Mihin kellonaikaan veronpalautukset napsahtaa tilille?
Kommentit (91)
jos tilitiedot oikein ovat verottajalla tiedossa.
nÀy mullakaan nordeassa. Tosin ei ikinÀ mitkÀÀn muutkaan maksut nÀy ennen ku aamulla vasta (tai tarkkaa aikaa en tietty osaa sanoa ku en koskaan oo koko yötÀ jaksanu kytÀtÀ...) mut verattuna esim. Op; siel nÀkyy aina maksut odottamassa jo edellisenÀ pÀivÀnÀ, siis jos on maksettu etukÀteen tietyllÀ arvipÀivÀllÀ...
Itekkin tÀÀllÀ odottelen jÀnnittyneenÀ, muistaakseni pitÀis tulla palautuksia ja tilinron ilmoitin ajoissa...
Nordeassa. Pirullista kun kyttÀsin koko illan, jotta oisin helpottanut aamua ja maksanut kaikki laskut pois. Mut en kyl tÀllasen asia takia pankkia vaihda. Nordea on muuten ihan hyvÀ.
Olisivat sitten lÀhteneet tililtÀ kun on katetta.
Kohta loppuu numerot Solo-tunnuksista, prkle
Ei viel 4.50 tilillÀ. Nordea tili onko muita jotka eivÀt ole saaneet tilille?
Joo. Hp koko nordea, tarkistin juuri ettÀ verotuspÀÀtöksessÀ oli oikea tilinumero. >:(
Klo. 5.10 ei vielÀkÀÀn Nordean tilillÀ
KyllÀ ne tulee aamu 8 mennessÀ. T. Nordean entinen asiakas :D
SÀÀstöpankkiin ei myöskÀÀn ole tullut ettÀ ei se pelkkÀ nordea töki!
MihinkÀ aikaan ne voi tulla viimeistÀÀn tilille?
juu ei tÀÀllÀkÀÀn vielÀ rahoja nÀy, nordean asiakas
No ei mulla ainakaan nÀy OPssÀ vielÀ. LehdissÀ kyllÀ sanottiin, ettÀ veronpalautukset tulevat tileille tÀmÀn pÀivÀn aikana, joten odottelen kÀrsivÀllisesti.
nro 18 soitti Nordean asiakaspalveluun ja kuulemma tulee pÀivÀn aikana. VITTU!!!
Nordean tilin omistaja tÀÀllÀkin ja ei nÀy :D ehdin jo huolestua mutta jos muilla sama vika ni odotellaan sitten.
joo. Helpottavaa, ettÀ muillakin Nordean asiakkailla sama juttu. Nordea mokaillut paljon. odotellaan. t.nro 18
Olen ystÀvÀlle velkaa ja ruokaakin pitÀis saada. Toivon et aamulla tulee ettei pinna pala.
ei mulle vaan vielÀ ole saapunut :S