Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vaimoa kehua kauniiksi ja usein? Naisen mielipidettä kaipaisin

Vierailija
19.12.2014 |

Tuli juteltua vaimon kanssa kauniiksi kehumisesta. Vaimoni on mun silmiin tietysti maailman kaunein, kuinka muutenkaan ja kyllä joskus sanon sen ääneenkin mutta vain ja ainoastaan kun sitä oikeestikin tarkoitan. Vaimoni mielestä olisi kivempaa kuulla se useamminkin mutta mun mielestä se taas ottaa sen tarkoituksen pois jos vaimoa kehuisin aina kauniiksi. Eikö ole mukavempaa että kehun silloin kun siihen on aihetta esim kun toinen laittautunut oikein kauniiksi, kihartanut hiukset, valinnut tyylikkäät vaatteet ja muutenkin. 

No asioistahan ei aina tarvi olla samaa mieltä, vaimoni kyllä kehuu minun ulkonäköä päivittäin vielä 7 vuoden jälkeen ja kyllä minäkin hänen ulkonäköään kehun mutta en joka käänteessä. Vaimoni sitten sanoi jotain joka kyllä sai kummastusta aikaan minussa. Vaimon mielestä jokainen nainen haluaa kuulla olevansa kaunis ja se on miehen valinta että haluaako että nainen saa ne kehut vislaavilta miehiltä vai omalta puolisolta ja kun ei niitä kehuja kotoa saa niin ne kadunmiesten kehut lämmittää.
Musta toi kuulosti aika kauhealle, onko asia tosiaankin noin? Onko pakko aloittaa päivittäiset kauneus kehut että vaimo pysyy kotona eikä karkaa muualle?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:19"]

Onhan se ihanaa, jos kehutaan, kun sitä todella tarkoitetaan. Kyllä sen huomaa, kun kehu tulee sydämestä. Mitään päivittäistä kehumista kehumisen ilosta en todellakaan tarvitse tai edes halua.

[/quote]

Kuka sanoikaan, etteivät naiset ole järkeviä!?

Vierailija
82/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadunmiesten vislailut on aina vittuilua! Ketä ne muka vois lämmittää!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:11"]Minun mieheni sanoo joka ilta nukkumaan käydessä, että olen maailman ihanin nainen. Se joskus ärsyttää, koska en ole. [/quote] Olen kade.

[/quote]

Minusta jatkuva kehuminen on jo pientä piruilua, vaikka ah niin positiivinen ihminen olenkin!

Vierailija
84/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotisen liiton aikana mieheni on kolmesti ulkönäköäni kehunut. Ei ole haukkunut ja kestää läskistymiseni hiljaa myös.

Vaikka olenkin sitä koulukuntaa, joka ei kehuja kaipaa, niin kyllä olisi joskus kiva kuulla, että mielytän silmääkin. Etenkin, kun olen laittautunut ja itse tunnen olevani upea. Kysyin kerrn aaiasta, että olisko se jauheeta jos sanoisit pari kivaa sanaa.. Mieheni siihen tuumas: "itsestäänselvyyksiä ei tarvii ääneen sanoa".
aha. Hän kyllä käytöksellään ilmaisee tykkäyksensä.

Vierailija
85/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:30"]

21 vuotisen liiton aikana mieheni on kolmesti ulkönäköäni kehunut. Ei ole haukkunut ja kestää läskistymiseni hiljaa myös. Vaikka olenkin sitä koulukuntaa, joka ei kehuja kaipaa, niin kyllä olisi joskus kiva kuulla, että mielytän silmääkin. Etenkin, kun olen laittautunut ja itse tunnen olevani upea. Kysyin kerrn aaiasta, että olisko se jauheeta jos sanoisit pari kivaa sanaa.. Mieheni siihen tuumas: "itsestäänselvyyksiä ei tarvii ääneen sanoa". aha. Hän kyllä käytöksellään ilmaisee tykkäyksensä.

[/quote]

Olet tainnut nuo päivät oikein almanakkaan rustata?!

Vierailija
86/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee kyllä vaimoa kehuttua, vaikka äärimmäisen nätti onkin. Silloinkin kun tulee kehuttua, se kehu keskittyy johonkin yksittäiseen (tai kaksittaiseen) ruumiinosaan, jota haluaa sillä hetkellä päästä koskemaan.

Pitääkin muistaa kehua iltasella. 

Vierailija
87/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kehu mua melkeen ikinä :( Eli kyllä useamminkin kelpaisi kuulla

Vierailija
88/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa yhteensä viitisen vuotta ja pystyn yhden käden sormilla laskemaan ne kerrat, kun hän on kehunut minun ulkonäköäni. Kyllä se vaan syö naista, uskokaa pois. Olen useasti ilmaissut tyytymättömyyttäni asiaan ja mies on luvannut aina parantaa tapansa, mutta laihoin tuloksin.

Saan kuitenkin tuntemattomilta miehiltä huomiota ja kehuja, vaikkein niitä heiltä kalastelekaan. Ja kyllä ne huomionosoitukset vain hivelevät itsetuntoa ja saa usein miettimään, miksi en voi saada samanlaista huomiota mieheltäni. Ulkonäössäni kun ei ole mitään vikaa; olen sporttinen, kauniskasvoinen ja pidän muutenkin huolta ulkonäöstäni.

Eipä sitä tällaisen asian takia viitsisi kuitenkaan erotakaan, vaikka mieltä se joskus pahastikin painaa.

Vierailija
89/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:40"]

Aika harvoin tulee kyllä vaimoa kehuttua, vaikka äärimmäisen nätti onkin. Silloinkin kun tulee kehuttua, se kehu keskittyy johonkin yksittäiseen (tai kaksittaiseen) ruumiinosaan, jota haluaa sillä hetkellä päästä koskemaan.

[/quote]

Mitäs kehonosaa ajattelit iltasella kehaista?!

Vierailija
90/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi mies kuin hävitä. Kuten ketjusta näkee, koulukuntia on monia. Jos ap naista joka päivä kehuisit, niin ennen pitkää tulisi noottia, että et voi joka kerta sitä oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
91/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:40"]

[/quote]

Mitäs kehonosaa ajattelit iltasella kehaista?!

[/quote]

Jos ihan koko pakettia tällä kertaa.. Tarkennan kehuja peiton alla kohta kohdalta sitten vielä.

Vierailija
92/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:41"]

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa yhteensä viitisen vuotta ja pystyn yhden käden sormilla laskemaan ne kerrat, kun hän on kehunut minun ulkonäköäni. Kyllä se vaan syö naista, uskokaa pois. Olen useasti ilmaissut tyytymättömyyttäni asiaan ja mies on luvannut aina parantaa tapansa, mutta laihoin tuloksin.

Saan kuitenkin tuntemattomilta miehiltä huomiota ja kehuja, vaikkein niitä heiltä kalastelekaan. Ja kyllä ne huomionosoitukset vain hivelevät itsetuntoa ja saa usein miettimään, miksi en voi saada samanlaista huomiota mieheltäni. Ulkonäössäni kun ei ole mitään vikaa; olen sporttinen, kauniskasvoinen ja pidän muutenkin huolta ulkonäöstäni.

Eipä sitä tällaisen asian takia viitsisi kuitenkaan erotakaan, vaikka mieltä se joskus pahastikin painaa.

[/quote]

No morjes.

Jos miehesi vinkuisi, että "mikset koskaan kehu minua komeaksi" , niin innostuisitko siitä kehumaan häntä? Etenkin, jos hän ei mielestäsi ole kovin komea, ylipainoa hiipinyt, ryppyjä siellä täällä, sohvaperunaplösöys...

Vierailija
93/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:12"]

Jos tietäisin mieheni kirjoittelevan tänne tuollaisia aloituksia, jättäisin hänet välittömästi.

Siis niin turn off!

[/quote]

Nii kun miehen pitää tajuta joka mahdollisesta sanallisesta ja sanattomasta vihjeestä, milloin kuuluu kehua vaimoaan. Se vaan pitää tietää!!1! muuten on turn-off!

Vierailija
94/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannata kehua kovin ylenpalttisesti, koska miehet yleensä jo muutenkin huomioivat naisia joka rintamalla, ei vähiten vällyjen alla!

Vierailija
95/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kannattaa kehua, ehdottomasti. Ei aina samoilla sanoilla, vaan koeta keksiä jotain erilaista. Ihaile joku päivä vaimosi upeita hiuksia, toisena päivänä sano hänelle, että hänellä on maailman kaunein hymy / silmät tai hän on söpö. Ihaile hänen sääriään kun laittaa hameen päälle, kehu seksikästä peppua ja kauniita rintoja. Sano häntä suloiseksi kun hän herää aamulla hiukset pörrössä. Katso vaimoasi "sillä silmällä", kuiskaa korvaan, että tuskin maltat odottaa iltaa..ihaile häntä joskus myös muiden läsnäollessa. Älä ikinä koskaan moiti mitään vaimosi ulkonäössä, hän muistaa sen aina. Älä myöskään kehu ketään muuta naista, voit tietysti sanoa jotain naista mukavaksi tms. mutta älä kauniiksi tai seksikkääksi. Jokainen nainen haluaa olla miehensä silmissä ihanin ja kaunein, haluttavin nainen.

Tässä on muuten usein myös haluttomuuden syy: mies ei ihaile ja kehu vaimoaan, vaimo ajattelee, että mies pitää häntä rumana ja kokee myös itse itsensä rumaksi ja epähaluttavaksi. Jos mun mies kehuisi mua edes kerran kuukaudessa jollain tavalla, olisin onneni kukkuloilla ja suorastaan kerjäisin seksiä. Mutta vielä sitä kehumista ei ole tapahtunut kertaakaan 20 v:n avioliiton aikana :(. Ei, vaikka itse kehun miestäni ainakin kerran viikossa komeaksi, miehekkääksi, seksikkääksi, ihanaksi, älykkääksi...

Vierailija
96/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:49"]

No kyllä kannattaa kehua, ehdottomasti. Ei aina samoilla sanoilla, vaan koeta keksiä jotain erilaista. Ihaile joku päivä vaimosi upeita hiuksia, toisena päivänä sano hänelle, että hänellä on maailman kaunein hymy / silmät tai hän on söpö. Ihaile hänen sääriään kun laittaa hameen päälle, kehu seksikästä peppua ja kauniita rintoja. Sano häntä suloiseksi kun hän herää aamulla hiukset pörrössä. Katso vaimoasi "sillä silmällä", kuiskaa korvaan, että tuskin maltat odottaa iltaa..ihaile häntä joskus myös muiden läsnäollessa. Älä ikinä koskaan moiti mitään vaimosi ulkonäössä, hän muistaa sen aina. Älä myöskään kehu ketään muuta naista, voit tietysti sanoa jotain naista mukavaksi tms. mutta älä kauniiksi tai seksikkääksi. Jokainen nainen haluaa olla miehensä silmissä ihanin ja kaunein, haluttavin nainen.

Tässä on muuten usein myös haluttomuuden syy: mies ei ihaile ja kehu vaimoaan, vaimo ajattelee, että mies pitää häntä rumana ja kokee myös itse itsensä rumaksi ja epähaluttavaksi. Jos mun mies kehuisi mua edes kerran kuukaudessa jollain tavalla, olisin onneni kukkuloilla ja suorastaan kerjäisin seksiä. Mutta vielä sitä kehumista ei ole tapahtunut kertaakaan 20 v:n avioliiton aikana :(. Ei, vaikka itse kehun miestäni ainakin kerran viikossa komeaksi, miehekkääksi, seksikkääksi, ihanaksi, älykkääksi...

[/quote]

Ai tollako ne sun pikkarit lentää nurkkaan!

Vierailija
97/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:45"]

[/quote]

No morjes.

Jos miehesi vinkuisi, että "mikset koskaan kehu minua komeaksi" , niin innostuisitko siitä kehumaan häntä? Etenkin, jos hän ei mielestäsi ole kovin komea, ylipainoa hiipinyt, ryppyjä siellä täällä, sohvaperunaplösöys...

[/quote]

Jos luit viestini yhtään ajatuksella, kerroin että olen hyvänäköinen, joten kehujen saamattomuus ei siitä johdu. 

Ja kyllä kehuisin miestäni vaikkei hän ulkonäöllisesti olisi 10/10 jos tietäisin miten paljon kehut hänelle merkitsevät. Ja ennen kuin ehdit nillittämään siitä, etten oikeassa elämässä kehu miestäni, niin kyllä kehun.

Että morjens vain itsellesi.

Vierailija
98/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:12"]

Jos tietäisin mieheni kirjoittelevan tänne tuollaisia aloituksia, jättäisin hänet välittömästi.

Siis niin turn off!

[/quote]

Nii kun miehen pitää tajuta joka mahdollisesta sanallisesta ja sanattomasta vihjeestä, milloin kuuluu kehua vaimoaan. Se vaan pitää tietää!!1! muuten on turn-off!

[/quote]

Minä kirjoitin tuon ensimmäisen. Ja tarkoitin, että mies, joka kirjoittelee vauvapalstalle kyselläkseen neuvoja ventovierailta naisilta oman vaimonsa kohtelemiseen, on vaan täysin mäntti. Ja Turn Off. Akka.

Vierailija
99/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:49"]

[/quote]

Ai tollako ne sun pikkarit lentää nurkkaan!

[/quote] No olis aika hyvä alkulämmittely ;)

Vierailija
100/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:45"]

[/quote]

No morjes.

[/quote]

Jos luit viestini yhtään ajatuksella, kerroin että olen hyvänäköinen, joten kehujen saamattomuus ei siitä johdu. 

Ja kyllä kehuisin miestäni vaikkei hän ulkonäöllisesti olisi 10/10 jos tietäisin miten paljon kehut hänelle merkitsevät. Ja ennen kuin ehdit nillittämään siitä, etten oikeassa elämässä kehu miestäni, niin kyllä kehun.

Että morjens vain itsellesi.

[/quote]

Objection, objection: subjective point of view;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi