Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyt sen, että lapsensaanti pilasi sinut?

Vierailija
21.12.2014 |

?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, kun ei pilannut.

Vierailija
2/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että isät ja äidit ovat jotenkin pilaantuneita o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olet ääliö.

Vierailija
4/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En tiedä, kun en ole huomannut asiaa? Ehkä se ongelma onkin jonkun muun kun minun, jos olen muiden mielestä pilalla ;)

Vierailija
5/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mikä kohta on pilalla? :O

Vierailija
6/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kroppaa vai mitä?

Rinnat meni pilalle, mutta ei ne ole esillä (siis paljaaltaan) julkisesti. Rintsikoilla saa ihmeitä aikaan. ja jos tämä joksikin isoksi asiaksi muodostuisi, niin saahan sitä uudet tissit rahalla. Tekisinkin niin, jos rahaa olisi paljon. Nyt mieluummin vaikka matkustan niillä rahoilla.

Vierailija
7/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et ole enää yhtä kaunis kuin ennen lapsia, ja kroppa huonompi kuin ennen?

Vierailija
8/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:17"]

Tarkoitatko kroppaa vai mitä?

Rinnat meni pilalle, mutta ei ne ole esillä (siis paljaaltaan) julkisesti. Rintsikoilla saa ihmeitä aikaan. ja jos tämä joksikin isoksi asiaksi muodostuisi, niin saahan sitä uudet tissit rahalla. Tekisinkin niin, jos rahaa olisi paljon. Nyt mieluummin vaikka matkustan niillä rahoilla.

[/quote]

Rinat, vatsa, alapää

Vierailija
9/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:17"]Kun et ole enää yhtä kaunis kuin ennen lapsia, ja kroppa huonompi kuin ennen?

[/quote]
Kyllä mä koen olevani yhtä kaunis. Olin 21 kunlapsi syntyi ja nyt 25. Kroppaan ei jäänyt jälkiä raskaudesta ja synnytyksestä, rinnat uusin pitkän imetyksen jälkeen.

Vierailija
10/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun mua pidetään kauniimpana nyt lapsensaannin jälkeen.. :D paino 50kg, palat näkyy vatsassa, ei ensimmäistäkään raskausarpea, rinnat ihan samat kun ennenkin... Nii et miten pilaa...?? :D alapään saa treenattua paremmaksi kuin ennen... Että niin.

Vierailija
11/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, sitten kun henkinen kapasiteettisi on täysin kehittynyt niin ymmärrät, ehkä, kuinka yksinkertaiselta aloituksesi kuulostaa.

Vartaloni ei ole mennyt millään tavoin pilalle 2 lapseni saamisen myötä, päinvastoin. En siis koe vatsanahkani muutamaa rakkausarpea kuten mieheni sanoo, ongelmaksi tai minua pilaavaksi asiaksi. Koen että vartaloni on täydellinen, se on pystynyt hedelmöittymään ja kantamaan täysiaikaiset raskaudet ja synnyttämään terveet lapset ilman repeämiä tms. Rintani ovat tehneet sen miksi ne on luotu eli antamaan ravintoa vauvoilleni/taaperoilleni.

Sitten kun olet aikuinen niin ymmärrät nämä asiat, toisaalta voi olla että oletkin jo aikuinen, mutta et kovin fiksu..

Vierailija
12/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi miten?

Ikä jos mikä pilaa meidät kaikki joku päivä :-)

Vierailija
13/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehellä tuli 10 kg painoa lisää ja hirveät silmäpussit. Pakko vain hyväksyä.

Vierailija
14/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:17"]Kun et ole enää yhtä kaunis kuin ennen lapsia, ja kroppa huonompi kuin ennen?   [/quote] Kyllä mä koen olevani yhtä kaunis. Olin 21 kunlapsi syntyi ja nyt 25. Kroppaan ei jäänyt jälkiä raskaudesta ja synnytyksestä, rinnat uusin pitkän imetyksen jälkeen.

[/quote]

Ei kiinnosta paskaakaan, olenko jonkun lassukan mielestä runkkausmatskua vai en. Lapsi on minulle aika paljon tärkeämpi.

Vierailija
15/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia sano kettu pihlajanmarjoista;).Jostakinhan se on lapsettomankin ilo revittävä,eikös juu.......

Vierailija
16/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, raskausarpia toki on, mutta olen hoikempi kun ennen raskautta nyt koska rellestäminen jäänyt vähiin :)

Vierailija
17/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsu provo

Vierailija
18/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva jos muut on säilyneet kauniina.

Mä ainakin olen paljon rumempi nyt, 1v 4 kk synnytyksestä, kuin ennen lapsen saamista :(

Vaikka olen normaalipainoinen, raskauskiloja ei jäänyt niin vatsassa on (haaleita) arpia ja rinnat 75E roikkuu. Ennen rinnat 75C, eikä alle jäänyt "poimua", nyt pysyy isompikin kynä, penaali ei kuitenkaan.

Alapäästä en tiedä, mies sanoo muka että samanlaiselta tuntuu, mutta en jaksa uskoa. Sisus tuntuu samalta kuin ennen, mutta aukko on isompi (saan varmaan rasvan kans helposti kolme sormea?). Ja sillehän ei pysty mitään tekemään kuin kirurgi. Ei kiinnosta seksi tän takia. Ehkä 10 krt oltu synnytyksen jälkeen. Suostuin yhdyntään vasta 6 kk synnytyksestä kun ajattelin että siinä vaiheessa olis palautunut tarpeeksi, ettei tarvi hävetä niin paljon :(

Ap

Vierailija
19/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilannut! Lapsia kuusi ja ikääkin jo 40v. Olen kaunis sisäisesti ja ulkoisesti. Elämä on ihanaa :)

Vierailija
20/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, ihan normaaleja asioita! Relaa :) Ei se ulkonäkö nyt niin iso juttu ole. Mies varmasti nauttisi sinusta enemmän, jos luottaisit itseesi ja tykkäisit itsestäsi. Sellainen on seksikästä! Munkin mies käy kuumana minuun vioista huolimatta ja in sanonutkin, että on ihanaa kun osaan nauttia kehostani, se on hullun seksikästä riippumatta siitä roikkuuko ne tissit, vatsanahka ja tie mitkä. Että näytä sile miehelle että rakastat itseäsi, niin miehenkään ei tarvitse olla epävarma kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan