Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Denzel Washingtonin paras elokuva?

Vierailija
30.03.2025 |

Saa kehua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Equalizer 1&2. Kolmonen oli jo huono. Denzel on kova jätkä 👍

Vierailija
2/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana! Vieläkö se tekee leffoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieseliä Venukseen.

Vierailija
4/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa leffa jossa Washington näyttelee on vähintään hyvä (paitsi Gladiator II) mutta oma ehdoton suosikkini on Training Day. Kannattaa katsoa jos on jäänyt katsomatta. Itse olen katsonut sen vasta pari kertaa.

Vierailija
5/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa leffa jossa Washington näyttelee on vähintään hyvä (paitsi Gladiator II) mutta oma ehdoton suosikkini on Training Day. Kannattaa katsoa jos on jäänyt katsomatta. Itse olen katsonut sen vasta pari kertaa.

Training dayn itsekin vasta nyt näin. Ehkä kuukausi sitten. Hän ei ole moneen sellaiseen mestariteos tason leffaan kyllä päässyt koko urallaan. Ei ehkä yhteenkään.

Itselläni mieleen jäänyt elokuva on Fallen. Ei mikään huippu elokuvana, mutta se on ihan kiinnosta trilleri.

Vierailija
6/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä usein laadun tae. Tykkäsin esim. kovasti Glorysta. Mo' better blues, Malcolm X, Hurricane. Pidän noista missä on vähän "rotuteemaa" ja hyvä henkilöhahmo. 

Vierailija
7/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yks jossa hän esitti alkoholistilentäjää. Yllättävä rooli Denzelille ja tosi hyvä leffa.

Vierailija
8/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yks jossa hän esitti alkoholistilentäjää. Yllättävä rooli Denzelille ja tosi hyvä leffa.

Taisi olla Lento -leffa ja Pelikaanimuistio -leffa Julia Robertsin kanssa aivan ihana.

Vierailija
9/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä Denzel on poliisi ja heillä on keino katsoa menneisyyteen, Denzel pelastaa murhatun naisen - mikä sen leffan nimi olikaan? Denzel on ihana, myös siinä missä oli Angelina Jolien kanssa selvittämässä löytyneiden luiden takana olevaa rikosta. Mä etin näiden nimet.

Vierailija
10/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se missä Denzel on poliisi ja heillä on keino katsoa menneisyyteen, Denzel pelastaa murhatun naisen - mikä sen leffan nimi olikaan? Denzel on ihana, myös siinä missä oli Angelina Jolien kanssa selvittämässä löytyneiden luiden takana olevaa rikosta. Mä etin näiden nimet.

The bone collector. Luunkerääjä taisi olla suomeksi.

Vierailija
11/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

natinkia natinkia.

Vierailija
12/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deja vu on toi eka filmi ja toinen Bone collector. Myös Book of Eli on hyvä, mutta Deja vu ukkönen!

Vierailija
13/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemen markkinoilla.

Vierailija
14/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki musta näyttelijäni.

Training Day kyllä loistava suoritus mutta toinen huippu on American Ganster, molemmat huippuleffoja eikä yhtä hyviä tehdä enää.

Vierailija
15/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The bone collector. Luunkerääjä taisi olla suomeksi.

Joo, Denzelin karismasta kertoo, että hän oli koko elokuvan ajan halvaantuneena sängyssä rikosta selvittämässä ja silti homma toimi.

Vierailija
16/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crimson Tide eli Purppuravyöhykekö se suomeksi oli käännetty. American Gangster myös toinen suosikeista jo mainittujen lisäksi.

Vierailija
17/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deja vu!

Vierailija
18/18 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denzel Washington on aina tae hyvästä leffasta. Kaikki tiedot ja leffat mieheltä täällä:

https://www.imdb.com/name/nm0000243/?ref_=nv_sr_srsg_1_tt_4_nm_3_in_0_q…