Mulla on ohuet huulet ja se ahdistaa
Kaikki tuntuu aina ihannoivan paksuja huulia naisella. Mulla on ohuet. đ Muutenki inhoan omaa ulkonĂ€köÀ niin tĂ€llĂ€set paskahuulet ei auta asiaa yhtÀÀn.
Joo tiedÀn, elÀmÀssÀ on suurempiakin ongelmia. Niin on mullakin, ei nÀmÀ huulet suurin ongelma olekaan, mutta nyt taas kausi menossa kun v*tuttaa tÀllÀnen huulihomma.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ niitĂ€ huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.
Liittyy mihin? En halua miestÀ ja lapsia vaan tÀytelÀisemmÀt huulet...
Varmaan kuvitteli, ettÀ kaikki naiset kaunistautuu miehen saamisen toivossa :D
Mulla on luonnostaan paksut huulet ja olen saanut aina kuulla niistÀ ÀllöjÀ kommentteja. JÀrkyttÀviÀ kuitteja tuntemattomilta esim erÀs britti gentlemanni kehui kuinka hienot "blow job lips" minulla on. KyllÀ on huvittanut tÀmÀ viime vuosien duckface-muoti. EttÀ joku ihan rahalla hakee huulet jotka ei sovi omiin piirteisiin sitten mitenkÀÀn.
Espanjalaisilla on sanonta tÀhÀn: culo que veo es culo que quiero. Eli perse jonka nÀen, on sellainen jonka haluan. Eli tietysti jonkun muun kuin se oma.
Mulla on lyhyet sÀÀret ja voisin toki viettÀÀ elÀmÀni surren sitÀ ettÀ minihame nÀyttÀÀ paremmalta jonkun muun pÀÀllÀ kuin minun. En nyt kuitenkaan ole niin tehnyt.
Aikuisuus on auttanut tÀhÀn omien "vikojen" alituiseen kyttÀÀmiseen.
Russian lip joka oli aiemmin Hollywood lip nimellÀ eli markkinointinimi vaan vaihtuu kun yritetÀÀn vanhat tÀytteet lanseerata uudestaan, tulee aina tuo ruma hyppyri ja viiksivalluiset miesmÀiset varjot sen pÀÀlle
https://i.pinimg.com/originals/81/ca/02/81ca0275ca597c4c32b53eb921153daâŠ
EipÀ niihin kukaan kiinnitÀ huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat nÀin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinÀ saanut mitÀÀn kommenttia huulistani, en minkÀÀnlaista :)
Miten olisi nÀmÀ "russian lipsit"?
https://worldofwonder.net/wp-content/uploads/2019/12/Screen-Shot-2019-1âŠ
jos siis huulilla halutaan vain huomiota kaikilta?
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ niitĂ€ huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.
Voi teidÀn juttuja. Jollet kelpaa huulinesi, niin mies ei sitten ollut se oikea..
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitÀ lopulta kattoo? Itse vaan katot peilistÀ. Itse en ainakaan kiinnittÀisi mitÀÀn huomiota tuollaiseen.
Et ole kiinnittÀnyt mitÀÀn huomiota omiin kasvonpiirteisiisi? No, toiset on visuaalisempia kuin toiset, kaikki ei ole kuten sinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on iso nenÀ ja se ahdistaa, vaihetaanko...
Ja mulla iso nenÀ, ohuet huulet ja pienet silmÀt. RepikÀÀ siitÀ :(
Hankit parikymmentÀ kiloa laardia, niin huuletkin paksunee siinÀ samalla. Kun kyllÀstyt laardin ja tiputat ne pois, et enÀÀ piittaa jonnin joutavista pikkuseikoista.
Vierailija kirjoitti:
EipÀ niihin kukaan kiinnitÀ huomiota, paitsi nuoret naiset luulevat nÀin ja ottavat sen vuoksi. En ole ikinÀ saanut mitÀÀn kommenttia huulistani, en minkÀÀnlaista :)
KyllÀ mÀ ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenÀ. Mutta en tietenkÀÀn sano sitÀ. Oletko vÀhÀn yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitÀ huomiota.
https://images.ctfassets.net/g8qtv9gzg47d/6x6FoMxyabvgcEkuoLNVi4/129dab⊠kannattaa muistaa ettÀ tÀytteiden hyaloronihapot voi olla todella allergisoivia ja aiheuttaa reaktioita huuliin, ja osalla aineet jÀmÀhtÀÀ paremmin mutta osalla ne tuntuu pieninÀ pallukoina huulten sisÀllÀ ja voivat nousta tÀllÀ tavalla huulten pintaan, kiva sit kulkea tuollaisilla huulilla pelottelemassa ihmisiÀ........
Googlettakaa: botched lips
ennen kuin lÀhdette tÀyttÀmÀÀn, tiedÀtte kuitenkin varautua jos noin kÀy.
Vierailija kirjoitti:
https://images.ctfassets.net/g8qtv9gzg47d/6x6FoMxyabvgcEkuoLNVi4/129dab⊠kannattaa muistaa ettÀ tÀytteiden hyaloronihapot voi olla todella allergisoivia ja aiheuttaa reaktioita huuliin, ja osalla aineet jÀmÀhtÀÀ paremmin mutta osalla ne tuntuu pieninÀ pallukoina huulten sisÀllÀ ja voivat nousta tÀllÀ tavalla huulten pintaan, kiva sit kulkea tuollaisilla huulilla pelottelemassa ihmisiÀ........
Ei mitÀÀn vikaa huulissa. NÀtti tyttö.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mÀ ainakin huomaan jos jollakin on ruma suu tai ruma nenÀ. Mutta en tietenkÀÀn sano sitÀ. Oletko vÀhÀn yksinkertainen jos luulet ettei kukaan kiinnitÀ huomiota.
On se, tai ehkÀ jopa kasvosokea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitÀ lopulta kattoo? Itse vaan katot peilistÀ. Itse en ainakaan kiinnittÀisi mitÀÀn huomiota tuollaiseen.
Et ole kiinnittÀnyt mitÀÀn huomiota omiin kasvonpiirteisiisi? No, toiset on visuaalisempia kuin toiset, kaikki ei ole kuten sinÀ.
En kiinnitÀ huomiota toisten huuliin. Toiset pÀllistelee vaan itseÀÀn liikaa peilistÀ vaikka kukaan muu ei kiinnitÀ samaan asiaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minÀ ainakaan kiinnitÀ huomiota yksityiskohtiin.
Eri
Kun valitsette tÀyttöklinikan, niin katsokaa ettÀ kyseisellÀ klinikalla on myös lÀÀkeluvat olemassa (tÀmÀn huomaa ensinnÀkin siitÀ ettÀ heillÀ on esim botoksihoidot valikoimassa koska sekin vaatii Valviran lÀÀkeluvat) sillÀ jos saatte pistoksen yhteydessÀ anafylaktinen reaktion eli jos teillÀ saattaa olla ennestÀÀn allergioita tai muuta, niin siellÀ on osaava ja pÀtevöitynyt terveydenhuollon henkilökunta ja saman tien vasta-ainelÀÀkkeet siihen mahdolliseen kohtaukseen.
Lukekaa se vastuuvapauslomake myös tarkasti lÀpi. KÀytÀnnössÀ olette klinikalla omalla vastuulla hoidon aikana, mutta halvimpaan ei kannata missÀÀn tapauksessa mennÀ.
Korj. anafylaktisen
Tekstinsyöttö temppuili.
đ