En jaksa ymmärtää juoppoja, narkkeja ja tupakoitsijoita
Aina löytyy selitys miks juo, narkkaa tai polttaa! Rahat menee, terveys ja ihmissuhteet. Yhteiskunnassa palaa näihin helvetisti rahas ja työaikaa. Lapsensa oppivat samoille tavoille ja yhteiskunnan elätiksi. Kohta ei vaan rahat enää näihin riitä kun suuret ikäluokat ovat vanhuksia. Ovat ryypänneet ja polttaneet enemmän kuin vanhempansa. Mikä ratkaisuksi? Ehdotan kaikille yli 50 vuotisille pakollista vanhuustuevavakuutusta jota maksetaan kuolemaan asti ja josta saa hoivakotipalvelut ym vanhuksena.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:47"]Mä en jaksa ymmärtää sun kaltaisia joilla ei ole omas elämää. [/quote] omas elämää on ja työ josta maksan tänäkin vuonna helvetisti veroa jotta juoppoja ja narkkeja edelleen voidaan hyysätä.
[/quote]
Ohis. Jos tuon edellisen vastauksen kirjoitti ap, niin suosittelen että opettelet itse ensin kirjoittamaan, sen jälkeen voit harkita vittuilua toisen kirjoituksista.
Alkoholisteilla ja narkkareilla on ongelma. Jos ne ei yhtäkkiä ei saakaan kamaa niin ne ongelmat räjähtävät jollain toisella tavalla ulos. Joku epätoivoinen voi juoda tai piikittää pesuainettakin. Hoidetaan siis mieluummin ongelmaa kuin oiretta. Se sijaan minä olen kyllästynyt siihen miten palstalta löytyy aina joku joka on omimassa verorahoja ja arvottomassa ihmisiä sen perusteella miten paljon rahaa kukakin tuottaa. Jättäkää moiset moraalittomuudet poliitikoille ja yrittäkää pitää kiinni ihmisyydestänne, koska jos kaikki otetaan pois niin se on lopulta ainoa jäljelle jäävä asia. Tai sen puute.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:22"]
Listaan pitää lisätä vielä lihavat ja tyhmät.
[/quote]
Plus velkaantuneet ja luottotietonsa hukanneet
[/quote]
Nyt on kyllä kuningasidea. Mutta mä lopetan firman sinä päivänä kun sinun ideasi menee läpi. Pistän työntekijät pihalle kylmästi ja ovet kiinni, alan yhteiskunnan elätiksi. Ettei vaan joskus mene firma nurin ja luottotiedot siinä samalla, itse kun firmastani vastuussa olen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:46"]Aina löytyy selitys miks juo, narkkaa tai polttaa! Rahat menee, terveys ja ihmissuhteet. Yhteiskunnassa palaa näihin helvetisti rahas ja työaikaa. Lapsensa oppivat samoille tavoille ja yhteiskunnan elätiksi. Kohta ei vaan rahat enää näihin riitä kun suuret ikäluokat ovat vanhuksia. Ovat ryypänneet ja polttaneet enemmän kuin vanhempansa. Mikä ratkaisuksi? Ehdotan kaikille yli 50 vuotisille pakollista vanhuustuevavakuutusta jota maksetaan kuolemaan asti ja josta saa hoivakotipalvelut ym vanhuksena.
[/quote]
Tupakointihan todella on rinnastettavissa narkkaamiseen ja alkoholismiin. Kyllä taas sellainen aivopieru että oksat pois. Ja minä kyllä hyvätuloisena tupakoitsijana kustannan varmasti omat tupakkani ja veroja maksavana kansalaisena omat terveyspalveluni. En edes käytä julkisia palveluita vaan yksityisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:46"]
Tällä palstallahan ne kaikki alkoholistit ja narkit pyörii ku ei töissä käy niin kyllä aikaa riittää täällä pyörimiseen. Siitä seuraa se että ne tulee tänne puolustelemaan tekojaan. Ja ovat muka parempia ihmisiä kuin maahanmuuttajat jotka sossun rahoilla elää. Jokainen joka tähän painaa alapeukun, voidaan katsoa tälläiseksi ihmiseksi.
[/quote]
Mä en ole työtön, silti mulla on toisinaan aikaa täällä palstalla pyöriä. Mutta entäpä sinä, ilmeisesti olet työtön alkkisnarkki? Sellaisiahan sinun mielestä on ihmiset jotka joutavat pyöriä täällä puolustelemassa tekojaan. Onnea sulle.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:46"]
Tällä palstallahan ne kaikki alkoholistit ja narkit pyörii ku ei töissä käy niin kyllä aikaa riittää täällä pyörimiseen. Siitä seuraa se että ne tulee tänne puolustelemaan tekojaan. Ja ovat muka parempia ihmisiä kuin maahanmuuttajat jotka sossun rahoilla elää. Jokainen joka tähän painaa alapeukun, voidaan katsoa tälläiseksi ihmiseksi.
[/quote]
Mä en ole työtön, silti mulla on toisinaan aikaa täällä palstalla pyöriä. Mutta entäpä sinä, ilmeisesti olet työtön alkkisnarkki? Sellaisiahan sinun mielestä on ihmiset jotka joutavat pyöriä täällä puolustelemassa tekojaan. Onnea sulle.
[/quote]
Onhan täällä paljon työssäkäyviä alkoholiriippuvaisiakin, kuten sinä. Onnea myös sinulle ja perheellesi. T. ei ap
relaa kerranhan täällä vqan eletään. elämä pitää elää täysillä eikä tuhlata kouluun ja työpalvereihin
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:46"]
Aina löytyy selitys miks juo, narkkaa tai polttaa! Rahat menee, terveys ja ihmissuhteet. Yhteiskunnassa palaa näihin helvetisti rahas ja työaikaa. Lapsensa oppivat samoille tavoille ja yhteiskunnan elätiksi. Kohta ei vaan rahat enää näihin riitä kun suuret ikäluokat ovat vanhuksia. Ovat ryypänneet ja polttaneet enemmän kuin vanhempansa. Mikä ratkaisuksi? Ehdotan kaikille yli 50 vuotisille pakollista vanhuustuevavakuutusta jota maksetaan kuolemaan asti ja josta saa hoivakotipalvelut ym vanhuksena.
[/quote]
Ratakaisuksi ap:n peräänkuuluttamaan ymmärtämättömyyteensä ehdottaisin, että hän vetäisi kunnon kännit.
Minusta on hienoa uskaltaa tunnustaa, että ei ymmärrys riitä. Kun tiedostaa vajavaisuutensa, niin on helpompi elää.
Ei ne verot vähene vaikka kaikki lopettaisi juomisen ja narkkaamisen. Sen jälkeen maksetaan veroja,että saadaan maksettua työttömyyskorvaus niille kaikille hoitsuille,lääkäreille,ravintolatyöntekijöille yms.
Monessa sukupolvessa juopot ja elätit ovat ulkoistaneet tulovirran ja elämänhallinnan kelalle ja sossun kukkahattutädeille joille on tärkeintä ettei vaan syyllistetä ketään.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:48"]Ei ne verot vähene vaikka kaikki lopettaisi juomisen ja narkkaamisen. Sen jälkeen maksetaan veroja,että saadaan maksettua työttömyyskorvaus niille kaikille hoitsuille,lääkäreille,ravintolatyöntekijöille yms.
[/quote]Se on siis ainoa Suomen tulevaisuudenkuva? Maa pyörii juoppojen avulla. Kylmäävää.
Kunnollisesti satavuotiaaksi elävä osteoporoosin, lonkkamurtumat, syövät ja kaihit hoidattava, lopulta dementikoksi päätyvä ilonpilaaja tulee elinkaarensa aikana moninkertaisesti kalliimmaksi kuin eläkeikään niukin naukin sinnittelevä nautiskelija, jonka aivoinfarkti nitistää.
Mitä välii? Ilmasta viinaa kaikille ja mahd. paljo.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:46"]Tällä palstallahan ne kaikki alkoholistit ja narkit pyörii ku ei töissä käy niin kyllä aikaa riittää täällä pyörimiseen. Siitä seuraa se että ne tulee tänne puolustelemaan tekojaan. Ja ovat muka parempia ihmisiä kuin maahanmuuttajat jotka sossun rahoilla elää. Jokainen joka tähän painaa alapeukun, voidaan katsoa tälläiseksi ihmiseksi. [/quote] Näinpä. Tällä palstalla on suorastaan syntiä, jos alkoholi ei kuulu vahvasti elämääsi. Pitäähän sitä vähintään joka viikonloppu pienet kännit ottaa rankan viikon jälkeen, jotta lapsetkin oppivat hyvän mallin alkoholin käytölle! Sairas olet, jos ei alkoholi maistu, ja lapsistasikin tulee takuulla juoppoja jos et itse ole riippuvainen.
[/quote]
Tiedätkö mikä on edes alkoholisti? Sellainen ihminen joka on alkoholin suurkuluttaja. Alkoholisti ei meinaa sitä että joka toinen viikonloppu juo. Sitä alkoholia kuluu vähän enemmänkin kun vaan kerran viikossa. Pässi olet. Kyllä minäki juon silloin tällöin mutta ei se tarkoita että olisin alkoholisti.
Tässäkin on hyvä muistaa eri tasot. On absolutisteja, jotka eivät käytä mitään. Sitten on satunnaiskäyttäjät, jotka ottavat lasin viiniä sillointällöin ruuan kanssa ja polttavat savukkeen tai sikarin, huumeita eivät usein käytäkään. Erikseen on myös viihdekäyttö eli juodaan toisinaan humalahakuisesti, poltetaan kun juodaan ja saatetaan ottaa pari nappiakin. Ja sitten on nämä narkkarit, alkoholistit ja askin päivässä polttavat. Mielestäni kaikkia ryhmiä ei voi niputtaa. Esim. Lasi viiniä tai tupakka viikossa ei vielä horjuta terveyttä mihinkään. Humala kerran viikossa taas jo horjuttaa.