Mulla on ohuet huulet ja se ahdistaa
Kaikki tuntuu aina ihannoivan paksuja huulia naisella. Mulla on ohuet. 😔 Muutenki inhoan omaa ulkonäköä niin tälläset paskahuulet ei auta asiaa yhtään.
Joo tiedän, elämässä on suurempiakin ongelmia. Niin on mullakin, ei nämä huulet suurin ongelma olekaan, mutta nyt taas kausi menossa kun v*tuttaa tällänen huulihomma.
Kommentit (114)
Älä niitä huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.
No jos vaikka sattuisit loukkaantumaan vakavasti niin ehkä ne huulet unohtuu :D
Voin sanoa, että ohuet huulet näyttävät huomattavasti kauniinmilta kuin jotkut ylipumpatut ankan huulet.
Täyteaineet on keksitty. Rohkeasti piikille jos huulet vaivaa. T. Entinen ohut huulinen
Vierailija kirjoitti:
Täyteaineet on keksitty. Rohkeasti piikille jos huulet vaivaa. T. Entinen ohut huulinen
Itse en usko täyteaineiden auttavan vaan tekevän ankkaefektin. Pitäisi leikata ylähuulesta pala, jotta saa näkyvämmäksi tuota huuliosuutta, koska ei kapeasta saa paksua vain täyttämällä sitä.
Mulla on luonnostaan paksut huulet ja olen näihin hyvin tyytyväinen nykyään. Ala-asteella sain kuulla haukkuja näistä, koska erottuivat joukosta. Jos joku piirre itsessä häiritsee, niin ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa - joko oppia hyväksymään tai sitten käydä korjauttamassa se piirre.
Hmm. Itse en koskaan ole kiinnittänyt huomiota siihen, että jollain olisi liian ohuet huulet ja siksi rumat. Enemmän osuu silmään niitä huonosti täytettyjä ankkahuulia, jotka herättävät sääliä, koska ovat oikeasti tosi rumia. Hyvin täytettyjä tuskin huomaan, jos ovat luonnollisesti tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itse en koskaan ole kiinnittänyt huomiota siihen, että jollain olisi liian ohuet huulet ja siksi rumat. Enemmän osuu silmään niitä huonosti täytettyjä ankkahuulia, jotka herättävät sääliä, koska ovat oikeasti tosi rumia. Hyvin täytettyjä tuskin huomaan, jos ovat luonnollisesti tehtyjä.
Ankkahuulet siirtävät ahdistuksen vastaantulijalle. Eivät ohuet huulet tee rumaksi, sopusuhtaisuus on tärkeää.
Heh, no minulla on luonnostaan hyvin paksut huulet, en ole kellään toisella tämmösiä nähnyt (paitsi Angelina Joliella samanlaiset, minulla ehkä vähän isommat, mutta kumminkin luonnollisen näköiset kun sellaiset ovatkin) ja oon ihan supisuomalainen. Olen aina ollut huulistani ylpeä ja ne on lempiosani itsessäni, muussa ei kehumista olekaan, mutta minun mieheni taas tykkää pienemmistä huulista. Voin sanoa että oli itsellenikin kolaus se, että mieheni mielestä pienemmät huulet ovat kivemmat, koska kerrankin minulla on jotain, mitä monella muulla ei (olen aika huonoitsetuntoinen) ja mitä ihaillaan yleisesti, eli isot huulet, ja sitten oma mieheni ei edes välitä niistä. :D Että näinkin päin voi käydä, kaikki miehet ei isoja pusuhuulia halua
Minä taas yläaste aikana ihailin yhen tytön ohuita huulia ja inhosin omiani, vaikka näin 37 v aikuisena huomaan, että ei omissa mitään vikaa ollut.
Mutta silloin olisin halunnut ohuet huulet.
Siihen aikaan myös pillifarkut oli tosi nolot! Mun äiti pakotti mut pitämään kapealahkeisia farkkuja, ja koulussa tytöt nauro mulle. Nykyään taas lähes kaikilla on pillit jalassa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne kieltämättä kauniit ole. Ota täytettä?
Älä. Täytetyt huulet on rumemmat kuin ohuet.
Nykyään ohuet huulet ovat suorastaan ihanat, niin paljon näkee noita rumia ankkahuulia.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mieluummin kerrannut kieliopista yhdyssanat.
Täytteet leviää kaikilla jossain vaiheessa huulien yläpuolelle ja sit taas poistetaan kaikki täytteet ja taas täytetään kunnes huulet ovat arpeutuneet. Sitku huulet on laitettu ilmaantuu aina uusi vika mikä pitää korjata. Säälittävä tämä yhteiskunta missä naiset alistetaan näyttämään joltakin sit sanotaan et uskovaisia alistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun kasvoille on tehty jotain , heti huomaa ikääntymisen kun on korjailtu mutta normaalisti vanhentunut ei pistä silmään , rypyt kuuluu elämään . Julkisuus tuo paineita että pitää korjailla ulkonäköä .
Eihän ne kieltämättä kauniit ole. Ota täytettä?