Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Muutimme ja keittiönkaapeissa vyöihrakuoriaisen toukkia!

Vierailija
20.12.2014 |

Pääseekö niistä kotikonstein eroon? ! Edellimem asukas ei ollut mikään siisti ihminen ja jätti minulle seuraksi nuo toukat. Kiinteistöhuolto mies toi minuööe baygonia että myrkytän itse. Mut jos eivät häviä niin kuulema tilataan ammattimyrkyttäjä! Kokemuksia? ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:12"] Muutin muutama kk sitten. Silloin pesin koko kämpän huolella kun en vielä tuonu kamoja. Nyt niitä sitten alkoo yhen äkkiä ilmaantumaan! Siivosin koko keittiön ja myrkytin. ja nyt niitä kituvia toukkia tullut vastaan kymmenkunta. Ap [/quote] Kyllähän tämän perusteella vaikuttaa siltä, että sä ne toit. Voi pesiä huonekaluissa pitkäänkin. [/quote] Mistä mä ne toin? Kun en ole eläissäni mokomiin törmänny??!? Ap

[/quote]  Outoo tietysti on, että jos ne olisit itse tuonut etkä ikinä ennen ole niitä nähnyt. Itse luulen, että niitä on tuolla talossanne jollakulla ja nyt sitten tulivat teillekkin kun "haistoivat" ruuan. Ois tietty hyvä tietää onko niitä muilla mutta tuo tieto on hankalaa saada. VANHOISSA kerrostaloissa kuulemma noita tulee naapureista eikä niistä oikein pääse eroon. Mä kammoksun nykyään öttiäisiä niin paljon että muutan vain ihan just valmistettuihin asuntoihin...vaik ei sekää kaikkea takaa mut parempi kumminkin.

Vierailija
22/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:09"]

Meilläkin on noita, mut en ole vaivautunut edes hävittämään. :D Onneks ne on yläkerrassa, keittiössä ei oo näkynyt. Onks niistä jotain vaaraa?

[/quote]   Ne voi pilata esim seinälaidoitukset, lämpöeristeet jne jne. Esim puutalo voi mennä jopa myyntikelvottomaksi.
[/quote]

Lähde?? Eiköhän tämä ole hiukan liioiteltua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruoka niitä erityisesti houkuttaa? Että tänne meille ne nyt tulee? Ei ole minuöla eläimiä eikä niiden ruokia. Kämppä oli kyllä ed asukkaan jäljiltä toai likainen, että oliko ne tuolla piilossa lymyämässä ja mässäämässä ent asukin paskoja? Ja nyt kun olen siivonnut useita kertoja perusteellisesti niin tulevat esiin etsimään evästä? ! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän