Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ohuet huulet ja se ahdistaa

Vierailija
20.10.2021 |

Kaikki tuntuu aina ihannoivan paksuja huulia naisella. Mulla on ohuet. 😔 Muutenki inhoan omaa ulkonäköä niin tälläset paskahuulet ei auta asiaa yhtään.

Joo tiedän, elämässä on suurempiakin ongelmia. Niin on mullakin, ei nämä huulet suurin ongelma olekaan, mutta nyt taas kausi menossa kun v*tuttaa tällänen huulihomma.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.ctfassets.net/g8qtv9gzg47d/6x6FoMxyabvgcEkuoLNVi4/129dab… kannattaa muistaa että täytteiden hyaloronihapot voi olla todella allergisoivia ja aiheuttaa reaktioita huuliin, ja osalla aineet jämähtää paremmin mutta osalla ne tuntuu pieninä pallukoina huulten sisällä ja voivat nousta tällä tavalla huulten pintaan, kiva sit kulkea tuollaisilla huulilla pelottelemassa ihmisiä........

Ei mitään vikaa huulissa. Nätti tyttö.

M32

Tykkäät sukupuolitautisen näköisistä huulista ylä ja alapäässä?

Vierailija
62/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällaiset jonkun mielestä hienot? Täytteet vedetty laatikkomaisiksi ja kieroon ja ihme hyppyri ylähuulessa sekä viiksivarjo?

https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91…

Nämä omat sirot huulet oli paljon paremmat kuin nuo pistosnakit

https://iv1.lisimg.com/image/3217659/658full-sofia-ruusila.jpg

Saako noita oikeita huuliaan enää takaisin vai onko käynyt Tuksut että tullut joku hermovika niihin?

Täytettähän noissa alimmissakin taitaa olla? Ainakin ylähuuli kaartuu sen verran ulospäin. Ei nuo ole edes kapeat huulet mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä lopulta kattoo? Itse vaan katot peilistä. Itse en ainakaan kiinnittäisi mitään huomiota tuollaiseen. 

Et ole kiinnittänyt mitään huomiota omiin kasvonpiirteisiisi? No, toiset on visuaalisempia kuin toiset, kaikki ei ole kuten sinä.

En kiinnitä huomiota toisten huuliin. Toiset pällistelee vaan itseään liikaa peilistä vaikka kukaan muu ei kiinnitä samaan asiaan huomiota. 

Mä kyllä kiinnitän huomiota. Aika kun katson toisen ihmisen kasvoja niin tarkkailen kasvonpiirteitä tai ne vaan jäävät automaattisesti mieleen. Onko joku autisti jos ei tee näin?

Vierailija
64/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niihin kukaan kiinnitä huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat näin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinä saanut mitään kommenttia huulistani, en minkäänlaista :)

Kyllä mä ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenä. Mutta en tietenkään sano sitä. Oletko vähän yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitä huomiota.

Miksi pällistelet toisen naamaa noin tarkasti? Itse en huomaa mitään. 

Vierailija
65/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niihin kukaan kiinnitä huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat näin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinä saanut mitään kommenttia huulistani, en minkäänlaista :)

Kyllä mä ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenä. Mutta en tietenkään sano sitä. Oletko vähän yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitä huomiota.

No en minä ainakaan kiinnitä huomiota yksityiskohtiin. 

Eri 

Et sitten osaisi kuvailla rosvon ulkonäköä poliisille tuntomerkkejä varten. Etkä osaisi piirtää ihmisen kasvoja. Etkä tunnistaa ihmisiä joilla samankaltaiset piirteet keskenään. Voi olla kasvosokeutta.

Vierailija
66/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittelee sen mikä on RUMA suu tai RUMA nenä? Niin ja mitä se kertoo sinusta? Nimenomaan se sinun sopulimainen, lammasmainen, seuraajamainen aivokoppasi joka on kuvakäsittelyapplikaatioiden turmelema ja kuvittelet että tässä maailmassa vain Barbienukke on kaunis ja mitään siitä poikkeavaa ei saa olla eikä tulla! Olet median aivopesemä pinnallinen ihminen joka näkee oman napansa eikä välitä kuin toisten ihmisten pintapuolisuudesta.

Jos muotilehdet sanoisivat että olisi siistiä kun kaikilla olisi peruna nenän päässä niin kulkisit tuolla itkemässä että miksi minulla ei ole perunaa nenän päässä kuin muillakin on.

Kannattaa hankkia sisältöä muustakin kuin oman naaman ja muiden naamojen tuijottamisesta. Esimerkiksi jotain mukavia harrastuksia jotka eivät ole ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
67/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä lopulta kattoo? Itse vaan katot peilistä. Itse en ainakaan kiinnittäisi mitään huomiota tuollaiseen. 

Et ole kiinnittänyt mitään huomiota omiin kasvonpiirteisiisi? No, toiset on visuaalisempia kuin toiset, kaikki ei ole kuten sinä.

En kiinnitä huomiota toisten huuliin. Toiset pällistelee vaan itseään liikaa peilistä vaikka kukaan muu ei kiinnitä samaan asiaan huomiota. 

Mä kyllä kiinnitän huomiota. Aika kun katson toisen ihmisen kasvoja niin tarkkailen kasvonpiirteitä tai ne vaan jäävät automaattisesti mieleen. Onko joku autisti jos ei tee näin?

En ole omasta mielestä autisti, mutta en kiinnitä tuollaisiin yksityiskohtiin huomiota. Keskitys ihmiseen enkä hänen kasvonpiirteisiin. 

Vierailija
68/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan kiinnitä huomiota yksityiskohtiin. 

Eri 

Et sitten osaisi kuvailla rosvon ulkonäköä poliisille tuntomerkkejä varten. Etkä osaisi piirtää ihmisen kasvoja. Etkä tunnistaa ihmisiä joilla samankaltaiset piirteet keskenään. Voi olla kasvosokeutta.

En todellakaan osaisi tunnistaa ketään poliisille enkä sen takia kuitenkaan ala ketään tarkkailla sen tarkemmin. Olen aina sanonut, että minusta ei kyllä ole tunnistajaksi. 

Vierailija
69/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pulleat huulet. En kehtaa käyttää huulipunaa, vaikka haluaisin. Niissä on kaikkia ihania värejä ja sävyjä, joita voisi yhdistää muuhun ulkoasuun. Kylmästä ja kuivasta ilmasta johtuen pulleimmat kohdat huulista saattavat "ratketa" yhtäkkiä, tuntuu tosi kipeältä.

Vierailija
70/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään ankkahuulia.

Mulla on siis suunnilleen tän tyyliset huulet, ylähuuli ehkä hivenen vielä ohuempi.

https://thumbs.dreamstime.com/b/scarlet-thin-natural-lips-young-girl-ma…

Ja tässä alempana, minkälaiset suunilleen haluaisin

https://im.mtv.fi/image/7785326/landscape16_9/1600/900/79496933c9d84ca0…

heti huomaa että feikit, kannattaa miettiä että sopiiko edes omiin kasvonpiirteisiin, monet ottaa liian isot huulet niin että silmät näyttää niiden rinnalla tosi pieniltä ja naamaan uponneilta kasvoissa. joskus huulitäytteet saa leuan näyttämään surkastuneelta. eli aina kun täyttää yhtä kohtaa niin toinen kohta alkaa näyttää oudolta jonka jälkeen on kierteessä ja naama ja huulet täynnä turhaa arpeutumista piikkien takia.

Vierailija
71/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole omasta mielestä autisti, mutta en kiinnitä tuollaisiin yksityiskohtiin huomiota. Keskitys ihmiseen enkä hänen kasvonpiirteisiin. 

Luin joskus tutkimuksesta, jossa toisten ihmisten kasvonpiirteisiin keskittyminen lisäsi koehenkilöiden empaattisuutta. Koehenkilöiden piti mm. pyrkiä tunnistamaan silmien väri.

Vierailija
72/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet huulet ja vino suu. Kun saan opinnot valmiiksi ja löydän työpaikan niin todellakin käyn ottamassa hillitysti täyteläisyyttä huuliin. Ihan itseni takia, ei mua muiden mielipiteet kiinnosta. Täyteaineitakin voi laittaa taitavasti niin, että lopputulos on luonnollinen.

Vierailija
73/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet huulet eivät ole kauniit, niissä ei voi käyttää huulipunaa, ovat kuin viivat.

Vierailija
74/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava otti ylähuuleensa täytettä kun pitää huuliaan liian ohuina, vaikka täytettä on laitettu kai kohtuullinen määrä, niin silti ylähuuli kohoaa kohti nenää kuonomaisesti itse huulen yläpuolelta, varsinainen huuli ei näytä yhtään paksummalta, ei ainakaan ulkonäkö parantunut.

Vierailija
75/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenhän kannattaa juurikin tungettaa itseensä vierasaineita. Mitäpä riskeistä, jos sosiaalinen paine vaan hellittää edes hetkeksi. Töröhuulet tekevät ihmisestä ruman, mutta jos kerran on pakko, niin mikäpä siinä. Täyteaineet leviävät huulista muuhun elimistöön, mutta jos kerran niin kauheasti tahtoo, niin antaa mennä vaan. Kyllähän ihmiset antaa muutenkin piikittää itseänsä haitta-aineille, joten ei haittaa enää rotta rokassa.

Vierailija
76/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisenhän kannattaa juurikin tungettaa itseensä vierasaineita. Mitäpä riskeistä, jos sosiaalinen paine vaan hellittää edes hetkeksi. Töröhuulet tekevät ihmisestä ruman, mutta jos kerran on pakko, niin mikäpä siinä. Täyteaineet leviävät huulista muuhun elimistöön, mutta jos kerran niin kauheasti tahtoo, niin antaa mennä vaan. Kyllähän ihmiset antaa muutenkin piikittää itseänsä haitta-aineille, joten ei haittaa enää rotta rokassa.

Uskalsin ottaa koronarokotteenkin niin uskallan ottaa myös täyteaineita. Niitä on sentään pitempään tutkittu.

Vierailija
77/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap täyteaineita.

Vierailija
78/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittelee sen mikä on RUMA suu tai RUMA nenä? Niin ja mitä se kertoo sinusta? Nimenomaan se sinun sopulimainen, lammasmainen, seuraajamainen aivokoppasi joka on kuvakäsittelyapplikaatioiden turmelema ja kuvittelet että tässä maailmassa vain Barbienukke on kaunis ja mitään siitä poikkeavaa ei saa olla eikä tulla! Olet median aivopesemä pinnallinen ihminen joka näkee oman napansa eikä välitä kuin toisten ihmisten pintapuolisuudesta.

Jos muotilehdet sanoisivat että olisi siistiä kun kaikilla olisi peruna nenän päässä niin kulkisit tuolla itkemässä että miksi minulla ei ole perunaa nenän päässä kuin muillakin on.

Kannattaa hankkia sisältöä muustakin kuin oman naaman ja muiden naamojen tuijottamisesta. Esimerkiksi jotain mukavia harrastuksia jotka eivät ole ulkonäkökeskeisiä.

Olen jo vanhempi ihminen enkä käytä somea saati kuvankäsittelyä. Tiedän kyllä mikä on esteettistä ja mikä ei.

Vai eikö sinun silmäsi näe eroa näissä:

https://www.flickr.com/photos/papda78/4968629865

Vs.

https://www.alamy.com/stock-photo-catherine-zeta-jones-actress-who-appp…

En näe noissa mitään eroa. Kukaan normaali ihminen ei näe noissa eroa ja sydämessään tuntee että olisi mieluusti ihan kumman tahansa näköinen.

Vierailija
79/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että ohuet huulet näyttävät huomattavasti kauniinmilta kuin jotkut ylipumpatut ankan huulet.

Jep ja luonnolliset pulleat huulet näyttävät tosi paljon kauniimmalta kuin ohuet vuohen huulet. Ihminen näyttää tosi kireältä ohuissa huulissa. Mutta minkäs teet, jos sellaiset on saanut niin eiköhän siinä henkiin kuitenkin jää. 

Vierailija
80/114 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin vika on pelkästään huulissa. olet luultavasti muutenkin ruma, joten huulitäytehuijaus ei auta asiaa