Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa lapsille

Vierailija
15.01.2015 |

Ja erityisesti nuoremmalle, joka on 5v. Huutaa ihan pienistäkin asioista. Vanhempi lapsi kertoi isän olevan ihan raivopää kun minä en ole kotona. Olen puhunut miehelle asiasta, mutta ei auta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihellä peli poikki. Ellei äijän huuto lopu, niin vätys lähtee ulkoruokintaan. Sinä asetat rajat ja puolustat lapsiasi. Jatkuva lapsille rääkyminen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
2/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisiko mies apua stressiin/masennukseen? Lääkärille? Terapiaan? Johonkin vertaistukiryhmään? Tai vaan arjen järjestelemistä kevyemmäksi? Työajat, viihtyykö töissään? Onko asiat muuten tasapainossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai huutamisen takia voi erota.. Vai voiko? En mä häntä rakasta, mutta olen kiintynyt häneen.. Ap

Vierailija
5/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:30"]

Ei kai huutamisen takia voi erota.. Vai voiko? En mä häntä rakasta, mutta olen kiintynyt häneen.. Ap

[/quote]

Tietysti voi. Sanot että pakkaa tavaransa ja varoo ettei ovi paiskaa mennessä nilkoille. Oppiipahan olemaan...

Vierailija
6/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No minä kyllä olisin voinut. Ei siinä enää ollut rakkauttakaan mukana tipan tippaa. Kaikki kunnioitus oli minulta mennyt. Mikään ole niin paskamaista kuin lapsille huutaminen, eikä sellaista miestä oikein voi arvostaa tai rakastaa.

Vierailija
7/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 13 olet kyllä oikeassa. Eikä siinä huutamisessa ole mitään järkeä. Lapsetkaan ei kunnioita. Ap

Vierailija
8/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:37"]

[/quote]

No minä kyllä olisin voinut. Ei siinä enää ollut rakkauttakaan mukana tipan tippaa. Kaikki kunnioitus oli minulta mennyt. Mikään ole niin paskamaista kuin lapsille huutaminen, eikä sellaista miestä oikein voi arvostaa tai rakastaa.

[/quote]

Mun äiti huusi mulle, kun olin pieni, ja ainoa lapsi. Äiti oli yh. Ei ketään puolustamassa mua. Edelleen nyt aikuisena odottaa, että kunnioitan ja rakastan häntä. 

Mäkin huudan joskus mun lapsille. Ehkä ap:n miehen äiti oli kusipää. 

Vierailija
9/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltisti puhuvat haukkuu kumppaniaan kusipääksi tms? :(

Vierailija
10/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan joko masentunut tai stressaantunut, ehkä molempia. Minä ja lapseni kärsimme raivohullusta miehestä vuosia. Sillä oli työnarkomaniasta johtuva univaje ja hirveä stressi. Muutenkin on äkkipikainen luonne, mutta 'normaalitilassa' ei ole ihan hirviö. Olisi pitänyt erota silloin kun lapset olivat vielä pieniä. Toisaalta nyt kun lapset ovat isompia ja osaavat hissutella isän ollessa läsnä, ei sitä huutoakaan enää kovin usein kuulu.

Vierailija
11/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi 2. Jotain tuollaista olenkin uumoillut.. Vaikea rakastaa tuota huutajaa..

Vierailija
12/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömästä huutamisesta pitäisi päästä eroon. Toivottavasti hän ymmärtää, että keskustelu ja asioiden ymmärtäminen on lapselle hyödyllisempää, kuin huutamisella alistaminen. Tuollaista käyttäytymistä ei ole hyvä opettaa lapsille. En nyt kuitenkaan ole mikään asiantuntija.

Vierailija
13/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös 4. Periaatteessa mies sanoo tiedostavansa ongelman, mutta ei tee sille mitään.

Vierailija
14/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies tekisi jotain asialle. Eihän se häntä haittaa. Pistä haittaamaan niin sitten ehkä jotain tapahtuu.

Vierailija
15/15 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä uhkasin huutajamiestä avioerolla. Tarkoitin sitä myös. Sittemmin on löytynyt sordino, vaikka takakireä nipottajahan tuo mies on luonteeltaan, eikä se muutu miksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän