Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyt sen, että lapsensaanti pilasi sinut?

Vierailija
21.12.2014 |

?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapsen saanti kaunistaa useinpia. Se tuo olemukseen pehmeyttä ja lempeyttä, moni lapseton on takakireän ja kuivasan näköinen. Lapsi tuo iloa, se näkyy hymynä ja onnellisuutena. Lapsen saanut joutuu kantamaan vastuuta ja huomioimaan muita, epäitsekkyys kaunistaa

Vierailija
22/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat ap, että synnytys on pilannut? Siksi, että itse et itseäsi hyväksy? Ei kaksi synnytystä ole mitenkään minua pilannut. Päinvastoin; päärynä vartalon muoto on tasoittunut, kun rinnat ovat kasvaneet yhdellä kuppikoolla ja vyötäröönkin on vähän tukevuutta tullut (ylipainoinen en ole silti). Raskausarpia ei ole ja alapääkin on ihan hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:18"]

No kiva jos muut on säilyneet kauniina.

Mä ainakin olen paljon rumempi nyt, 1v 4 kk synnytyksestä, kuin ennen lapsen saamista :(

Vaikka olen normaalipainoinen, raskauskiloja ei jäänyt niin vatsassa on (haaleita) arpia ja rinnat 75E roikkuu. Ennen rinnat 75C, eikä alle jäänyt "poimua", nyt pysyy isompikin kynä, penaali ei kuitenkaan.

Alapäästä en tiedä, mies sanoo muka että samanlaiselta tuntuu, mutta en jaksa uskoa. Sisus tuntuu samalta kuin ennen, mutta aukko on isompi (saan varmaan rasvan kans helposti kolme sormea?). Ja sillehän ei pysty mitään tekemään kuin kirurgi. Ei kiinnosta seksi tän takia. Ehkä 10 krt oltu synnytyksen jälkeen. Suostuin yhdyntään vasta 6 kk synnytyksestä kun ajattelin että siinä vaiheessa olis palautunut tarpeeksi, ettei tarvi hävetä niin paljon :(

Ap

Ap, kasva aikuiseksi! Eikö sinulle ole oma lapsi ja mies tärkeämpi kuin joku vaalea raskausarpi, synnyttäneen näköinen pimpsa ja hiukan suurentuneet rinnat? Jätätkö sinun kroppaasi tyytyväisen miehesi seksuaaliset tarpeet tyydyttämättä niin itsekkäistä ja tyhmistä syistä kuin nuo edellä mainitut, vaikka mies on sanonut, että et tunnu yhtään erilaiselta kuin aiemminkaan! Etkö kärsi itse siitä, että miehesi kärsii puutteeesta ja sitä kautta läheisyydenpuutteesta? Haloo! Herätys!
Mulla 3 lasta ja jokaiselta jäi lisäkiloja, arpia niin vatsaan, rintoihin kuin alapäähänkin (repeämiä) ja rinnatkin hiukan roikkuu, mutta mitä sanoo mun mies! Hän sanoo, että ihanat rinnat! Hän tykkää meidän yhteiset lapsemme synnyttäneestä pimpsasta ja raskausarvetkin ovat vain kunniallinen muisto vauvamasuista!

Ap, kuuntele miestäsi! Hän se sanoo, millainen mielestään olet ja hänelle jos kelpaat sellaisenasi, ole kiitollinen ja osoita se heittäytymällä miehesi syliin ihan täysillä! Aivan turhia häpeilet! Aivan toisarvoisiin asioihin kiinnität huomiosi!  Lapsen kantaminen ja synnyttäminen on ARVOKAS asia, myös ne siitä jääneet muistot kropassa ovat ARVOKKAITA!!! On hyvä, jos selviää ilman mitään raskausarpia ja repeämiä, mutta yhtä hyvä, jos niitä tulee! Kumpikaan EI LASKE VAIMON/ÄIDIN ARVOA!!! Älä alennu pinnallisten ja tyhmien ajattelutapaan, jossa VAIN  ulkokuori on ihmisarvon mitta! Ei ole!

[/quote]

Vierailija
24/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on palautunut lähes ennalleen. Toki nyt 4-kymppisenä alkaa tulla iän mukanaan tuomia muutoksia: lihasmassa on pienentynyt, naamassa ryppyjä ja hiukset ohentuneet.

Mutta: kärsin pahasta virtsankarkailuongelmasta, jonka aiheutti hankala synnytys. En voi harrastaa mitään hyppyliikuntaa enää, enkä juoksua, enkä pitkiä kävelylenkkejäkään aina. :(

Ajoittain se vi..ttaa. Hyvinä päivinä olen tyytyväinen siihen, että pystyn kuitenkin pyöräilemään, käymään kuntosalilla, laskettelemaan, uimaan. 

Mies ei valita seksistä, vaikka alapää on löystynyt, sille kelpaa kaikki :).

Vierailija
25/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Vierailija
26/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt tätä äidiltäsi? Voisi tulla tukkapölly ja käsky mennä sänkyyn ilman iltapalaa

Vierailija
27/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit meni piloille mutta nekin on fiksattu.olen muuten paremmassa kunnossa kun ennen lapsia.

Vierailija
28/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruma jo ennen lapsia, joten en koe paljoa muuttuneeni. Muutenkin ihan eri asiat ovat aina kiinnostaneet enemmän. Joo, varmaankin koska olen ruma :D

Vierailija
29/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos ap kun kauneus on katsojan silmässä. Terveisin pahasti venähtänyt, raskausarpinen sektiomaha, joka on lapsen syntymän (nyt jo aikuinen) jälkeen solminut kaksikin uutta parisuhdetta!

Vierailija
30/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta hevonpaskaakaan, jos en ole yhtä kaunis ja hyväkroppainen, kuin ennen lastensaantia. Näin äitinä sitä miettii jotain muuta kuin omaa napansa.

Vierailija
31/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä provoaloituksia joissa kysytään mielipidettä paikkansapitämättömään väitteeseen.

Vierailija
32/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:17"]

Tarkoitatko kroppaa vai mitä?

Rinnat meni pilalle, mutta ei ne ole esillä (siis paljaaltaan) julkisesti. Rintsikoilla saa ihmeitä aikaan. ja jos tämä joksikin isoksi asiaksi muodostuisi, niin saahan sitä uudet tissit rahalla. Tekisinkin niin, jos rahaa olisi paljon. Nyt mieluummin vaikka matkustan niillä rahoilla.

[/quote]

Rinat, vatsa, alapää

[/quote]

Kuinka tärkeitä ne sinulle ovat? Ja ketä varten? 

Vierailija
33/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:18"]

No kiva jos muut on säilyneet kauniina.

Mä ainakin olen paljon rumempi nyt, 1v 4 kk synnytyksestä, kuin ennen lapsen saamista :(

Vaikka olen normaalipainoinen, raskauskiloja ei jäänyt niin vatsassa on (haaleita) arpia ja rinnat 75E roikkuu. Ennen rinnat 75C, eikä alle jäänyt "poimua", nyt pysyy isompikin kynä, penaali ei kuitenkaan.

Alapäästä en tiedä, mies sanoo muka että samanlaiselta tuntuu, mutta en jaksa uskoa. Sisus tuntuu samalta kuin ennen, mutta aukko on isompi (saan varmaan rasvan kans helposti kolme sormea?). Ja sillehän ei pysty mitään tekemään kuin kirurgi. Ei kiinnosta seksi tän takia. Ehkä 10 krt oltu synnytyksen jälkeen. Suostuin yhdyntään vasta 6 kk synnytyksestä kun ajattelin että siinä vaiheessa olis palautunut tarpeeksi, ettei tarvi hävetä niin paljon :(

Ap

[/quote]

Sä oot vaan tosi tyhmä. Siksi menit pilalle. Korjaa asenteesi, niin mikään ei ole mennyt pilalle. Tsemppiä!

Vierailija
34/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväkysykään. Toisinaan vaan (onneksi) elämän muut asiat vievät huomion tältä.

Vierailija
35/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:17"]

Kun et ole enää yhtä kaunis kuin ennen lapsia, ja kroppa huonompi kuin ennen?

[/quote]

Onhan se ihan kauheeta, t Eila 78 vuotta. 

Vierailija
36/79 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:18"]No kiva jos muut on säilyneet kauniina.

Ap

[/quote]

Hah! Vähän järkeä tähän! On sitä raskausarpia muillakin ja rinnat alkaa useimmilla roikkua viim. iän myötä. Se ei tarkoita että olisi pilalla. Älä stressaa niin paljos.

Vierailija
37/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kyllä (imukuppi)synnytyksen syytä että virtsaa karkaili satunnaisesti (ehkä kerran kuussa, aivastaessa jalat harallaan) vielä 10 kk synnytyksestä, onneksi ei enää

Raskausaikana ei koskaan karkaillut!

Vierailija
39/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä pilannut. 4 lasta pukattu alakautta. Kroppa hoikka, suht timmi tämänikäiselle, rinnat kiinteät ja pyöreät, alapääkin kelpaa miehelle erinomaisesti (pyytää usein etten puristaisi niin tiukasti);)

Vierailija
40/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:18"]

No eipä pilannut. 4 lasta pukattu alakautta. Kroppa hoikka, suht timmi tämänikäiselle, rinnat kiinteät ja pyöreät, alapääkin kelpaa miehelle erinomaisesti (pyytää usein etten puristaisi niin tiukasti);)

[/quote]

No ole sit onnellinen. Kaikilla ei mene niin hyvin :(

En uskalla ajatella edes että synnyttäisin neljä lasta...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme