Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vaimoa kehua kauniiksi ja usein? Naisen mielipidettä kaipaisin

Vierailija
19.12.2014 |

Tuli juteltua vaimon kanssa kauniiksi kehumisesta. Vaimoni on mun silmiin tietysti maailman kaunein, kuinka muutenkaan ja kyllä joskus sanon sen ääneenkin mutta vain ja ainoastaan kun sitä oikeestikin tarkoitan. Vaimoni mielestä olisi kivempaa kuulla se useamminkin mutta mun mielestä se taas ottaa sen tarkoituksen pois jos vaimoa kehuisin aina kauniiksi. Eikö ole mukavempaa että kehun silloin kun siihen on aihetta esim kun toinen laittautunut oikein kauniiksi, kihartanut hiukset, valinnut tyylikkäät vaatteet ja muutenkin. 

No asioistahan ei aina tarvi olla samaa mieltä, vaimoni kyllä kehuu minun ulkonäköä päivittäin vielä 7 vuoden jälkeen ja kyllä minäkin hänen ulkonäköään kehun mutta en joka käänteessä. Vaimoni sitten sanoi jotain joka kyllä sai kummastusta aikaan minussa. Vaimon mielestä jokainen nainen haluaa kuulla olevansa kaunis ja se on miehen valinta että haluaako että nainen saa ne kehut vislaavilta miehiltä vai omalta puolisolta ja kun ei niitä kehuja kotoa saa niin ne kadunmiesten kehut lämmittää.
Musta toi kuulosti aika kauhealle, onko asia tosiaankin noin? Onko pakko aloittaa päivittäiset kauneus kehut että vaimo pysyy kotona eikä karkaa muualle?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisi kehua kauniiksi myös mm. saunaraikkaana, ettei naiselle tule olo, että vain laitettuna ja käherrettynä olisi kaunis. Voisi siis hiukan lisätä kehumista, vaikka uskon samanlaisesti että liika kehuminen menettää merkityksensä. Eli arkeen hieman lisää, niin a´vot!

Vierailija
42/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että vaimo mihinkään karkaa vaikket kehuisikaan useammin mutta kannattaa sitä harkita, vaikka alkuun tuntuisi epäluonnolliselta. Oma mieheni kehui aikaisemmin tosi harvoin ja tuntuihan se hyvältä kun niitä kehuja tuli. Nykyään hän on lisännyt kehujen määrää ja tuntuu ihan yhtä hyvältä vieläkin joka kerta :)

Ei joka käänteessä tarvitse kehua ja voi koittaa kehua välillä erityyppisiä asioita niin ei tunnu aina saman jankkaamiselta. Jos on laittautunut hienoksi juhliin niin voithan kehua että näyttää erityisen kauniilta, koska tottahan se sinun mielestäsi on- ainakin tuon aloitusviestin perusteella jos vaimosi on muutoinkin kaunis :) Jos vaimosi itsekin tykkää kehua niin varmasti arvostaa vaikka saman kehun kuulisi useamminkin! Mut älä huoli, kyllä hän sinut tuntee ja varmasti ymmärtää myös sinun näkökulmasi, tuskin on lähdössä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kaipaa sellaista joka päivä, mutta jos vaimosi on selvästi sanonut, että hän kaipaa, niin mikset toteuttaiai toivettaan? Pieni kehu ei ole sulta mitään pois, tuohan on helppo tapa ilahduttaa toista.

Vierailija
44/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tosi vaikea ottaa niitä kehuja vastaan , koska en niihin usko. Minulle riittäisi paljon kernaamin sellainen vaihto ehto ettei minua liikaa kehuta, ja jätetään myös kehumatta kaikki telkkarin ja netin seksipommit ja kaunotaret.

Se on minulle aina vaikea paikka kun pitää kommentomailla kommentoida kaikki viehättävät ja ei viehättävät tapaukset. En halua kuulla ollenkaan, koen riittämättömyyttä silloin ja ne kehut joita minulle tulee ei tunnu senkään vertaa uskottavilta mitä aijemminkaan.

Vierailija
45/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos vaan mielipiteistä. Ehkä mä olen tämmönen, että pelkään et sanat menettää merkityksen. Kammoksun sellasta amerikan tapaa hokea i love you joka paikassa, sanon kyllä rakastan sua vaimolle päivittäinkin mutta en nyt kuitenkaan ihan jatkuvalla syötöllä. 

En usko että vaimoni on hirveen epävarma itsestään, on hyvännäköinen ja kyllä tietääkin sen ja yllättikin ihan täysin että hänen mielestä en kehu kauniiksi tarpeeksi. No ei se kyllä luonnolliselta tunnu yhtäkkiä alkaa sellaista ylitsevuotavaa kehua mut ehkä sitä vois kehua useamminkin koska kyllähän se ihanalle näyttää kotivaatteissa meikittä hiukset ponnarillakin, itseasiassa kaikista kauniimmalta hän näyttää juuri silloin kun tulee kotiin ja vaihtaa työvaatteet rennoiksi kotivaatteiksi ja vaan hymyilee onnellisena. Ehkäpä kehunkin tänään erityisesti kun tulee töistä.

Vierailija
46/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi kuunnella noita kehuja jatkuvasti, koska ainakin minusta ne alkavat menettää merkitystään koko ajan toisteltuna. Enhän itsekään ajattele miehestäni joka hetki, että "ah, miten komea mies hän onkaan". Sen sijaan kehun hänen ulkonäköään silloin, kun oikein havahdun hänen komeuteensa. Samoin tekee mieheni: kehuja kauneudestani saan (joidenkin mittapuulla) harvakseltaan, mutta silloin kun niitä saan, huomaan miehen katseesta ja äänestä, että hän todellakin sitä tarkoittaa. Se tuntuu hyvältä.

Mutta hankala mennä sanomaan, miten toisten tulisi tehdä. Joitakin ehkä ulkonäköasiat kiinnostaa enemmän ja he sitten haluavat myös omaa ulkonäköään enemmän noteerattavan. Ja se on ihan OK. En tietenkään haluaisi, että mieheni pitäisi minua yhtäkkiä susirumana, vaan toivon hänen näkevän minussa edes jonkinlaista kauneutta. Mutta toivottavasti näin pitkän suhteen jälkeen meillä olisi muutakin elämässä kuin vain tuijottaa koko ajan sitä, miltä toinen näyttää ja olla sitä kommentoimassa.

Vierailija
47/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon naisena kuulee, tuleeko sydämestä vai onko vaan sisällötöntä sananhelinää!

Vierailija
48/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:26"]Minua myös masentaa kun kuulen baareissa kehuja, mutta en kotona.. Ja varsinkin jos juttelen jonkun miespuolisen kanssa kertoen että olen pienen lapsen äiti, niin muutamia kertoja miehet sanoneet, että olen kaunis äiti ja mieheni on onnekas kun hänellä on näin nätti nainen. Itsetunto meni siis raskausaikana, kun lihoin ja tuli raskausarpia, olen kyllä saanut mittani takaisin mutta raskaus muutti kuitenkin tottakai vartaloa. Kehuja joudun ruinaamaan joskus kysymällä "olenko nätti?" niin vastaus on "olet.", mutta olisi se kiva kuulla joskus hänen ns. omasta suusta se eikä ruinaamalla kehuja. Olisi joskus kiva, kun vaikka olen alasti menossa suihkuun tai seksikkäillä alusvaatteilla niin mies sanoisi "wau", mutta näin ei ikinä ole ollut.. Kehun itse miestäni jos on ilman paitaa tai muutenkin, että "wautsi olet komea, onpa mulla kuuma mies", joskus kaipaisin myös kehuja itsekkin...
[/quote]

MIKSI miehet eivät kehu puolisojaan, jos he oikeasti tykkäävät?!
Itse varmasti ottavat kehut ilolla vastaan, mutta eivät voi itse sanoa mitään. :(
Se on ihan eri asia, kun nainen kysyy, että näytänkö hyvältä ja mies sanoo "joo". Ei se välttämättä tarkoita mitään.

Vierailija
49/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:29"]Ai niin onhan mun mies tavallaan kehunut mua peräti kaksi kertaa nätiksi: eka kerta oli kun olimme vasta alkaneet seurustelemaan ja mies sanoi, että hänen kaverinsa oli sanonut mua nätiksi. Toisella kerralla pari vuotta myöhemmin oli muutama kaveri kehunut, että "sulla on niin nätti tyttöystävä, että meinattiin ottaa mukaan". Tuosta siis aikaa reilusti yli 20 v.

Ehkä mies ei vaan oikeasti ole koskaan pitänyt mua kauniina tai seksikkäänä ja haluaa olla rehellinen? Voihan se olla niin. Olen aika luomunainen, en kovin paljon meikkaa tms. ja mieheni taitaa tykätä just runsaasti meikkaavista ja no, vähän sellaisen hutsumaisen näköisistä naisista, ainakin jos katson mistä esim. feissarissa tykkäilee ja seurailee vaikka kaupassa hänen tuijottamisiaan. Itse haluan näyttää ennemminkin tyylikkäältä ja sensuellilta, toki makkarissa sitten eri asia ;) t. se 20 v naimisissa ollut
[/quote]

Apua. Vaikuttaa jotenkin kamalalta.

Vierailija
50/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans tykkään että kehutaan kun on sille aihetta, mutta oma mies osaa myös kehua yllättävissäkin kohdissa. Esim. vaikka olen paskasen näköinen töiden jälkeen, mieheni saattaa kehua että vilautinpas viehättävän hymyn hänelle. 

Kuullostaa hassulta että vaimosi menisi tahallaan kalastelemaan tuntemattomilta huomiota, eikös nykypäivän teinit tee sitä somessa postaamalla tissi-peppu kuvia? ... en usko että siittä harmiakaan olisi jos vähän useammin kehuisit vaimoasi.

Vierailija
51/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin vain otsikon. Sen verran pitkä aloitus. Mutta joo jos parin viikon välein poikaystävä kehuu kauniiksi, pysyn tyytyväisenä. Enemmän mulle kuitenkin merkkaa kosketus, katseet, halit ja muu läheisyys. Sitä on oltava joka päivä.

Vierailija
52/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä kehuu mua melkein päivittäin kauniiksi. :) tuntuu tosi kivalta. Exiltä en koskaan kuullut samaa. Rumaksi kyllä haukkuivat.

Vierailija
53/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pokasin baarista toisen miehen, koska mies ei koskaan kehu ja tarvitsen sitä ihan oikeasti etten sairastu taas anoreksiaan. Kun epävarmuus omaa ulkonäköä kohtaan kasvaa, vähenee syöminen ja jos joku muu kehuu, olenkin ihan vietävissä kun siitä vain tulee hyvä mieli. Vaimosi tuskin on tämmöinen kusipää, mutta kannattaa nyt silti kaiken varalta kehua.

Vierailija
54/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paska kehumalla hunajaksi muutu!

Vanha viidakon sanonta

Vierailija
55/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:19"]Tätä keskustelua lukiessa herää kysymys, että miksi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sinua arvosta. Jos kumppani ei koskaan sano mitään positiivista omasta elämänkumppanistaan niin miksi sellaiseen parisuhteeseen vapaaehtoisesti jäädään?
[/quote]

Tätä minäkin ihmettelen. Eletään kuitenkin vain kerran.

Vierailija
56/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kerran suhteemme aikana sanonut että olen kaunis. Ei edes hääpäivänämme sanonut, jouduin itse kysymään. Riidoissa kyllä muistanut kertoa kuinka olen lihonut taas. Kyllä se itseluottamusta syö. Ja kun omasta mielestäni olen kuitenkin suht nätti, laittaudun, eikä sitä ylipainoakaan ole kuin muutamia kiloja. Parikymppinen olen.

Vierailija
57/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:23"]

Minun mieheni on kerran suhteemme aikana sanonut että olen kaunis. Ei edes hääpäivänämme sanonut, jouduin itse kysymään. Riidoissa kyllä muistanut kertoa kuinka olen lihonut taas. Kyllä se itseluottamusta syö. Ja kun omasta mielestäni olen kuitenkin suht nätti, laittaudun, eikä sitä ylipainoakaan ole kuin muutamia kiloja. Parikymppinen olen.

[/quote]

Kuulostat kauniilta!

T. Mies joka muodosti mielessään sinusta kauniin elegantin ja sensuellin kuvan :-)

Vierailija
58/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan kuule mieheltäni moisia kehuja, en ikinä. Tosin ei hän halua seksiäkään koskaan, ed kerrasta 7kk.

Enkä usko, että kyse on siitäkään, että olisin kuin viemärirotan perse, koska huolehdin kuitenkin ulkonäöstäni ja puhtaudestani, käyn kampaajalla säännöllisesti, siistin karvoituksiani jne.

Täytyy myöntää, että pahalta tuntuu :´(

Vierailija
59/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoo aika useinkin ja ihan arjen keskelläkin. Mulle niillä ei ole suurta merkitystä, pärjäisin ilmankin. Minua katsotaan kadullakin, olen sellainen iso vaalee, joka ilmeisesti vetoaa joihinkin miehiin. Pärjäisin ilmankin.

Vierailija
60/119 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:31"]

Kyllä sanoo aika useinkin ja ihan arjen keskelläkin. Mulle niillä ei ole suurta merkitystä, pärjäisin ilmankin. Minua katsotaan kadullakin, olen sellainen iso vaalee, joka ilmeisesti vetoaa joihinkin miehiin. Pärjäisin ilmankin.

[/quote]

Kuulostat ison egon omaavalta amatsonilta;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan