Olen niin rupsahtanut etten kykene enää seksiin
Nyt se sitten tapahtui, annoin miehelle pakit. En muista koskaan ennen antaneeni 13v suhteen aikana. Naamani roikkuu niin pahasti että näytän 60-vuotiaalta 35-vuotiaana, väsyttää ja itkettää kun vauvan takia en saa yöllä nukuttua ja mietin vain kaikkea ikävää, mitä mies on joskus minusta (ulkonäöstäni) sanonut ja joskus on ollut myös haluttomuutta miehen puolelta. Mutta nyt tuntuu siltä, etten tosiaan kykene enää seksiin enkä taida kestää katsoa enää peiliinkään.
Kommentit (65)
Niin mitä mun pitäisi mielestänne tehdä? Miehen mielestä mun vain pitäisi lopettaa menneiden ikävien asioiden muisteleminen. Ap
Mulla sama fiilis. Vauva ei enää valvota mutta kärsin pahasta unettomuudesta. Olen aivan poikki ja lääkkeet vain pahentavat oloa. Haluisin pystyä nukkumaan ihan ilman mitään troppeja. Aamulla olen järkyn näköinen kun nousen enkä muista, milloin olisin viimeksi tuntenut itseni viehättäväksi. Mieheni ei sama ulkonäöstäni mitään rumaa mutta ei kyllä enää kehukaan. Olen aivan hajalla.
Tsemppiä sulle. Yritetään jaksaa.
Tuollainen on henkistä väkivaltaa pahimmillaan. Älä alistu. Sinulla on oikeus tuntea itsesi kauniisi parisuhteessa.