Miten hyväksyt sen, että lapsensaanti pilasi sinut?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:23"]Rinnat roikkuu ja vatsassa on raskausarpia. Tarkkaan jos katsoo niin arpia on myös pakaroiden yläosassa ja sisäreisissä. Jalkaterät ovat levinneet. Mutta mitä sitten? Lattialla jokeltelee 7kk ikäinen poika ja isinsä makaa vieressä hymy huulilla ja kyynel silmäkulmassa, tosin pyyhkäisee sen äkkiä pois etten ehtisi nähdä. Mikä tässä siis on pilalla? En todella ymmärrä. Olen saanut maailman ihanimman lapsen ja perheen enkä ennen lasta edes tiennyt miten onnellinen sitä ihminen voikaan olla!
[/quote] ah niin ihanaksi raapaistu kuvaelma perhe-elämästä. Minä myönnän sen, että meidän arjessa ei usein ehdi liikutusitkuja itkeä, kun lapset huutaa ja riehuu, ja siivottavaa tulee sitä mukaa kun ehtii siivota. Aikoinaan kun lapset oli vauvoja, meillä haisi miehen kanssa kädet yhtenään vauvan paskalle, vaatteet puklulle, odotettiin sitä hetkeä, että se vauva nukkuis ees hetken. Että eihän siitä elämästä todella sen autuaampaa tule. Toki lapset antavat paljon, mutta myös verottavat paljon. Lapsi ei tee täydelliseksi elämää, lapsen kanssa on myös rankkoja aikoja, hän on elävä olento, ei mikään maskotti jonka äärellä isikin istuu tippa linssissä illat pitkät.
hankin silarit ja menin rasvaimuun synnytyksen jälkeen, kylläpä tuli nättiä jälkeä. parempaa kuin sinä luomu riipputissi ei synnyttänyt matonen. buaaaahhah. kateelliset alapeukuttaa!!!!XDDDD
Ei se enää harmita, kun lapset on ihania teinejä. Se kroppa ei enää ole se maailman tärkein asia, vaikka olenkin ihan jees 178/63.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:04"]?
[/quote]
Voi
En oo hyväksynyt vieläkään, vaikka lapsi on jo isompi ja ihana ihminen. Ulkonäkö meni, ja niin meni mieskin. Tosin mies joutikin mennä kun rupesi loppuraskaudesta mustasukkaiseksi ja väkivaltaiseksi. Uutta en oo ottanut, kun eihän tässä oo ehtinyt mitään syvempiä ihmissuhteita harrastamaan. Seksi, silloin kuin sitä satunnaisesti saa, on kyllä parempaa, lääkäri taisi osata ommella paikat tarpeeksi tiukoiksi, kun repesivät synnytyksessä. Isot tissit ja maha vituttaa vieläkin, ei ne jääneet sinne synnytyssalille eikä kadonneet imetykseen. Oon kyllä ilosempi ihminen ku lapsettomat naiset. Luonne ehkä kasvanut siinä lapsen kasvatuksen sivutuotteena?
Lohduttiko, Ap?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:13"]
Syytän kaikesta synnytyslääkäriä, joka pitkitti tilannetta eikä toiminut minun ja lapsen parhaaksi. Sitten kätilö pyysi paikalle toisen lääkärin, joka toimitti minut heti leikkaussaliin. Elämäni meni perseelleen pariksi vuodeksi. Eipä ole paljon muistoja lapsen pikkuvauva-ajasta. Mutta pikkuhiljaa tästä alan päästä tolpilleni, joten ehkä se lapsensaanti minua sitten ihan kokonaan pilannut. Muutti ehkä toisenlaiseksi, mutta ei saanut ihan tohjoksi.
[/quote]
Siis mistä syytät? Henkisistä traumoista vai fyysisistä vammoista vai mistä?
[/quote]
Fyysisistä vammoista.
Ei lastensaanti mitenkään pilaa ulkonäköä, eikä oikeastaan ikäkään, vaan se, ettei pidä itsestään huolta. Jos tykkäät vetää sätkää ja viinaa, bilettää aamuyöhön, syödä einesmössöä ja sokeria, mussuttaa hiilareita, juot liian vähän vettä, makaat mieluummin sohvalla kuin hikoilet lenkillä tai jumpassa, unohdat lantionpohjanlihasjumpan, sanot seksille kiitos ei, et hoida ihoasi ja hiuksiasi (voit luulla hoitavasi kun tukit ihosi "kemianteollisuuden" hömppätuotteilla ja pilaat hiuksesi jatkuvalla värjäyksellä yms. käsittelyillä ja aineilla), haet itsestäsi jatkuvasti vikoja, pidät ilmeesi happamana ja suupielet alaspäin jnejne.
Mutta teepä niinkuin minä, kröhöm! Syön vhh-ruokaa, juon vähintään 2,5 l vettä päivässä, en juo viinaa tai kahvia, en käytä sokeria, harrastan paljon liikuntaa (ainakin 2 t päivässä), käyn luontaishoidoissa, pidän kehon puhdistuskuureja, jumppaan lantionpohjaa päivittäin ja käytän jumppakuulia (pieninpiä löytämiäni, tarkoitettu synnyttämättömille, voin pitää niitä sisälläni vaikka päivän jos haluan), käytän valikoituja luontaistuotteita, hoidan ihoani ja hiuksiani luonnontuotteilla ja eteerisillä öljyillä, rakastan seksiä, itseäni, miestäni, perhettäni, ystäviäni, maailmaa..siksi hymyilen paljon, olen kiitollinen ja onnellinen, niin olen päättänyt! Olen 44 v, näytän hädintuskin 30-vuotiaalta, eikä tämä ole vain oma mielipiteeni.
Raskaus kyllä erottelee viimeistään hyvät miehet paskoista.
oon läskivuori eikä mulla ole lasta, ruoka on pilannut kroppani. että imekää siitä, minä imen nyt pirtelöä ja muuta nannaa. NAMNAAMM
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:13"]
Syytän kaikesta synnytyslääkäriä, joka pitkitti tilannetta eikä toiminut minun ja lapsen parhaaksi. Sitten kätilö pyysi paikalle toisen lääkärin, joka toimitti minut heti leikkaussaliin. Elämäni meni perseelleen pariksi vuodeksi. Eipä ole paljon muistoja lapsen pikkuvauva-ajasta. Mutta pikkuhiljaa tästä alan päästä tolpilleni, joten ehkä se lapsensaanti minua sitten ihan kokonaan pilannut. Muutti ehkä toisenlaiseksi, mutta ei saanut ihan tohjoksi.
[/quote]
Siis mistä syytät? Henkisistä traumoista vai fyysisistä vammoista vai mistä?
[/quote]
Fyysisistä vammoista.
[/quote]
mitä sulle tapahtui?
mua pahoinpideltiin synnytyssalissa, järjetön kipu alapäähän tuli.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:17"]Kun et ole enää yhtä kaunis kuin ennen lapsia, ja kroppa huonompi kuin ennen?
[/quote]
Miten se naama siitä rumenee? :'D
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:57"]
Minua ei kiinnosta hevonpaskaakaan, jos en ole yhtä kaunis ja hyväkroppainen, kuin ennen lastensaantia. Näin äitinä sitä miettii jotain muuta kuin omaa napansa.
[/quote]
Juuri tämän takia yh:t ei ole kovin kovaa valuttaa sinkkumarkkinoilla. Niitä ei kiinnosta hevonpaskaa äitinä miltä näyttävät, lapsettomat taas pitävät itsestään huolta.
[/quote]
Ei, juuri tästä syystä minä löysin ihmisen kuka välittää minusta aidosti eikä häntä kiinnosta onko tukkani joskus vähän pörrössä. T: Se entinen yh, jolla nyt toinen tulossa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:10"]Yritän olla ajattelematta asiaa, sain lapsen vasta 35-vuotiaana eli ehdin olemaan tosi kauan nuorekas ja hyväkroppainen. Lapsi syntyi sektiolla eli alapää ei onneksi mennyt pilalle, eikä seksielämään vaikuttanut mitenkään. Rinnat harmittavat jonkin verran eli ennen raskautta läpäisin kynätestin ja nyt rinnat ovat valahtaneet, onneksi rintaliiveissä on push upit. Kiloja jäi myöskin jonkin verran, eivätkä tunni lähtevän millään ilveellä. Maha on edelleen vähän roikkuva, vaikka raskaudesta on jo pari vuotta. No, onneksi en ole enää niin ulkonäkökeskeinen, mitä ennen.
[/quote]
Alapää ei veny synnytyksestä vaan raskaudesta. Hormonaaliset muutokset leventävät lantiota ja alapäätä, jotta lapsi mahtuu ajallaan sitten ulos. Ei se, että se lapsi tulee sieltä läpi tee mitään onkaloa, eikä se raskauskaan, sillä kudoksien tarkoitus on venyä ja palautua. Eron tekee sektiossa ja alakautta synnytyksessä vain se, että tikit tulevat eri paikkaan. Aivan harhaluuloa, että alapäälle ei ole tapahtunut minkäänlaista venymistä jos synnyttää sektiolla, sillä ei se ole se hetki kun synnyttää vaan, koko 9kk kun keho valmistautuu siihen. Joka tapauksessa paikat palautuu.
Miten kestätte elää arvojen kanssa, jossa kaikki pyörii seksin ja ulkonäön ympärillä? Jossa elämä on piloilla, jos rupsahtaa?
Mitä jos oikeasti vaikka sairastuisitte? Tai menettäisitte mahdollisuuden seksiin? Kuinka hedoistinen maailmankatsomus ihmisillä oikein on?
Onko 90 vuotias jotenkin huono, koska hän on rupsahtanut?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:57"]
Minua ei kiinnosta hevonpaskaakaan, jos en ole yhtä kaunis ja hyväkroppainen, kuin ennen lastensaantia. Näin äitinä sitä miettii jotain muuta kuin omaa napansa.
[/quote]
Juuri tämän takia yh:t ei ole kovin kovaa valuttaa sinkkumarkkinoilla. Niitä ei kiinnosta hevonpaskaa äitinä miltä näyttävät, lapsettomat taas pitävät itsestään huolta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:57"]
[/quote]
[/quote]
Joopa joo :)
Minne se aloittaja nyt katosi? Mua inhottaa kaltaisesi ulkonäkökeskeiset ihmiset. Niin että syö vain omaa lääkettäsi, vaikea kuvitella, ettet olisi tuolla asenteella arvostellut muita, ei-niin-timmikuntoisia ihmisiä ja nyt arvostelu kalahti omaan nilkaasi.
Tai sitten joku on valehdellut sulle, että et kelpaa, koska blaa blaa blaa. Ymmärrätkö, se on vale, että ulkonäkö tai sisäinen pillun kauneus määrittelee kuka olet?
oon seksipommi. kateelliset alapeukuttaa XDDD