Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Näkökulma: Ensitreffit alttarilla herätti ihmetyksen – miksi tavallinen perusmies ei kelpaa nykynaiselle?

Kommentit (810)

Vierailija
541/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti taisi kalikka kalahtaa, kun naisten avautuminen on täällä näin vahvaa.

Itse epäilen että tässä on takana se, että ei kehdata esitellä naisystäville huonompaa(ei malli) miestä kuin niillä itsellä on. Ei vaan tajuta että juna meni jo. Kaverit etsi miehensä nuorina, kun se oli helpompaa ja tarjonta oli parempaa.

Ai hurja, onko mun kavereiden miehet malleja? Kyllä on miehillä sitten kissanpäivät mallimarkkinoilla! 😂 Kerro vielä, missä näitä persjalkaisia perunaneniä näkee malleina, itse ei ole mediassa silmään pistänyt.

Ei sun kavereilla vaan sulla pitää olla, että saat olla parempi kuin kaverit.

Melko teinimäinen ajatusmaailma (tosin monet teinit ovat fiksumpia). _Jokainen_ vähänkään järkevä valitsee puolisonsa rakkaudesta eikä kavereille näyttääkseen.

Vierailija
542/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miika ei todellakaan ole mikään perusmies. On hyvin omalaatuinen ja epäsosiaalisen oloinen tyyppi.

Epäsosiaalinen tyyppi ei lähde telkkariohjelmaan avioitumaan ja tutustumaan tuntemattomiin. Ujo saattaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun henkilökemiat puuttuu, kaikki puuttuu. Toimittaja on hyvin naivi, jos ei ymmärrä, että asiantuntijoiden on mahdotonta nähdä henkilökemioiden toimivan etukäteen.

Asiantuntijat eivät tunnista vaativia naisia tai sitten ohjelmaan halutaan tarkoituksella draamaa.

Vierailija
544/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian kieltäjät voisivat joskus kokeilla komean miehen profiililla esim tinderissä  kuinka rumille ja lihaville naisille voi käytännössä sanoa ihan mitä vaan ja ne silti haluaa panna.

Varmaan sitten näkevät sen luonteen kuvasta niin kivaksi että tahtovat rakastaa ehjäksi?

Jos minä teen Tinderiin profiilin kauniin naisen kuvilla, niin kuinka monen ruman ja lihavan miehen veikkaisit kieltäytyvän panosta? Ja millä tavalla nämä tinderpanemiset edes liittyvät tasoteoriaan?

Vierailija
545/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olen aikoinaan tapaillut miestä, joka on myöhemmin ollut ensitreffit alttarilla-ohjelmassa. Ei tosin tällä kaudella. Kun näin mainoksessa hänet, hihkuin, että ei voi olla totta. Mieleen tuli, että mihinkähän se meidän tapailu loppui. Siihen se loppui, että hän oli vähän liiankin perus. Kun minä pyysin, että lähdetäänkö leffaan, hän sanoi, että eipä jaksaisi millään, entäs jos tulet tänne ja tehdään mikrossa popparit ja katsotaan kotisohvalla leffa. Mennäänkö viikonloppuna rantaan kävelylle ja piknikille? Hän vastaa, että entäs jos tehdään ruokaa hänen luonaan tai minun luona, niin ei tarvitse eväitä lähteä kuljettamaan. Semmoinen innottomuus on niin perus, että ei sitä jaksa.

Vierailija
546/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitenkin kirjoitti:

Kyllä ei kelpaisi minullekaan Miika eikä Karl, heissä ei tarpeeksi testosteronia. Karl on ehkä hirvittävän epävarma itsestään. Menis itsellä maku välittömästi, jos mies 5h erossaolon jälkeen vinkuu tekstiviesteissä tyyliin "etkö enää pidä minusta" Lari kelpasi on riittävän Mies. Mutta tuon ap teksti kohta, että nainen haluaa että mies myös itkee... No on lopullinen turn off. En pitäis itkevää miestä minään. No tämä vain oma mielipiteeni, hyvä jos herkätkin miehet "käy kaupaksi"

Tietääkseni tässä ketjussa puhutaan noin 30v. naisista eikä niistä kenellä on jo toinen jalka haudassa.

Vierailija
547/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koulussakaan ne pahistytöt eivät jutelleet meille kilteille pojille - tai kutsuneet bileisiin.

Höppänä. Koulussa olin kiltti. Eka suhteeni oli lukiossa. Oon pysynyt kohtalaisen kilttinä, ja olen nyt naimisissa upean naisen kanssa. 

Voisiko olla että ongelmasi on jossain muualla kuin olettamassasi kiltteydessäsi? 

Ketkä edes ovat "pahistyttöjä tai -poikia, esim. lukiossa? Sellaiset, jotka ryyppää ja harrastaa irtosuhteita ja eivät opiskele lähes ollenkaan? Ja ketkä ovat kilttejä tyttöjä ja poikia? Huvittavaa tämä lokerointi.

Itse olen menestynyt hyvin koulussa, mutta en kyllä hirveästi tehnyt läksyjä tai lukenut kokeisiin. En malttanut, sillä olin umpirakastunut ensimmäiseen poikaystävääni ja edelleen kolmekymppisenä olen💗

En ymmärrä täällä sellaista keskustelua, etteivät hyvin koulussa menestyvät tai aikaisin seurustelun aloittaneet ole nauttineet elämästä. Olen todellakin nauttinut, silloinkin lukiossa oli paljon bileitä, joissa käytiin, enkä todellakaan viettänyt vapaa-aikaani nenä kiinni kirjassa (eivätkä kyllä muutkaan hyvin menestyvät viettäneet). Aivan yksilöllistä on siis sekin, milloin kannattaa aloittaa seurustelu. Toiset ovat vastuullisempia aiemmin.

Sellainenkin on outo oletus, että hyvin menestyvät olisivat hiljaisia, tylsiä hissukoita. Tylsää tuollainen stereotypioiden viljely tällä palstalla. Itse ainakin olen todella eläväinen, moderni ja avarakatseinen introvertti, ja minulla on todella rikas ajatusmaailma.

Vierailija
548/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaisista kommenteista päätellen osuin oikeaan. Kyllä se rehellinen omakuva sieltä vielä löytyy kun alatee olla nelikymppisiä rupsahtaneita katkeria naisia. Sitten ymmärrätte viimeistään, että ette ole sen kummempia kuin nuo hyljiksimänne miehet. Niillä miehillä on jo perheet ja elämä hymyilee. No onhan teillä kissa mitä paijata.

Voi kulta minä olen jo melkein viisikymmentä, ja minulla on iso perhe, hyvä mies ja koiria. Sinä et edelleenkään tajua, keiden kanssa juttelet. Perheellisen täti-ihmisten. Et sinkkunaisten.

Minä olen 35-vuotiaana naisena tällä palstalla varmaan keskivertoa nuorempi, ja minullakin on tähän mennessä jo 10 vuotta avioliittoa takana elämäni rakkauden kanssa. Epäilisin, että täällä pyörii aika vähän näiden jankkaajien "kohderyhmää" (joka tosin on enemmän myyttinen kuin oikeasti olemassa oleva). No, minä olen täällä ihan vain viihteeksi ja lukemassa tavallista suomea (asun ulkomailla), joten sikäli sama vaikka täällä jankkaavatkin.

Vierailija
549/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti taisi kalikka kalahtaa, kun naisten avautuminen on täällä näin vahvaa.

Itse epäilen että tässä on takana se, että ei kehdata esitellä naisystäville huonompaa(ei malli) miestä kuin niillä itsellä on. Ei vaan tajuta että juna meni jo. Kaverit etsi miehensä nuorina, kun se oli helpompaa ja tarjonta oli parempaa.

Ai hurja, onko mun kavereiden miehet malleja? Kyllä on miehillä sitten kissanpäivät mallimarkkinoilla! 😂 Kerro vielä, missä näitä persjalkaisia perunaneniä näkee malleina, itse ei ole mediassa silmään pistänyt.

Melko teinimäinen ajatusmaailma (tosin monet teinit ovat fiksumpia). _Jokainen_ vähänkään järkevä valitsee puolisonsa rakkaudesta eikä kavereille näyttääkseen.

Niinhän sä luulet. Aina vaan kuitenkin etsitään sitä tasokasta miestä.

Vierailija
550/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitenkin kirjoitti:

Kyllä ei kelpaisi minullekaan Miika eikä Karl, heissä ei tarpeeksi testosteronia. Karl on ehkä hirvittävän epävarma itsestään. Menis itsellä maku välittömästi, jos mies 5h erossaolon jälkeen vinkuu tekstiviesteissä tyyliin "etkö enää pidä minusta" Lari kelpasi on riittävän Mies. Mutta tuon ap teksti kohta, että nainen haluaa että mies myös itkee... No on lopullinen turn off. En pitäis itkevää miestä minään. No tämä vain oma mielipiteeni, hyvä jos herkätkin miehet "käy kaupaksi"

Minulle taas kelpaisi sarjan tämän kauden miehistä vain Miika.

Vierailija
551/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian kieltäjät voisivat joskus kokeilla komean miehen profiililla esim tinderissä  kuinka rumille ja lihaville naisille voi käytännössä sanoa ihan mitä vaan ja ne silti haluaa panna.

Varmaan sitten näkevät sen luonteen kuvasta niin kivaksi että tahtovat rakastaa ehjäksi?

Jos minä teen Tinderiin profiilin kauniin naisen kuvilla, niin kuinka monen ruman ja lihavan miehen veikkaisit kieltäytyvän panosta? Ja millä tavalla nämä tinderpanemiset edes liittyvät tasoteoriaan?

Meinasitko panna niitä että saat tietää. Tosin sitten pitäis olla kaunis muutenkin kuin kuvassa.

Vierailija
552/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kukaan nainen koskaan ei ole etsinyt ’tasokasta’ miestä. Tuo on teidän nettiruikuttajien sana. Mutta naiset ovat tietysti etsineet aina itselleen sitä oikeaa, unelmien miestä. Ei sellaista, johon voisi tyytyä. Ja hyvä niin. Kuka hullu etsisi huonoa tai ok puolisoa?

Vierailija
553/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täällä Vauva palstalla päätteli jo ekasta jaksosta että vaimot eivät tule Karlia ja Miikaa kelpuuttamaan.

Mulle riitti pelkkä heidän kuviensa näkeminen tämän asian päättelyyn.

Niin. Tuli hyvin ilmi naisten epärealistinen kuva omasta tasostaan.

Vierailija
554/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaisista kommenteista päätellen osuin oikeaan. Kyllä se rehellinen omakuva sieltä vielä löytyy kun alatee olla nelikymppisiä rupsahtaneita katkeria naisia. Sitten ymmärrätte viimeistään, että ette ole sen kummempia kuin nuo hyljiksimänne miehet. Niillä miehillä on jo perheet ja elämä hymyilee. No onhan teillä kissa mitä paijata.

Kuule, ei me aleta olla nelikymppisiä ja rupsahtaneita joskus, me ollaan sitä jo nyt - ja ylikin. Unohdat tavan takaa, että me palstamammat ollaan mammoja ja mummeja, monet viisi- ja kuusikymppisiäkin, ja elellään leppoisaa elämää omien rupsahtaneiden huippumallipappojemme kanssa. Jos nuoria naisia haluat kiusata, etsi joku muu foorumi, poika parka. (Vai oletko sinä jo pappaikäinen katkerikko? Oi voi, miten surullista.)

Minä olen 26-vuotias. Ei mitään hajua minkä ikäinen ensimmäinen kirjoittaja mutta todella halusisin häneltä kuulla millainen omakuva minulla on ja mitä miehiä olen hyljeksinyt.

Tiedän ettei hän vastaa. Kunhan kirjoittelee ja naurattaa meitä muita.

No 26-vuotiaalla on vielä aikaa ja mahdollisuus löytää helpommin mies. En nyt tunne sinua enkä tiedä mikä sinun omakuva on. Enkä kiusaa nuoria naisia vaan kunhan kerroin ettei se yli 30v. sunkin omakuva ole kovin realistinen jos on itse ihan tavallinen ja toinen tavallinen ei kelpaa.

Vierailija
555/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jankuttajat yrittävät koko ajan antaa ymmärtää, että on jotenkin väärin ja huono asia, että naiset haluavat hyvän miehen. En ymmärrä tätä. Tottakai puolisonvalinta on elämän tärkein valinta, jos jossain, siinä pitää olla maltti ja oikeasti ottaa se hyvä, ei pelkästään ok.

Kukaan nainen ei ole kenellekään miehelle velkaa suhdetta.

Vierailija
556/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täällä Vauva palstalla päätteli jo ekasta jaksosta että vaimot eivät tule Karlia ja Miikaa kelpuuttamaan.

Mulle riitti pelkkä heidän kuviensa näkeminen tämän asian päättelyyn.

Niin. Tuli hyvin ilmi naisten epärealistinen kuva omasta tasostaan.

Edelleen naisilla on vapaus valita, ihan omasta tasostaan riippumatta.

Vierailija
557/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai etsitään, mutta itselle! Miksi haluaisin puolison, joka on mielestäni tasoton? Minun elämäni rakkaus on minun mielestäni tasokkain, muita ei edes pääse samaan vertailuun.

Vierailija
558/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kukaan nainen koskaan ei ole etsinyt ’tasokasta’ miestä. Tuo on teidän nettiruikuttajien sana. Mutta naiset ovat tietysti etsineet aina itselleen sitä oikeaa, unelmien miestä. Ei sellaista, johon voisi tyytyä. Ja hyvä niin. Kuka hullu etsisi huonoa tai ok puolisoa?

Ai eikö kukaan nainen koskaan ole itsemurha tasokasta miestä? Tämähän on ihan vakio toive näiltä ikisinkuilta.

Vierailija
559/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä- miehet taas on sätä mieltä, että kun MINÄ miehenä sanon asian, niin se on niin, eli kun me miehethaluamme tasokkaan kumppanin = naisen ulkonäkö ja nuoruus, niin silloin naisetkin tekevät niin, eli etsivät tadokasta kumppania= ulkonäkö.

Vierailija
560/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö kukaan nainen koskaan ole itsemurha tasokasta miestä? Tämähän on ihan vakio toive näiltä ikisinkuilta.

Joo ei sentään itsemurha vaan etsinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi