Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kellonaikaan veronpalautukset napsahtaa tilille?

Vierailija
03.12.2009 |

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nordeaa kayttavat saaneet jo palautuksia?

Oli tullut kun katsoin joskus aamu seitsemÀltÀ.

Vierailija
42/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nordeaa kayttavat saaneet jo palautuksia?

Minulla ainakin nÀkyi kello 8 kun tarkastin, en tiedÀ mihin aikaan tuli.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€ merkitystĂ€ mihin aikaan pĂ€ivĂ€stĂ€  tulee? KyllĂ€ ne laskut voi maksaa mihin aikaan tĂ€nÀÀn tahansa ja saavat saman arvopĂ€ivĂ€n. Mihin sitĂ€ rahaa aamuyöstĂ€ tarvitsee? Vai oletteko viihteellĂ€ ja ette saa juomia maksettua?

Vierailija
44/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai tÀnÀÀnkö ne tulee? Muistin ettÀ vasta kuun vaihteen jÀlkeen.

Vierailija
45/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos on tiistaiyönÀ viihteellÀ, niin on kyllÀ muitakin murheita kuin veronpalautukset.

Vierailija
46/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Klo 6 nÀkyi, todella tarvitsin rahat.

Vierailija
47/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItellĂ€ mĂ€tkyjĂ€ noin 500 eur, mutta ei  haittaa, tilillĂ€ makaa 20 000 eur ylimÀÀrĂ€istĂ€ ja mietin, ettĂ€ mitĂ€hĂ€n sillĂ€ ostaisi.

Vierailija
48/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItellĂ€ mĂ€tkyjĂ€ noin 500 eur, mutta ei  haittaa, tilillĂ€ makaa 20 000 eur ylimÀÀrĂ€istĂ€ ja mietin, ettĂ€ mitĂ€hĂ€n sillĂ€ ostaisi.

No maksa nyt ensin ne mÀtkyt!

Vierailija
49/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on tilillĂ€ 20 000€ ja tuli vielĂ€ veronpalautuksia 500€.

SÀÀstÀn, en osta mitÀÀn.

Vierailija
50/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tiistaiyönÀ viihteellÀ, niin on kyllÀ muitakin murheita kuin veronpalautukset.

Joo, automaattisestihan sitÀ on rapajuoppo jos viihteilee tiistaiyönÀ. MinÀ olin esim. koko viikonlopun töissÀ, ja vapaapÀivÀni osuvat nyt viikolle. Olen varmaan rapajuoppo jos haluan viihteillÀ vapaapÀivinÀni.

Vierailija
51/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten veronpalautukset huomioidaan toimeentulotuessa? Minulle tulee toimeentulotuki joulukuussa ja tammikuussa ja noiden pÀÀtösten mukaan saan aivan saman tuen kuin aina ennenkin. Veronpalautuksia ei ole siten huomioitu mitenkÀÀn. Olisiko minun pitÀnyt ilmoittaa jotenkin, ettÀ saan veronpalautuksia? En minÀ edes muistanut koko asiaa hakemusta tehdessÀni, eikÀ minulta missÀÀn vaiheessa ole kysytty mitÀÀn paperia veronpalautuksista. Verotiedot toki olen lÀhettÀnyt heille ja kyllÀhÀn he itsekin voivat tuosta laskea paljonko minulle pitÀisi tulla palautuksia, koska olen työtön ja saan joka kuukausi samat tuet.

KyllĂ€hĂ€n he tietĂ€vĂ€t, ettĂ€ veronpalautukset tulevat tĂ€hĂ€n aikaan, joten jos niillĂ€ olisi merkitystĂ€ toimeentulotukeen, niin kai he olisivat sitten vaatineet verolaskelman nĂ€htĂ€vĂ€kseen. 

Vierailija
52/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, automaattisestihan sitÀ on rapajuoppo jos viihteilee tiistaiyönÀ. MinÀ olin esim. koko viikonlopun töissÀ, ja vapaapÀivÀni osuvat nyt viikolle. Olen varmaan rapajuoppo jos haluan viihteillÀ vapaapÀivinÀni.

Eikö tuo ole aika tylsÀÀ ryypĂ€tĂ€ tyhjĂ€ssĂ€ baarissa tai baarissa, jossa on lĂ€hinnĂ€ alkoholisteja? 

Vierailija
53/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla nÀkyi Op:n tilillÀ jo klo 00:35

Vierailija
54/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nykyiset maksujĂ€rjestelmĂ€t (SEPA), joiden mukaan maksuliikenne esimerkiksi kotimaisten pankkien vĂ€lillĂ€ menee ovat sellaiset, ettĂ€ esimerkiksi veronpalautukse t( jotka tosiaan Osuuspankin kautta kaikkiin muihin pankkeihin maksetaan) eivĂ€t ole tileillĂ€ heti puolen yön jĂ€lkeen. Ennen maksut menivĂ€tkin nĂ€in, mutta eivĂ€t enÀÀ. Verohallinnon sivuillakin kerrotaan, ettĂ€ veronpalautukset maksetaan pĂ€ivĂ€n XX aikana tileille, mikĂ€li Verohallinnolla on saajan oikea tilinumero. Muussa tapauksessa palautukset voi hakea OP:n konttorista maksuosituksena.

t. pankissa työskentelevÀ

Vierailija
55/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten veronpalautukset huomioidaan toimeentulotuessa? Minulle tulee toimeentulotuki joulukuussa ja tammikuussa ja noiden pÀÀtösten mukaan saan aivan saman tuen kuin aina ennenkin. Veronpalautuksia ei ole siten huomioitu mitenkÀÀn. Olisiko minun pitÀnyt ilmoittaa jotenkin, ettÀ saan veronpalautuksia? En minÀ edes muistanut koko asiaa hakemusta tehdessÀni, eikÀ minulta missÀÀn vaiheessa ole kysytty mitÀÀn paperia veronpalautuksista. Verotiedot toki olen lÀhettÀnyt heille ja kyllÀhÀn he itsekin voivat tuosta laskea paljonko minulle pitÀisi tulla palautuksia, koska olen työtön ja saan joka kuukausi samat tuet.

KyllĂ€hĂ€n he tietĂ€vĂ€t, ettĂ€ veronpalautukset tulevat tĂ€hĂ€n aikaan, joten jos niillĂ€ olisi merkitystĂ€ toimeentulotukeen, niin kai he olisivat sitten vaatineet verolaskelman nĂ€htĂ€vĂ€kseen. 

Toimeentulotuessa veronpalautus olisi pitÀnyt laskea tuloksi, jos sitÀ ei ulosmitata. Jos olet vaihtanut kuntaa 2016 aikana, niin veronpalautus tai jÀlkivero ei nÀy toimeetulotuen jÀrjestelmÀssÀ. TÀmÀ on toinen mahdollinen syy, miksi sitÀ ei huomioitu.

Vierailija
56/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joko on tullut teille rahat tilille? 

Ei viitsis lĂ€hteĂ€ pankkiin kĂ€velemÀÀn kilometrien pÀÀhĂ€n kun ei ihan varmasti tiedĂ€, ettĂ€ joko on tullut rahat tilille.  Tulee turha reissu, kun ei sitten voi kaupassakaan kĂ€ydĂ€, mikĂ€li ei ole tulleet.

Vierailija
57/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuli ja meni, yhdeltÀ yöllÀ :D

Vierailija
58/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole nÀkynyt ,tili Nordeassa

Vierailija
59/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aamulla oli tilillÀ n. Klo 8. 00. Tili nordeassa.

Vierailija
60/91 |
29.11.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aamulla tilillÀ, nordean asiakas.