Mihin kellonaikaan veronpalautukset napsahtaa tilille?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tiistaiyönÀ viihteellÀ, niin on kyllÀ muitakin murheita kuin veronpalautukset.
Joo, automaattisestihan sitÀ on rapajuoppo jos viihteilee tiistaiyönÀ. MinÀ olin esim. koko viikonlopun töissÀ, ja vapaapÀivÀni osuvat nyt viikolle. Olen varmaan rapajuoppo jos haluan viihteillÀ vapaapÀivinÀni.
No aika lÀhelle sitÀ juopon mÀÀritelmÀÀ kyllÀ pÀÀsee, jos on pakko pÀÀstÀ "viihteelle" heti kun on vapaata. Etenkin jonakin tiistaina, jolloin missÀÀn ei ole ketÀÀn. Mene hoitoon kun on vielÀ aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten veronpalautukset huomioidaan toimeentulotuessa? Minulle tulee toimeentulotuki joulukuussa ja tammikuussa ja noiden pÀÀtösten mukaan saan aivan saman tuen kuin aina ennenkin. Veronpalautuksia ei ole siten huomioitu mitenkÀÀn. Olisiko minun pitÀnyt ilmoittaa jotenkin, ettÀ saan veronpalautuksia? En minÀ edes muistanut koko asiaa hakemusta tehdessÀni, eikÀ minulta missÀÀn vaiheessa ole kysytty mitÀÀn paperia veronpalautuksista. Verotiedot toki olen lÀhettÀnyt heille ja kyllÀhÀn he itsekin voivat tuosta laskea paljonko minulle pitÀisi tulla palautuksia, koska olen työtön ja saan joka kuukausi samat tuet. Ellen sitten pÀÀtÀ hakea jotain lainaa heti paikkamaan menojani.
KyllÀhÀn he tietÀvÀt, ettÀ veronpalautukset tulevat tÀhÀn aikaan, joten jos niillÀ olisi merkitystÀ toimeentulotukeen, niin kai he olisivat sitten vaatineet verolaskelman nÀhtÀvÀkseen.
Toimeentulotuessa veronpalautus olisi pitÀnyt laskea tuloksi, jos sitÀ ei ulosmitata. Jos olet vaihtanut kuntaa 2016 aikana, niin veronpalautus tai jÀlkivero ei nÀy toimeetulotuen jÀrjestelmÀssÀ. TÀmÀ on toinen mahdollinen syy, miksi sitÀ ei huomioitu.
Juuri nÀin.. valitettavasti. Mulla ainakin tuet tippui kun sain veronpalautusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen aikaan huomenna 5.12 tulee veronpalautus tilille???
Seuraa sÀhköpostiasi - ilmoitus maksuajankohdasta tulee sinne.
Repesin :D
Vierailija kirjoitti:
Onkohan 00:00 jo tilillÀ?
MitÀ sillÀ rahalla keskiyöllÀ tekee??
Vierailija kirjoitti:
Tuli ja melkeenpÀ meni :D mut laskut ja lahjat ostettu joten nou hÀtÀ :)
Mites, vielÀtkö ostelet laskuja? Nyt olisi muutamat tarjolla vain eurosella?
MissÀ ne veronpalautusrahat viipyy?
F5 F5 F5 ihan kohta tulee F5 F5 F5
đ€Łđđ€Ł
Tuli ja melkeenpÀ meni :D mut laskut ja lahjat ostettu joten nou hÀtÀ :)