Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressi päällä..taas!

Vierailija
17.01.2015 |

Onko muilla ollu vastaavia tilanteita? Itellä siis tilanne se, että edelliset menkat oli 5 päivää myöhässä. Tein raskaustestin sillon kp 31 kohdalla, näytti selkeää negatiivista. Ja erittäin epätodennäköistä olla ees raskaana. No menkat tosiaan alko sit kp 33 kohdalla ku mulla aina on ollu 28 pv normaalikierto. 
No nyt sitte eilen olis pitäny alkaa, nyt kp 29 eikä näy. En oo tehny nyt raskaustestiä, koska en edelleen usko olevani raskaana. Mitään oireita raskauteen viitaten ei edes ole. Mulla on aina viikko ennen menkkoja alamaha yhtenä päivänä kipeä, ja niin oli nytkin viime viikolla. Menkkoja vaan ei näy. Oliskohan tää jotain hormonihäiriötä? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa lukuja ja ääää, en jaksa lukea. Mutta helvetti sentään, älä kysele täällä vaan tee testi!

Vierailija
2/4 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:42"]

Liikaa lukuja ja ääää, en jaksa lukea. Mutta helvetti sentään, älä kysele täällä vaan tee testi!

[/quote]

Jos ei jaksa lukea toisten kirjotusta, niin pitääkö niitä kommentoida? Kysynpähän vaan. Ap kuitenkin teki ihan selkeän kysymyksen heti alkuun.
Mä oon ite sitä mieltä että saattas olla hormonihäiriö, vaikka ei vastaavaa tilannetta itellä oo ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko laihduttanu tai muuta tässä viime aikoina? Onko joku asia stressannut erityisesti? Nekin voi siirtää kuukautisia

Vierailija
4/4 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua laihdutin vähän, kokeilin useita dieettejä. Stressasin laihtumisella. Ehkä siinä lienee syy miks sillon menkat viivästyi, mut nyt ihmettelen miks taas myöhässä. Ei vieläkää oo menkat alkaneet. Kp 30 tänään. :( Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä