Mulla on ohuet huulet ja se ahdistaa
Kaikki tuntuu aina ihannoivan paksuja huulia naisella. Mulla on ohuet. đ Muutenki inhoan omaa ulkonĂ€köÀ niin tĂ€llĂ€set paskahuulet ei auta asiaa yhtÀÀn.
Joo tiedÀn, elÀmÀssÀ on suurempiakin ongelmia. Niin on mullakin, ei nÀmÀ huulet suurin ongelma olekaan, mutta nyt taas kausi menossa kun v*tuttaa tÀllÀnen huulihomma.
Kommentit (114)
ĂlĂ€ niitĂ€ huulia sure. Mullakin on ohuet ja olen saanut silti miehen ja kaksi lasta.
No jos vaikka sattuisit loukkaantumaan vakavasti niin ehkÀ ne huulet unohtuu :D
Voin sanoa, ettÀ ohuet huulet nÀyttÀvÀt huomattavasti kauniinmilta kuin jotkut ylipumpatut ankan huulet.
TĂ€yteaineet on keksitty. Rohkeasti piikille jos huulet vaivaa. T. Entinen ohut huulinen
Vierailija kirjoitti:
TĂ€yteaineet on keksitty. Rohkeasti piikille jos huulet vaivaa. T. Entinen ohut huulinen
Itse en usko tÀyteaineiden auttavan vaan tekevÀn ankkaefektin. PitÀisi leikata ylÀhuulesta pala, jotta saa nÀkyvÀmmÀksi tuota huuliosuutta, koska ei kapeasta saa paksua vain tÀyttÀmÀllÀ sitÀ.
Mulla on luonnostaan paksut huulet ja olen nÀihin hyvin tyytyvÀinen nykyÀÀn. Ala-asteella sain kuulla haukkuja nÀistÀ, koska erottuivat joukosta. Jos joku piirre itsessÀ hÀiritsee, niin ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa - joko oppia hyvÀksymÀÀn tai sitten kÀydÀ korjauttamassa se piirre.
Hmm. Itse en koskaan ole kiinnittÀnyt huomiota siihen, ettÀ jollain olisi liian ohuet huulet ja siksi rumat. EnemmÀn osuu silmÀÀn niitÀ huonosti tÀytettyjÀ ankkahuulia, jotka herÀttÀvÀt sÀÀliÀ, koska ovat oikeasti tosi rumia. Hyvin tÀytettyjÀ tuskin huomaan, jos ovat luonnollisesti tehtyjÀ.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itse en koskaan ole kiinnittÀnyt huomiota siihen, ettÀ jollain olisi liian ohuet huulet ja siksi rumat. EnemmÀn osuu silmÀÀn niitÀ huonosti tÀytettyjÀ ankkahuulia, jotka herÀttÀvÀt sÀÀliÀ, koska ovat oikeasti tosi rumia. Hyvin tÀytettyjÀ tuskin huomaan, jos ovat luonnollisesti tehtyjÀ.
Ankkahuulet siirtÀvÀt ahdistuksen vastaantulijalle. EivÀt ohuet huulet tee rumaksi, sopusuhtaisuus on tÀrkeÀÀ.
Heh, no minulla on luonnostaan hyvin paksut huulet, en ole kellÀÀn toisella tÀmmösiÀ nÀhnyt (paitsi Angelina Joliella samanlaiset, minulla ehkÀ vÀhÀn isommat, mutta kumminkin luonnollisen nÀköiset kun sellaiset ovatkin) ja oon ihan supisuomalainen. Olen aina ollut huulistani ylpeÀ ja ne on lempiosani itsessÀni, muussa ei kehumista olekaan, mutta minun mieheni taas tykkÀÀ pienemmistÀ huulista. Voin sanoa ettÀ oli itsellenikin kolaus se, ettÀ mieheni mielestÀ pienemmÀt huulet ovat kivemmat, koska kerrankin minulla on jotain, mitÀ monella muulla ei (olen aika huonoitsetuntoinen) ja mitÀ ihaillaan yleisesti, eli isot huulet, ja sitten oma mieheni ei edes vÀlitÀ niistÀ. :D EttÀ nÀinkin pÀin voi kÀydÀ, kaikki miehet ei isoja pusuhuulia halua
MinÀ taas ylÀaste aikana ihailin yhen tytön ohuita huulia ja inhosin omiani, vaikka nÀin 37 v aikuisena huomaan, ettÀ ei omissa mitÀÀn vikaa ollut.
Mutta silloin olisin halunnut ohuet huulet.
Siihen aikaan myös pillifarkut oli tosi nolot! Mun Ă€iti pakotti mut pitĂ€mÀÀn kapealahkeisia farkkuja, ja koulussa tytöt nauro mulle. NykyÀÀn taas lĂ€hes kaikilla on pillit jalassa đ
Vierailija kirjoitti:
EihÀn ne kieltÀmÀttÀ kauniit ole. Ota tÀytettÀ?
ĂlĂ€. TĂ€ytetyt huulet on rumemmat kuin ohuet.
NykyÀÀn ohuet huulet ovat suorastaan ihanat, niin paljon nÀkee noita rumia ankkahuulia.
No mikÀs niissÀ huulissa ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisit mieluummin kerrannut kieliopista yhdyssanat.
TÀytteet leviÀÀ kaikilla jossain vaiheessa huulien ylÀpuolelle ja sit taas poistetaan kaikki tÀytteet ja taas tÀytetÀÀn kunnes huulet ovat arpeutuneet. Sitku huulet on laitettu ilmaantuu aina uusi vika mikÀ pitÀÀ korjata. SÀÀlittÀvÀ tÀmÀ yhteiskunta missÀ naiset alistetaan nÀyttÀmÀÀn joltakin sit sanotaan et uskovaisia alistetaan.
isot huulet ne vasta on kuvottavia
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun kasvoille on tehty jotain , heti huomaa ikÀÀntymisen kun on korjailtu mutta normaalisti vanhentunut ei pistÀ silmÀÀn , rypyt kuuluu elÀmÀÀn . Julkisuus tuo paineita ettÀ pitÀÀ korjailla ulkonÀköÀ .
EihÀn ne kieltÀmÀttÀ kauniit ole. Ota tÀytettÀ?