Mulla on ohuet huulet ja se ahdistaa
Kaikki tuntuu aina ihannoivan paksuja huulia naisella. Mulla on ohuet. đ Muutenki inhoan omaa ulkonĂ€köÀ niin tĂ€llĂ€set paskahuulet ei auta asiaa yhtÀÀn.
Joo tiedÀn, elÀmÀssÀ on suurempiakin ongelmia. Niin on mullakin, ei nÀmÀ huulet suurin ongelma olekaan, mutta nyt taas kausi menossa kun v*tuttaa tÀllÀnen huulihomma.
Kommentit (114)
Siis tÀmÀ muoti on jotain hirveÀÀ, kun naiset laitattaa itselleen eri rotusen eli kongolaismiesten isoja huulia filleriruiskeilla, ja tatuoi venÀlÀismiesten paksuja kulmakarvoja microbladella! Tai siis Suomessa tÀmÀ kai vielÀ vÀhÀn muotia? Muualla pÀin maailmaa meni jo pois pari vuotta sitten.
Nyt monien huulissa kudos- ja hermovaurioita filleripiikkien takia, jotkut saaneet jopa kuolioita, ja monet niitÀ ottaneet hakee vasta-aineliotusruiskeita huuliin mutta aina nekÀÀn ei auta hajottamaan huulista kapseloituneita möykkytÀytteitÀ.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ niitĂ€ huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.
Liittyy mihin? En halua miestÀ ja lapsia vaan tÀytelÀisemmÀt huulet...
Minulla on paksut, muhkeat huulet ja olen saanut niistÀ paljon kehuja. Pari miestÀ on jopa kysynyt, ettÀ olenko ottanut niihin tÀytettÀ, onpa saatu luonnollisen nÀköisiksi. En ole, vaan ihan luonnostaan tÀytelÀiset.
SiinÀ mielessÀ ymmÀrrÀn harmituksen, kun olen itse huomannut kuinka paljon niistÀ saa *miehiltÀ* positiivista huomiota. Vaikka ei sellaisella pitÀisi olla merkitystÀ, niin kyllÀ se silti tuntuu hyvÀltÀ.
Onko tÀllaiset jonkun mielestÀ hienot? TÀytteet vedetty laatikkomaisiksi ja kieroon ja ihme hyppyri ylÀhuulessa sekÀ viiksivarjo?
https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91âŠ
NÀmÀ omat sirot huulet oli paljon paremmat kuin nuo pistosnakit
https://iv1.lisimg.com/image/3217659/658full-sofia-ruusila.jpg
Saako noita oikeita huuliaan enÀÀ takaisin vai onko kÀynyt Tuksut ettÀ tullut joku hermovika niihin?
TiedĂ€tkö mitĂ€ muuta kertoo kun on ohuet huulet? MinĂ€pĂ€s tiedĂ€nđ
Mulla on ohut ylÀhuuli, ja sain joskus parikymppisenÀ ravintolassa yhdeltÀ mieheltÀ vinkin, ettÀ kannattaa pureskella sitÀ ylÀhuulta niin se ainakin hetkellisesti turpoaa :D HÀn oli paljon tekemisissÀ mallityttöjen kanssa, jotka kÀyttivÀt tuota niksiÀ. MyönnÀn ettÀ kÀytÀn tuota niksiÀ valokuvia varten edelleenkin nyt pÀÀlle nelikymppisenÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paksut, muhkeat huulet ja olen saanut niistÀ paljon kehuja. Pari miestÀ on jopa kysynyt, ettÀ olenko ottanut niihin tÀytettÀ, onpa saatu luonnollisen nÀköisiksi. En ole, vaan ihan luonnostaan tÀytelÀiset.
SiinÀ mielessÀ ymmÀrrÀn harmituksen, kun olen itse huomannut kuinka paljon niistÀ saa *miehiltÀ* positiivista huomiota. Vaikka ei sellaisella pitÀisi olla merkitystÀ, niin kyllÀ se silti tuntuu hyvÀltÀ.
Höpö höpö.
Minulla oikeasti ja aidosti syntymÀstÀ asti muhkeat huulet, ja pojat ja miehet aina sanoneet nuoresta tytöstÀ asti ettÀ minun suu nÀyttÀÀ kalan suulta. Mietin kauan jos saisi huulten pienennyksen jotenkin. Nyt 35-vuotiaana en enÀÀ jaksa vÀlittÀÀ.
Kaverimiehen suusta kuultua, mikÀ niissÀ isoissa huulissa ihastuttaa: miehet (ainakin hÀn) kuvittelee miltÀ ne tuntuisi vehkeen ympÀrillÀ suihino*ossa ja sen vuoksi jo niiden nÀkeminen voi ki*hottaa ja ihastuttaa, ja on kiva piirre naisessa.
Ohuet huulet kertovat muutakin kirjoitti:
No kerro meillekin
HuulitÀytteet on vanhanaikaisia ja tekee rumia pohkuroita huulten sisÀÀn, kuten monilla Seiskajulkkiksella nÀkynyt kuvissa ja luonnossa.
Jos haluaa kohottaa ylÀhuulta niin ettÀ nÀyttÀÀ nÀtiltÀ hymyillessÀ ja ettÀ ylÀhuuli nousee tÀytelÀisemmÀn nÀköisenÀ hieman, kannattaa hakea botox lip lift. SiinÀ pistetÀÀn pari pientÀ botox-piikkiÀ nenÀn ja ylÀhuulen vÀliin lihakseen, eli huulten kudoksiin ei kajota ollenkaan eikÀ tehdÀ mustelmia tai ruhjeita eikÀ tule ankkaefektiÀ. Se maksaa vain neljÀsosan huulitÀytteiden hinnasta mutta pysyy kauemmin. Kaveri teetti ja nÀyttÀÀ todella luonnolliselta, ajattelin kokeilla itsekin! Tuo on nykyÀÀn suosittu toimenpide mallien ja nÀyttelijöiden keskuudessa. Esimerkkikuva
https://www.newyorksocialdiary.com/wp-content/uploads/2019/02/image019-âŠ
Kuten huomaatte niin ei ankkaefektiÀ tai pohkuroita, tai epÀsymmetriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ niitĂ€ huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.
RussianLips tekniikalla ei tule ankkahuulia vaan on todella luonnollinen lopputulos. Ei kannata surra ohuita huulia ja kÀrsiÀ niistÀ, kun tÀyttö on helppo toimenpide eikÀ edes kovin kallis. Jokaisella naisella pitÀÀ olla oikeus saada tuntea itsensÀ kauniiksi.
tarkoittaa sitÀ ettÀ naisella on tiukka alapÀÀ. tiedÀmme.
Kertoo sen, ettei alakerrassa asu korvasieni vaan herkkusieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RussianLips tekniikalla ei tule ankkahuulia vaan on todella luonnollinen lopputulos. Ei kannata surra ohuita huulia ja kÀrsiÀ niistÀ, kun tÀyttö on helppo toimenpide eikÀ edes kovin kallis. Jokaisella naisella pitÀÀ olla oikeus saada tuntea itsensÀ kauniiksi.
TÀmÀ. Googleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Russian Lips tekniikalla tulee sen nĂ€köiset huulet kuin olisi röökannut monta vuotta ja sitten juossut seinÀÀ pĂ€in! đđđđđ
https://i.pinimg.com/originals/d5/f4/e5/d5f4e5c228615fef2e8e53e12c16500âŠ
Sekin meni pois muodista 2018 muualla pÀin maapalloa.
Kuka niitÀ lopulta kattoo? Itse vaan katot peilistÀ. Itse en ainakaan kiinnittÀisi mitÀÀn huomiota tuollaiseen.
En halua mitÀÀn ankkahuulia.
Mulla on siis suunnilleen tÀn tyyliset huulet, ylÀhuuli ehkÀ hivenen vielÀ ohuempi.
https://thumbs.dreamstime.com/b/scarlet-thin-natural-lips-young-girl-maâŠ
Ja tÀssÀ alempana, minkÀlaiset suunilleen haluaisin
https://im.mtv.fi/image/7785326/landscape16_9/1600/900/79496933c9d84ca0âŠ
Korosta meikillÀ kauniita silmiÀsi!