LEMPIARTISTISI?
Mulla Beyoncè, Jay-Z, Christina Aguilera (huikea tanssija), Nelly, Pink, Usher
Kommentit (25)
Type O Negative ja George Michael... aika erikoinen yhdistelmä :)
Oma musiikkimakuni menee tuonne Typen puolelle. Lisäksi rauhallisemmasta päästä mm. Lenny Kravitz, Led Zeppelin, Doors ym.
Alan Jackson
Garth Brooks
Chris LeDoux
Johnny Cash
Dallas Wayne
Dale Watson
Danni Leigh
Diamond Rio
Brad Paisley
Hank Williams (se eka)
Kenny Chesney
Toby Keith
Neil Mccoy
Tracy Byrd
Brooks and Dunn
Martina McBride
Reba
Sara Evans
George Strait
Clint Black
John Michael Montgomery
Billy Ray Curys
Terri Clark
Willie Nelson
Allison Kraus
Nitty Gritty Dirt Band
Emmylou Harris
Dwight Yoakam
Tracy Lawrence
Harva taitaa tietää mitä musalajia kyseiset artistit esittää. Meidän talossa ei muuta kuunellakkaan kuin tätä musiikkia.
Paul Van Dyk
Tiësto
Orkidea
Vangelis
Prodigy
Underworld
Armin Van Buuren
Ian Van Dahl
Union Jack
System F
Maria Nayler
Firevision
Ferry Corsten
Chicane
Cygnus X
Orbital
Jarre
Robert Miles
Tässä muutama suosikki.
Poets of The Fall, Coldplay, Von Hertzen Brothers, Robbietakin silloin tällöin, Suburban Tribe,
on niin paljon hyvää musaa, kaikkee ei kerkee kuuntelemaan!
Music is my soul
Nightwish, Sonata Arctica, Children of Bodom, Laguna Coil, Leverage, Rammstein, Franz Ferdinand, Kotiteollisuus, Malice Mizer ja muut bändit, joissa Mana on tai on ollut mukana, Cazette, Ancafé. Näistä japanilaisista olen oppinut tykkäämään hirvittävästi, kun meidän nuoriso niitä kuuntelee.
Maija Vilkkumaa, Stella, Anna Eriksson, Jennifer Lopez, Madonna, Zen Cafe, ja vaikka mitä. Noi nyt tuli ekana mieleen.
Oon erityisen viehättynyt tohon uuteen levyyn, vaikka vanhemmastakin tuotannosta tykkään kovasti.
2
Pidän Jeff Buckleyn, Elliott Smithin, Bob Dylanin ja Leonard Cohenin musiikista, Billie Holidayn, Madeleine Peyrouxin ja vaikkapa Lambrettan musasta. Mutta myös Between the Buried and Me, MCR, CCR, RHCP, The Beatles, The Doors, Led Zeppelin ja monet monet muut kuuluvat elämääni.
[size=7]Popeda[/size] nyt tietenkin, lisäks Klamydia, Pelle Miljoona, Lapinlahden linnut jne jne
Kuuntelen siis oikeen junttimusaa, mutta aika juntti oon ittekkin :)
nightwish, sonata arctica, children of bodom, amorphis, wasp, mokoma, ajattara, tarot... Kaikki varmaan oivalsi linjan? taitaa vähän poiketa siitä mitä muut mammat tääl kuuntelee... ;D
Ismo Alanko, Vangelis, Enigma, 69 Eyes, Daft Punk, Type O Negative, George Michael, Tiamat, Nightwish, Blutengel...
Mariah Carey, keinotekoinen ulisija, ulkoisesti muovinen=leikelty, Celine Dion, kamala ääni ja Whitney Houston=narkkari. Ei-musikaalisilla tekijöillä on myös vaikutusta.
Muuten olen musiikkimaultani kaikkiruokainen ja pidän esim. Pinkistä.
- Rammstein
- Waltari
- Prodigy
- Chemical Brothers
- Gorillaz
- Lambretta
- Klamydia
- Kaikenlainen discopoppihömppäjytämusa
- Robyn
- Ramones
- NoFx
- Cypress Hill
- Kwan
- Nightwish
- Sonata Arctica
- Rhapsody
- Sinergy
- Leila K.
----
Jne. Moni varmasti jäi mainitsematta, mutta näitä kaikkia todellakin kuuntelen mielelläni!!!
nro 30 palasi ilmoittamaan