Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittusaatanaperkele. Pitäkää joulunne saatana.

Vierailija
18.12.2014 |

11&13-v tappalee aivan koko ajan. Koko perkeleen arki on yhtä huutoa, raivoamista ja tappelua. Ne on _kokoajan_ toistensa kimpussa. Mä yritän kaiken vapaa-aikani siivota, ja heti kun oon hetkenkin poissa (käyn töissä), täällä on aivan hirveä kaaos. Astioita on joka paikassa, roskat heitetään lattioille ja pöydille, vaatteet jää tasan siihen paikkaan missä ne on riisuttu. Kukaan ei tyhjennä tiskikonetta, täyttämisestä puhumattakaan. Kukaan ei vie vaatteita pyykkikoriin eikä puhtaita kaappeihin. Kukaan ei vittu sentään vie edes roskapussia, jos mä en sitä tee. 

Joka helvetin ilta kun tuun kotiin töistä, ilmoitetaan että huomiseksi tarvitaan kouluun karkkia ja sitä ja tätä ja tuota. Mikään, mikä kaapeista löytyy, ei kelpaa. Meni hermot ja revin niille joululahjaksi aikomani karkit paketista ja heitin nokan eteen.

Tämän kaiken ihanuuden lisäksi koko suku on tulossa tänne aatoksi. Mun niskaan jää yksin siivoamiset, kaupassa käynnit, ruuan laitot, kaikki. Kukaan ei ehdi tulla apuun kun käyvät töissä (aijaa, no niin mäkin, mut ei se mitään, toki mä jään lomalle tässä joten onhan mulla aikaa). Kukaan ei sanallakaan osoita että voisivat osallistua edes ruokakustannuksiin. Kyllähän mä pienestä palkastani ttu kaikki ruokin ja juotan.

Just tässä mietin, että taidan tarjota aattona vain porkkanalaatikkoa (sitä mitä halvimmalla saan) ja keittokinkkua paketista. Pitäkää joulunne, mua ei kiinnosta.

*itkupotkuraivarit*

Ja joo, turha tulla nillittämään että "voi lapsiraukkoja" ja "ei ihme että ovat tuommoisia kun SÄ oot noin sekaisin" jne. Puran raivoni tänne, en noihin vaikka sietäisivät kyllä kuulla kunniansa prkeleet.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet yh? Miksi sä epätoivoisesti yrität kaiken ajan vaan kotona siivota? Ole niiden kersojen kanssa, tehkää jotain,käykää jossain. Sit teet kertarykäsyllä sen siivouksen äärimmäisen angstin vallassa.

Vierailija
22/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia eikä mitään ylimääräistä tipu jos ei hommat hoidu lapsilta. Tiukka linja. Älä anna periksi vaikka määkivät.

Joulusyömingit nyyttäreinä. Sanot että joo voit osta kinkun jos muut tuo laatikoita, kaloja tai jälkkäriä. Tai mitä nyt syöttekin. Älä marttyyroi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no. Vedä nyt tää joulu vielä läpi ja ala sitten heti joulun jälkeen kasvattamaan lapsiasi paremmille tavoille :) Jos sinun ostamasi ruoka ei kelpaa, olkoot syömättä. Karkkia ja herkkuja jos haluaa, pitää omat jäljet siivota. Rahaa jos haluavat, saavat ansaita sen vaikka viemällä roskia ja tyhjentämällä tiskaria. Jatkuvasti turhasta kiukuttelijoille ei myöskään herkkuja anneta jne. Kyllä tuon ikäisiltä voi hyvin vaatia ihmismäistä käytöstä ja kotihommiin osallistumista.

Vierailija
24/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan itse kutsuivat itsensä. Minä oisin mieluiten viettänyt stressittömän (tai ainakin 90% pienemmällä stressimäärällä) joulun ihan vain itsekseni lasten kanssa.

Vierailija
25/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja niille SAA ja PITÄÄ räjähtää välillä jos ei hommat hoidu, ei ne siitä hajalle mene. Enemmän hallaa teet niille jos et ikinä pidä kuria.

RÄJÄHDÄ PERKLE JA HUUDA ETTÄ NYT STANA NE ROJUT OMILLEPAIKOILLEEN!

Vierailija
26/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:58"]Kuule ihan itse kutsuivat itsensä. Minä oisin mieluiten viettänyt stressittömän (tai ainakin 90% pienemmällä stressimäärällä) joulun ihan vain itsekseni lasten kanssa.
[/quote]

En ole aiempi kommentoija, mutta toi "kuule", särähti korvaan. Ei tartte tiuskia, ite alotit tän keskustelun. Ymmärrän, et joskus on paha päivä/viikko/kuukausi, mut en ymmärrä sitä, et se puretaa muihin.

Vierailija
27/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, olisit vaan sanonut suoraan! Nyrpeä emäntä ei ainakaan paranna kenenkään joulufiilistä

Vierailija
28/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko täällä on yrittää siivota, jos ei halua kaatopaikalla asua. Ihan valehtelematta kahden päivän siivomattomuuden jälkeen tää kämppä on jo kuin pommin jäljiltä. Mulla menee aina kaikki vapaapäivät siihen, että saan asunnon näyttämään ihmisasumukselta.

Ja on noita yritetty kasvattaa, mutta ilmeisen huonolla tuloksella sitten. Jäähyt, palkinnot, keskustelut, kotiarestit, huutamiset - ei auta. Ainoa mitä en oo testannut on selkäsauna ja tukkapöllyt (ja ei, en aio edes kokeilla).

Vierailija
29/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, että ei sovikaan tulla. Et jaksa, ei huvita. Anna olla mitä mieltä tykkäävät.

Vierailija
30/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tulee puhe vieraiden kanssa joulusta ja jos kysyvät voivatko tuoda jotain niin sano rehellisesti että kiva, tuokaa vaikka xxx.

Vierailija
31/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:58"]Kuule ihan itse kutsuivat itsensä. Minä oisin mieluiten viettänyt stressittömän (tai ainakin 90% pienemmällä stressimäärällä) joulun ihan vain itsekseni lasten kanssa.
[/quote]
En sano vittuillakseni, vaan ihan ystävällisen neuvon annan. Opettele sanomaan EI. Mun elämä helpotti huomattavasti kun sen taifon vihfoin opettelin enkä enää tee niinku muut haluaa.

Vierailija
32/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niilla mitään diagnooseja? Ovatko aina olleet tottelemattomia ja siivottomia?

Vierailija
33/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:58"]Kuule ihan itse kutsuivat itsensä. Minä oisin mieluiten viettänyt stressittömän (tai ainakin 90% pienemmällä stressimäärällä) joulun ihan vain itsekseni lasten kanssa.
[/quote]
En sano vittuillakseni, vaan ihan ystävällisen neuvon annan. Opettele sanomaan EI. Mun elämä helpotti huomattavasti kun sen taifon vihfoin opettelin enkä enää tee niinku muut haluaa.
[/quote]
Jaaha, puhelimella näpyttäessä meni näköjään d ja f sekaisin. Eli taidon ja vihdoin :D

Vierailija
34/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kutsuivat? Ja sinä et osannut sanoa: tervetuloa, mitäs jos toisit vaikka koko porukalle porkkanalaatikot? Ja seuraavalle jotakin muuta...

Vierailija
35/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyttärit-idea oli hyvä. Lähetä vaikka tekstarilla jotain tyyliin "niin tuotko kinkun vai porkkanalaatikon Sirpa?" tai "rosolli puuttuu, voisit tuoda sen Tanja" tms niin kuin olisi itsestäänselvyys että he tuovat osan ruoista. Jos kerran kutsuu itsensä jonnekin vieraaksi niin ei voi todellakaan odottaa että sinä teet kaiken.

Vierailija
36/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinko minä tämän :D samanikäisiä samanlaiset täällä ja sama meininki paitsi ettei meille tule jouluna ketään, onneksi. Kasvatettu on mutta ikä on suoraan saat*nasta. Sympatiat sinulle ap! Täällä mamma juuri siivosi melkein tunnin keittiötä ja tyypit makaa kännykät kädessä sohvalla ja mitään ei auta. Lapsia on erilaisia. Meillä toisella lievä poikkeama ja toinen pahassa murrosiässä. Ei jaksa tapella joten teen itse .

Vierailija
37/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa mulle tuli K-Supermarketin mainos tuohon aloituksen alapolelle., :D
http://aijaa.com/isxXNr

Vierailija
38/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kurinpalautus kersoille heti! Ja kersat siivousavuksi. Uhkaat heittää lahjat roskiin ja tehdä ls-ilmon heistä.

Sukulaisille laitat tilinumerosi ja ehdotuksen summasta (per pääluku), jonka laittavat rahaa, jolla ostat jouluruoat. Ostat valmiina kaiken mahdollisen ja ylimääräisellä rahalla menet pari päivää ennen aattoa johonkin day span:n kasvo- ja vartalohoitoon. Niin olet jouluna kaunis ja rentoutunut ilman liikoja stressiä.

Vierailija
39/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisit sopivasti mahataudissa aatonaattona? Tärkeitä sukulaisia jos olettavat että pienituloisen yksinhuoltajan tulisi kustantaa heidän jouluruokansa. Lapsesi ovat melko normaaleja. Saavatko viikkorahaa? Jos saavat niin laita ehdoksi siivoukseen osallistuminen.

Vierailija
40/70 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä niitä lapsia pitäis ihan kasvattaa. Niiltä voi ihan vaatia osallistumista kotitöihin ja omien jälkien korjaamiseen. Niin tiukat sanktiot että tottelevat. Esim pelikielto/kotiaresti mikä nyt onkaan. Tai leluja pois, mikä nyt tärkeää onkin, kännykkä? On kyllä ihan oma vika jos et oo velvoittanut kotitöihin osallistumaan.