Mihin kellonaikaan veronpalautukset napsahtaa tilille?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Onko nordeaa kayttavat saaneet jo palautuksia?
Minulla ainakin nÀkyi kello 8 kun tarkastin, en tiedÀ mihin aikaan tuli.
MitÀ merkitystÀ mihin aikaan pÀivÀstÀ tulee? KyllÀ ne laskut voi maksaa mihin aikaan tÀnÀÀn tahansa ja saavat saman arvopÀivÀn. Mihin sitÀ rahaa aamuyöstÀ tarvitsee? Vai oletteko viihteellÀ ja ette saa juomia maksettua?
Ai tÀnÀÀnkö ne tulee? Muistin ettÀ vasta kuun vaihteen jÀlkeen.
Jos on tiistaiyönÀ viihteellÀ, niin on kyllÀ muitakin murheita kuin veronpalautukset.
Klo 6 nÀkyi, todella tarvitsin rahat.
ItellÀ mÀtkyjÀ noin 500 eur, mutta ei haittaa, tilillÀ makaa 20 000 eur ylimÀÀrÀistÀ ja mietin, ettÀ mitÀhÀn sillÀ ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
ItellÀ mÀtkyjÀ noin 500 eur, mutta ei haittaa, tilillÀ makaa 20 000 eur ylimÀÀrÀistÀ ja mietin, ettÀ mitÀhÀn sillÀ ostaisi.
No maksa nyt ensin ne mÀtkyt!
Mulla on tilillĂ€ 20 000⏠ja tuli vielĂ€ veronpalautuksia 500âŹ.
SÀÀstÀn, en osta mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tiistaiyönÀ viihteellÀ, niin on kyllÀ muitakin murheita kuin veronpalautukset.
Joo, automaattisestihan sitÀ on rapajuoppo jos viihteilee tiistaiyönÀ. MinÀ olin esim. koko viikonlopun töissÀ, ja vapaapÀivÀni osuvat nyt viikolle. Olen varmaan rapajuoppo jos haluan viihteillÀ vapaapÀivinÀni.
Miten veronpalautukset huomioidaan toimeentulotuessa? Minulle tulee toimeentulotuki joulukuussa ja tammikuussa ja noiden pÀÀtösten mukaan saan aivan saman tuen kuin aina ennenkin. Veronpalautuksia ei ole siten huomioitu mitenkÀÀn. Olisiko minun pitÀnyt ilmoittaa jotenkin, ettÀ saan veronpalautuksia? En minÀ edes muistanut koko asiaa hakemusta tehdessÀni, eikÀ minulta missÀÀn vaiheessa ole kysytty mitÀÀn paperia veronpalautuksista. Verotiedot toki olen lÀhettÀnyt heille ja kyllÀhÀn he itsekin voivat tuosta laskea paljonko minulle pitÀisi tulla palautuksia, koska olen työtön ja saan joka kuukausi samat tuet.
KyllÀhÀn he tietÀvÀt, ettÀ veronpalautukset tulevat tÀhÀn aikaan, joten jos niillÀ olisi merkitystÀ toimeentulotukeen, niin kai he olisivat sitten vaatineet verolaskelman nÀhtÀvÀkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, automaattisestihan sitÀ on rapajuoppo jos viihteilee tiistaiyönÀ. MinÀ olin esim. koko viikonlopun töissÀ, ja vapaapÀivÀni osuvat nyt viikolle. Olen varmaan rapajuoppo jos haluan viihteillÀ vapaapÀivinÀni.
Eikö tuo ole aika tylsÀÀ ryypÀtÀ tyhjÀssÀ baarissa tai baarissa, jossa on lÀhinnÀ alkoholisteja?
Mulla nÀkyi Op:n tilillÀ jo klo 00:35
Nykyiset maksujÀrjestelmÀt (SEPA), joiden mukaan maksuliikenne esimerkiksi kotimaisten pankkien vÀlillÀ menee ovat sellaiset, ettÀ esimerkiksi veronpalautukse t( jotka tosiaan Osuuspankin kautta kaikkiin muihin pankkeihin maksetaan) eivÀt ole tileillÀ heti puolen yön jÀlkeen. Ennen maksut menivÀtkin nÀin, mutta eivÀt enÀÀ. Verohallinnon sivuillakin kerrotaan, ettÀ veronpalautukset maksetaan pÀivÀn XX aikana tileille, mikÀli Verohallinnolla on saajan oikea tilinumero. Muussa tapauksessa palautukset voi hakea OP:n konttorista maksuosituksena.
t. pankissa työskentelevÀ
Vierailija kirjoitti:
Miten veronpalautukset huomioidaan toimeentulotuessa? Minulle tulee toimeentulotuki joulukuussa ja tammikuussa ja noiden pÀÀtösten mukaan saan aivan saman tuen kuin aina ennenkin. Veronpalautuksia ei ole siten huomioitu mitenkÀÀn. Olisiko minun pitÀnyt ilmoittaa jotenkin, ettÀ saan veronpalautuksia? En minÀ edes muistanut koko asiaa hakemusta tehdessÀni, eikÀ minulta missÀÀn vaiheessa ole kysytty mitÀÀn paperia veronpalautuksista. Verotiedot toki olen lÀhettÀnyt heille ja kyllÀhÀn he itsekin voivat tuosta laskea paljonko minulle pitÀisi tulla palautuksia, koska olen työtön ja saan joka kuukausi samat tuet.
KyllÀhÀn he tietÀvÀt, ettÀ veronpalautukset tulevat tÀhÀn aikaan, joten jos niillÀ olisi merkitystÀ toimeentulotukeen, niin kai he olisivat sitten vaatineet verolaskelman nÀhtÀvÀkseen.
Toimeentulotuessa veronpalautus olisi pitÀnyt laskea tuloksi, jos sitÀ ei ulosmitata. Jos olet vaihtanut kuntaa 2016 aikana, niin veronpalautus tai jÀlkivero ei nÀy toimeetulotuen jÀrjestelmÀssÀ. TÀmÀ on toinen mahdollinen syy, miksi sitÀ ei huomioitu.
Joko on tullut teille rahat tilille?
Ei viitsis lÀhteÀ pankkiin kÀvelemÀÀn kilometrien pÀÀhÀn kun ei ihan varmasti tiedÀ, ettÀ joko on tullut rahat tilille. Tulee turha reissu, kun ei sitten voi kaupassakaan kÀydÀ, mikÀli ei ole tulleet.
Tuli ja meni, yhdeltÀ yöllÀ :D
Aamulla oli tilillÀ n. Klo 8. 00. Tili nordeassa.
Aamulla tilillÀ, nordean asiakas.
Oli tullut kun katsoin joskus aamu seitsemÀltÀ.