

Ankkaefektiä ei tule, kun teet toimenpiteessä selväksi, että haluat vain pienen muutoksen. Toisella käynnillä voit lisätä, jos haluaa. - täytteet ja botox ovat jokatapauksessa väliaikaisia, hiipuvat pois ajan kanssa, jos et tykkääkään. 

Siitä vaan. Aivan turha asia surkutella kun tilanne olisi erittäin helposti muutettavissa. 

Vierailija
93/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä niitä huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.

RussianLips tekniikalla ei tule ankkahuulia vaan on todella luonnollinen lopputulos. Ei kannata surra ohuita huulia ja kärsiä niistä, kun täyttö on helppo toimenpide eikä edes kovin kallis. Jokaisella naisella pitää olla oikeus saada tuntea itsensä kauniiksi.

Ei kovin kallis? Kun joutuu uusia täytteet muutaman kuukauden välein eli uudet tunnottomat mohkurahuulet tulee maksamaan yli 1000 € vuodessa. Jokainen täyttökerta lisää arpikudoksen määrää huulissa ja myös muita riskejä.

Vierailija
94/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto täytteille on kestopigmentointi huulten luonnollisella värillä. Mutta se pysyy sitten viisi vuotta, täyteaineet häviäisi nopeammin, jos ei tulos miellytäkään. 

Vierailija
95/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin kallis? Kun joutuu uusia täytteet muutaman kuukauden välein eli uudet tunnottomat mohkurahuulet tulee maksamaan yli 1000 € vuodessa. Jokainen täyttökerta lisää arpikudoksen määrää huulissa ja myös muita riskejä.

Kuinka niin muutaman kk välein? Oletko itse muka tehnyt noin, käyttänyt tonnin vuodessa, saanut mohkurahuulet? Etpä niin. Älä anna väärää tietoa! 

Itse otin sellaisen käsittelyn, joka kestää noin 1,5 vuotta. Ei todellakaan uusita muutaman kk välein. Täyteaineena oli Teosyal Rh eli hyaluronihappo. Hinta oli noin 300.

Vierailija
96/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täytettä laittaa maltilla ja hyvin, lopputulos voi olla ihan kaunis ja huomaamaton.

Näyttäkää mulle ihminen jolla on tälläiset huomaamattoman nätisti täytetyt huulet niin sitten uskon. Vielä tänä päivänä en ole sellaista nähnyt.

Vierailija
97/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää mulle ihminen jolla on tälläiset huomaamattoman nätisti täytetyt huulet niin sitten uskon. Vielä tänä päivänä en ole sellaista nähnyt.

Etkö huomaa paradoksia? Varmasti olet nähnyt nätisti täytettyjä huulia, mutta koska ne on huomaamattoman luonnolliset, et ole tiennyt että niissä on täytettä.

Katso laittamani linkki, siellä on paljon "ennen - jälkeen" kuvia. 

Vierailija
99/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ahdistaa, kun elokuvissa tosi monilla näyttelijöillä - sekä naisilla että miehillä - näkee huulitäytteitä. Myös lapsille ja nuorille tehdyissä muuten ok-filmeissä.

Tämä latistaa efektiä, koska usein aikuiset näyttelevät itseään paljon nuorempien rooleja, mikä saa heidät näyttämään roolihahmoaan vanhemmilta ja vähän suttuisilta. Esim. Mystic - Haamuhevosen Macey Chipping (18 v) on harmaanvalkeaksi värjätyssä kuontalossaan, silmämeikissä ja huulitäytteissä kolmekymppisen näköinen, vaikka esittää 14-vuotiasta tyttöä.

Vierailija
100/114 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin luin muinoin, että kotikonstina voi kokeilla tätä: Tarvitaan kanelitanko ja sillä hinkataan huulia. En muista kuin kauan, mutta huulet " turpoavat" kanelitangon ainesosista. Voi sitä kokeilla kun ei maksa juur mitään ja on luonnontuote.