Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ohuet huulet ja se ahdistaa

Vierailija
20.10.2021 |

Kaikki tuntuu aina ihannoivan paksuja huulia naisella. Mulla on ohuet. 😔 Muutenki inhoan omaa ulkonĂ€köÀ niin tĂ€llĂ€set paskahuulet ei auta asiaa yhtÀÀn.

Joo tiedÀn, elÀmÀssÀ on suurempiakin ongelmia. Niin on mullakin, ei nÀmÀ huulet suurin ongelma olekaan, mutta nyt taas kausi menossa kun v*tuttaa tÀllÀnen huulihomma.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet huulet kertovat muutakin kirjoitti:

TiedĂ€tkö mitĂ€ muuta kertoo kun on ohuet huulet? MinĂ€pĂ€s tiedĂ€n🙄

tarkoittaa sitÀ ettÀ naisella on tiukka alapÀÀ. tiedÀmme.

💃

Vierailija
42/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ niitĂ€ huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.

Liittyy mihin? En halua miestÀ ja lapsia vaan tÀytelÀisemmÀt huulet...

Varmaan kuvitteli, ettÀ kaikki naiset kaunistautuu miehen saamisen toivossa :D

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Edellinen siis AP

Vierailija
44/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan paksut huulet ja olen saanut aina kuulla niistÀ ÀllöjÀ kommentteja. JÀrkyttÀviÀ kuitteja tuntemattomilta esim erÀs britti gentlemanni kehui kuinka hienot "blow job lips" minulla on. KyllÀ on huvittanut tÀmÀ viime vuosien duckface-muoti. EttÀ joku ihan rahalla hakee huulet jotka ei sovi omiin piirteisiin sitten mitenkÀÀn.

Espanjalaisilla on sanonta tÀhÀn: culo que veo es culo que quiero. Eli perse jonka nÀen, on sellainen jonka haluan. Eli tietysti jonkun muun kuin se oma.

Mulla on lyhyet sÀÀret ja voisin toki viettÀÀ elÀmÀni surren sitÀ ettÀ minihame nÀyttÀÀ paremmalta jonkun muun pÀÀllÀ kuin minun. En nyt kuitenkaan ole niin tehnyt.

Aikuisuus on auttanut tÀhÀn omien "vikojen" alituiseen kyttÀÀmiseen.

Vierailija
45/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Russian lip joka oli aiemmin Hollywood lip nimellÀ eli markkinointinimi vaan vaihtuu kun yritetÀÀn vanhat tÀytteet lanseerata uudestaan, tulee aina tuo ruma hyppyri ja viiksivalluiset miesmÀiset varjot sen pÀÀlle

https://i.pinimg.com/originals/81/ca/02/81ca0275ca597c4c32b53eb921153da

Vierailija
46/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipÀ niihin kukaan kiinnitÀ huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat nÀin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinÀ saanut mitÀÀn kommenttia huulistani, en minkÀÀnlaista :)

Vierailija
47/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten olisi nÀmÀ "russian lipsit"?

https://worldofwonder.net/wp-content/uploads/2019/12/Screen-Shot-2019-1

jos siis huulilla halutaan vain huomiota kaikilta?

Vierailija
48/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ niitĂ€ huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.

Voi teidÀn juttuja. Jollet kelpaa huulinesi, niin mies ei sitten ollut se oikea..

mies53v

Vierailija
49/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitĂ€ lopulta kattoo? Itse vaan katot peilistĂ€. Itse en ainakaan kiinnittĂ€isi mitÀÀn huomiota tuollaiseen. 

Et ole kiinnittÀnyt mitÀÀn huomiota omiin kasvonpiirteisiisi? No, toiset on visuaalisempia kuin toiset, kaikki ei ole kuten sinÀ.

Vierailija
50/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on iso nenÀ ja se ahdistaa, vaihetaanko...

Ja mulla iso nenÀ, ohuet huulet ja pienet silmÀt. RepikÀÀ siitÀ :(

Vierailija
51/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hankit parikymmentÀ kiloa laardia, niin huuletkin paksunee siinÀ samalla. Kun kyllÀstyt laardin ja tiputat ne pois, et enÀÀ piittaa jonnin joutavista pikkuseikoista.

Vierailija
52/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EipÀ niihin kukaan kiinnitÀ huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat nÀin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinÀ saanut mitÀÀn kommenttia huulistani, en minkÀÀnlaista :)

KyllÀ mÀ ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenÀ. Mutta en tietenkÀÀn sano sitÀ. Oletko vÀhÀn yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitÀ huomiota.

Vierailija
53/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

https://images.ctfassets.net/g8qtv9gzg47d/6x6FoMxyabvgcEkuoLNVi4/129dab
 kannattaa muistaa ettĂ€ tĂ€ytteiden hyaloronihapot voi olla todella allergisoivia ja aiheuttaa reaktioita huuliin, ja osalla aineet jĂ€mĂ€htÀÀ paremmin mutta osalla ne tuntuu pieninĂ€ pallukoina huulten sisĂ€llĂ€ ja voivat nousta tĂ€llĂ€ tavalla huulten pintaan, kiva sit kulkea tuollaisilla huulilla pelottelemassa ihmisiĂ€........

Vierailija
54/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Googlettakaa: botched lips

ennen kuin lÀhdette tÀyttÀmÀÀn, tiedÀtte kuitenkin varautua jos noin kÀy.

Vierailija
55/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://images.ctfassets.net/g8qtv9gzg47d/6x6FoMxyabvgcEkuoLNVi4/129dab
 kannattaa muistaa ettĂ€ tĂ€ytteiden hyaloronihapot voi olla todella allergisoivia ja aiheuttaa reaktioita huuliin, ja osalla aineet jĂ€mĂ€htÀÀ paremmin mutta osalla ne tuntuu pieninĂ€ pallukoina huulten sisĂ€llĂ€ ja voivat nousta tĂ€llĂ€ tavalla huulten pintaan, kiva sit kulkea tuollaisilla huulilla pelottelemassa ihmisiĂ€........

Ei mitÀÀn vikaa huulissa. NÀtti tyttö.

M32

Vierailija
56/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ mÀ ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenÀ. Mutta en tietenkÀÀn sano sitÀ. Oletko vÀhÀn yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitÀ huomiota.

On se, tai ehkÀ jopa kasvosokea...

Vierailija
57/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitĂ€ lopulta kattoo? Itse vaan katot peilistĂ€. Itse en ainakaan kiinnittĂ€isi mitÀÀn huomiota tuollaiseen. 

Et ole kiinnittÀnyt mitÀÀn huomiota omiin kasvonpiirteisiisi? No, toiset on visuaalisempia kuin toiset, kaikki ei ole kuten sinÀ.

En kiinnitĂ€ huomiota toisten huuliin. Toiset pĂ€llistelee vaan itseÀÀn liikaa peilistĂ€ vaikka kukaan muu ei kiinnitĂ€ samaan asiaan huomiota. 

Vierailija
58/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minĂ€ ainakaan kiinnitĂ€ huomiota yksityiskohtiin. 

Eri 

Vierailija
59/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun valitsette tĂ€yttöklinikan, niin katsokaa ettĂ€ kyseisellĂ€ klinikalla on myös lÀÀkeluvat olemassa (tĂ€mĂ€n huomaa ensinnĂ€kin siitĂ€ ettĂ€ heillĂ€ on esim botoksihoidot valikoimassa koska sekin vaatii Valviran lÀÀkeluvat) sillĂ€ jos saatte pistoksen yhteydessĂ€ anafylaktinen reaktion eli jos teillĂ€ saattaa olla ennestÀÀn allergioita tai muuta, niin siellĂ€ on osaava ja pĂ€tevöitynyt terveydenhuollon henkilökunta ja saman tien vasta-ainelÀÀkkeet siihen mahdolliseen kohtaukseen.

Lukekaa se vastuuvapauslomake myös tarkasti lÀpi. KÀytÀnnössÀ olette klinikalla omalla vastuulla hoidon aikana, mutta halvimpaan ei kannata missÀÀn tapauksessa mennÀ.

Vierailija
60/114 |
20.10.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Korj. anafylaktisen

Tekstinsyöttö temppuili.