Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa ymmärtää juoppoja, narkkeja ja tupakoitsijoita

Vierailija
19.12.2014 |

Aina löytyy selitys miks juo, narkkaa tai polttaa! Rahat menee, terveys ja ihmissuhteet. Yhteiskunnassa palaa näihin helvetisti rahas ja työaikaa. Lapsensa oppivat samoille tavoille ja yhteiskunnan elätiksi. Kohta ei vaan rahat enää näihin riitä kun suuret ikäluokat ovat vanhuksia. Ovat ryypänneet ja polttaneet enemmän kuin vanhempansa. Mikä ratkaisuksi? Ehdotan kaikille yli 50 vuotisille pakollista vanhuustuevavakuutusta jota maksetaan kuolemaan asti ja josta saa hoivakotipalvelut ym vanhuksena.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:46"]

Tällä palstallahan ne kaikki alkoholistit ja narkit pyörii ku ei töissä käy niin kyllä aikaa riittää täällä pyörimiseen. Siitä seuraa se että ne tulee tänne puolustelemaan tekojaan. Ja ovat muka parempia ihmisiä kuin maahanmuuttajat jotka sossun rahoilla elää. Jokainen joka tähän painaa alapeukun, voidaan katsoa tälläiseksi ihmiseksi. 

[/quote]

Mä en ole työtön, silti mulla on toisinaan aikaa täällä palstalla pyöriä. Mutta entäpä sinä, ilmeisesti olet työtön alkkisnarkki? Sellaisiahan sinun mielestä on ihmiset jotka joutavat pyöriä täällä puolustelemassa tekojaan. Onnea sulle.

[/quote]

Ei pahalla mutta ei kovin hyvälläkään mutta oletko ihan uuno? En nyt meinannu että täällä jokainen on alkoholisti/ nisti mikä lie. Hanki aivot. Vaan että ne puolustelee täällä itteään. Alkoholisti on siis semmoinen joka juo useamman kerran viikossa alkoholia humalaan asti. Sen minä luettelen alkoholistiksi. Yleensä työssäkäyvillä ei ole mahollisuutta juoda usempaa kertaa viikossa kun töissäkin pitäisi olla skarppina. Narkkari on semmoinen joka on jäänyt koukkuun huumeisiin.

Vierailija
42/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:26"]

No tupakointi tuskin vaikuttaa ihmissuhteisiin.

[/quote]

Vaikuttaa. Hyi, että inhoan niitä löyhkääjiä. En ikinä olisi mennyt naimisiin tupakoitsijan kanssa eikä kukaan läheisistä ystävistänikään polta. En pystyisi tupakoitsijan kanssa ikinä olemaan kaukaista tuttavaa läheisempi.
[/quote]
Voi mikä menetys!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 2 viikonloppua selvinpäin tänä vuonna, hain juuri Virosta lisää viinaa! Tupakkaa poltan vain kun dokaan. Ihanaa tänään taas korkki auki jihuu!!! Baariin menen

Vierailija
45/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:46"] Tällä palstallahan ne kaikki alkoholistit ja narkit pyörii ku ei töissä käy niin kyllä aikaa riittää täällä pyörimiseen. Siitä seuraa se että ne tulee tänne puolustelemaan tekojaan. Ja ovat muka parempia ihmisiä kuin maahanmuuttajat jotka sossun rahoilla elää. Jokainen joka tähän painaa alapeukun, voidaan katsoa tälläiseksi ihmiseksi.  [/quote] Mä en ole työtön, silti mulla on toisinaan aikaa täällä palstalla pyöriä. Mutta entäpä sinä, ilmeisesti olet työtön alkkisnarkki? Sellaisiahan sinun mielestä on ihmiset jotka joutavat pyöriä täällä puolustelemassa tekojaan. Onnea sulle. [/quote] Onhan täällä paljon työssäkäyviä alkoholiriippuvaisiakin, kuten sinä. Onnea myös sinulle ja perheellesi. T. ei ap

[/quote]

Voi kuule, kun en voisi käyttää alkoholia vaikka haluaisin. Silti mulla on parempaa tekemistä kun paasata muiden alkoholinkäytöstä. Että se siitä riippuvuudesta.

Vierailija
46/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:24"]

Tällä palstallahan ne kaikki alkoholistit ja narkit pyörii ku ei töissä käy niin kyllä aikaa riittää täällä pyörimiseen. Siitä seuraa se että ne tulee tänne puolustelemaan tekojaan. Ja ovat muka parempia ihmisiä kuin maahanmuuttajat jotka sossun rahoilla elää. Jokainen joka tähän painaa alapeukun, voidaan katsoa tälläiseksi ihmiseksi. 

[/quote]

Mä en ole työtön, silti mulla on toisinaan aikaa täällä palstalla pyöriä. Mutta entäpä sinä, ilmeisesti olet työtön alkkisnarkki? Sellaisiahan sinun mielestä on ihmiset jotka joutavat pyöriä täällä puolustelemassa tekojaan. Onnea sulle.

[/quote]

Ei pahalla mutta ei kovin hyvälläkään mutta oletko ihan uuno? En nyt meinannu että täällä jokainen on alkoholisti/ nisti mikä lie. Hanki aivot. Vaan että ne puolustelee täällä itteään. Alkoholisti on siis semmoinen joka juo useamman kerran viikossa alkoholia humalaan asti. Sen minä luettelen alkoholistiksi. Yleensä työssäkäyvillä ei ole mahollisuutta juoda usempaa kertaa viikossa kun töissäkin pitäisi olla skarppina. Narkkari on semmoinen joka on jäänyt koukkuun huumeisiin.

[/quote]

Mä tiedän mikä on narkkari. Mulla oli sukulainen joka oli narkkari, huomaa mennyt aikamuoto. Sen lisäksi mun isä oli alkoholisti, alkoholisoitui äidin kuoleman jälkeen.  Kerrohan millä kristallipallolla sinä katsot täällä että kuka puolustelijoista minkäkin verran juo? 

Vierailija
47/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ymmärtää ihmisiä joita jaksaa näin paljon kiinnostaa toisten juomiset ja polttamiset. Ehkä jos kokeilis omaa elämää välillä?

Vierailija
48/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:26"]

[/quote]

Vaikuttaa. Hyi, että inhoan niitä löyhkääjiä. En ikinä olisi mennyt naimisiin tupakoitsijan kanssa eikä kukaan läheisistä ystävistänikään polta. En pystyisi tupakoitsijan kanssa ikinä olemaan kaukaista tuttavaa läheisempi.

Vierailija
49/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hik

Vierailija
50/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä tiedän mikä on narkkari. Mulla oli sukulainen joka oli narkkari, huomaa mennyt aikamuoto. Sen lisäksi mun isä oli alkoholisti, alkoholisoitui äidin kuoleman jälkeen.  Kerrohan millä kristallipallolla sinä katsot täällä että kuka puolustelijoista minkäkin verran juo? 

[/quote]

Voi kuule on munkin sukulaisissa narkkareita ja juoppoja. En vaan silti jaksa arvostaa sossupummeja. Jos haluaa ittensä hengiltä juoda tai pilata ittensä huumeil ja kuolla niihin ni se on heidän valintansa. Siltikään ei tarvi tulla tänne mesoomaan että kui oikeutettua se on kun heillä nyt on sitä ja on tätä ja tota. En ikinä puolustele alkoholistia tai narkkaria. Oli se sit mun oma äiti, isä tai kaiman serkku. Äitini on mulle rakas silti vaikka en hänen alkoholisuuttansa puolustele, jos siis olisi alkoholisti

Vierailija
51/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:26"]

[/quote]

[/quote]

Entä, jos joku esim nuoruudessaan tupakoinut ystäväsi joutuisi todella rankkaan elämäntilanteeseen, jonka seurauksena alkaisi uudelleen polttamaan? Tai vaikka joku sisaruksistasi tai ystävisäsi menisi naimisiin tupakoitsijan kanssa? Joskus on vain pakko sietää toisen ikäviäkin tapoja, ja lopulta, määrittääkö joku tupakointi koko ihmisen? 

Itse enpolta enkä pidä tupakointia järkevänä tai puolustettavana, mutta en myöskään voisi koskaan ajatella noin mustavalkoisesti. Siinä saattaa pahimmassa tapauksessa menettää tärkeitä ihmisiä elämästään. 

Vierailija
52/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa ymmärtää. Justiinsa kuuntelin kun bussin takapenkeillä lojui nelikymppisiä (tai nuorempia, rankka elämä??) narkkari-deekuja ja jutut oli tasoa vankila, tapot, onkse vielä elossa, ammuttiin aivot seinään, tulee mulle soittelee poskea, voisin tällä vetästä aataminomenan ulos siltä.... että kyllä on juttujen tasosta päätellen jääty jonnekin 13-vuotiaan koviksen maailmaan ja aivot pilattu aineilla. Ei tuollaisista todellakaan tule enää mitään yhteiskunnan eläjiä, joista olisi hyötyä - edes ojankaivuutöissä. 

Ratkaisu olisi: laivattaisiin tuollaiset turhimukset yksinäiselle saarelle jonnekin Harmajan majakan taa ja sinne iso lasti viinaa, ruokaa ja huumeita. Ne siellä hoitelisivat toisensa tappelemalla siitä päivän huumeannoksesta ja pim:  narkkariongelma olisi hoidettu. Eikä enää tarvitsisi satsata hoitoihin, vankilapaikkoihin, psykiatreihin, sosiaaliviranomaisiin, vaan he voisivat keskittyä todellisten, autettavissa olevien ihmisten asioihin.

En myöskään tajua näitä Oulun vauvasurmaajan tapaisia, jotka lyöttäytyvät yhteen miesten kanssa, jotka painostavat ja hakkaavat. Miksei ne vain lähde kävelemään?? Mikä pakko on elää tuollaisessa huonossa suhteessa? Elämä on omia valintoja ja aina voi tehdä muutoksia.

Vierailija
53/53 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan jonnekin Siperiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi