Olen niin rupsahtanut etten kykene enää seksiin
Nyt se sitten tapahtui, annoin miehelle pakit. En muista koskaan ennen antaneeni 13v suhteen aikana. Naamani roikkuu niin pahasti että näytän 60-vuotiaalta 35-vuotiaana, väsyttää ja itkettää kun vauvan takia en saa yöllä nukuttua ja mietin vain kaikkea ikävää, mitä mies on joskus minusta (ulkonäöstäni) sanonut ja joskus on ollut myös haluttomuutta miehen puolelta. Mutta nyt tuntuu siltä, etten tosiaan kykene enää seksiin enkä taida kestää katsoa enää peiliinkään.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:40"]On mulla persekin roikkuva, mies on jopa sanonut sitä ällöksi. Ap
[/quote]
No sulla on kusipää mies. Ei sellainen seksiä tarvitsekaan.
Hyvä ruoka-parempi mieli. Unta ja hieronta.sauna ja kosteusvoide. Pari lasiä viiniä.
-> maailma on paaaaaaaaljon parempi paikka :)
Muakin harmittaa rupsahdus. Pitäis tavata ihana rakas salarakkaani 4 vuoden tauon jälkeen tammikuussa. Enkä taida kyetä. Masentavaa.
Joo, luulenpä, että tässä ulkonäöllä ei ole paljoakaan merkitystä vaan sulla on nyt vaan kriisi ja kanavoit ahdistuksesi siihen, että olisit muka jotenkin poikkeuksellisen rupsahtanut. Olet nyt vauvahormonien sekoittamassa, univelkaisessa, ehkä yksinäisessäkin mielentilassa keskellä suurta elämänmuutosta. Mitäs jos antaisit asioitten nyt vaan kehittyä rauhassa, lopettaisit itsesäälittelyn ja huolehtisit sekä vauvasta ja omasta hyvästä olostasi ykkösasiana. Seksille on aikaa ja tilaa (etenkin henkistä tilaa!) sitten myöhemmin kun tilanne on tasoittunut ja vauva vähän kasvanut.
ap, otatko seksissä vain suihin? vai miten mies näkee vaan sun valahtaneen naaman?
Mulla ei ole mikään kohta katseen kestävä seksissä enkä oikeasti kykene enää seksiin. Ap
yhyy! voi voi.
nyt heti kasvojenkohotukseen, rasvaimuun, silikoonia sinne, botoxia tänne, ...
jos barbilta näyttää haluat
Häpeät ulkonäköäsi liian paljon, sinun pitäisi opetella siitä häpeästä irti. Ei ole viisasta yrittää vertailla itseäsi ulkonäön osalta muihin naisiin. Jos miehesi pitäisi sinua rumana niin hän varmaan kertoisi siitä suoraan sinulle tai ei haluaisi lainkaan seksiä sinun kanssasi. Jos jatkat pihtaamista ja itsesi häpeämistä niin voi olla mies saattaa ruveta pettämään sinua tai pahemmassa tapauksessa harkitsemaan kokonaan sinusta/perheestä eroamista.
No mitäköhän se pettäminen tässä haittaisi edes...ap
Huoh, onneksi itse pääsin tuosta suosta. Siellä ei oikeasti ole kiva olla :(
Mutta kyllä sieltä pääsee, vaatii vaan hitokseen töitä. Tsemppiä!
En muuten usko että olisin missään suossa jos mies ei ikinä olisi sanonut ulkonäöstäni mitään negatiivista. Mutta kun on. Enkä nyt pysty ajattelemaan kuin niitä kaikkia sanomisia, vaikka on sanonut positiivistakin ja tosiaan niitä aloitteitakin tehnyt. Ap
Hanki rakastaja. Sano miehelle että sen vuoro hoitaa vauvaa että saat etsittyä itsellesi sivusuhteen. Tuohan olisi aivan ymmärrettävää jos ap olisi mies...
Mä niin tiedän ton tunteen! Mies on kuin joku antiikin jumalpatsas ja mä olen rupsahtanut, lihava ja selluliittinen lehmä! Yritä siinä nyt sitten tuntea itsensä seksikkääksi ja haluttavaksi. Ei vaan pysty. :-(
Taidat itse tietää syyn. Mies saa jo muutenkin epävarman epähehkeässä elämäntilanteessa olevan ulkomuotosi tuntumaan rumalta. Miehen ja naisen tulee vahvistaa toistensa itsetuntoa ja miehen tehtävä erityisesti on saada nainen tuntemaan olonsa kauniiksi. Vähintään hyVin kauniiksi ja rakkaaksi oman miehensä silmissä. Tuo mies ei ole sinulle hyväksi. Ansaitset jonkun arvostavamman.
Ikävä mies. Kerro sille mitä sen dissaus on sun itsetunnolle tehnyt.
taitaa ap ja miehensä olla aika nuoria ja elämä pyörivän kaikessa pinnallisessa.
siperia opettaa heitäkin vielä
Kyllä se on henkinen hyvinvointi mikä sinulla mättää eikä ulkonäkö. Kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen.
Laita mies valvomaan vauvan kanssa muutama yö ja nuku itse. Syö hyvin, ulkoile ja aloita vitamiinikuuri. Prinsessa sinussa herää henkiin.